Pages

18 Haziran 2011 Cumartesi

SİZE AÇMAK YAKIŞIYOR!!!


Darıca ya 2010 haziran ayında taşınmıştım.Çiçeklerimin hepsi hava değişimine uğradı.Birde onları bırakıp tatile çıkınca 2 tane hariç hepsi kurudu.Açan çiçekleri çok seviyorum.Camlarımın önünde rengarenk çiçeklerim olsun istiyorum.Bu çiçeği annem Ordu'dan getirdi.Anneler günü çiçeğiymiş.Gördüğünüz üzere inanılmaz güzel açıyor.Gece kapanıyor.Gündüz açıyor.
Bir çok kişi sardunyadan nefret eder.Benim en çok sevdiğim çiçeklerden biridir sardunya.Keşke bütün camlarımın önünde rengarenk sardunya olsa.Pembe benekli olan diğerlerinden biraz değişik.İki rengi bir araya diktim.Bu sardunyaları bana üst komşum Gülbahar verdi.Oda çiçekleri çok seviyor.Onun sayesinde çiçek sevgim biraz daha arttı.
Bu sardunyalarıda karışık diktim.Üç renkten oluşuyor.K.Pembe,kırmızı,A. pembe.Coşum coşum coşturuyor bunlar beni.
Buda yıldırım çiçeği.Bu çiçeğe her baktığımda Gülen geliyor aklıma.Yıldırımdan çok korktuğu için.Yıldırım çiçeği ama yıldırımdan koruyup korumadığını bilmiyorum.Psikolojik olarak her eve lazım.Çiçekleri sarı sarı.Yeni yeni çıkmaya başladılar.


Çileği ise annem Ordu'ya gitmeden önce dikti.Mutfak camımın önünde.Tadı şu pazardan aldığımız çileklere hiç benzemiyor.Hem kokusu hem tadı süper.Bu tadı tatmak için küçük bir saksıda yetiştirmeye değer.Aysun arkadaşımdan fırat bulduk bizde tattık çok şükür:))

Çiçeklerde bütün canlılar gibi ilgi ve sevgi bekliyorlar.Onlarda canlı türlerinden biri.Onlarında kendilerine göre dilleri ve kaygıları var.Orman yangınları çıktığında çam ağaçları nesillerinin biteceği hissine kapılarak kozalaklarını metrelerce ileri fırlatırlarmış ki nesilleri devam etsin.Çok su verilen çiçekler gevşerler,su verimini azalttığımızda dirilip büyümek için harekete geçerlermiş.Güller budandıkları zaman budandıkları yerden nasıl fışkırıyorlar.Bu da bir örnek.Çiçeklerle konuşanlar var ya!ben onu yapmadım daha ama benim bir orkidem var.Onun kulağı çekilecek yakında:))Ya aç diyeceğim.Ya da seni dışarıdaki ineklere vereceğim...Daha neler denilecek ona...Şımarık bir çiçek.Üzerine düştükçe geriledi.Aslında beni bırakmak istemiyor.Çünkü geçen sene kurumayan çiçeklerimden bir orkide.Bakacağız artık,nabız yokluyorum:))



Sevgiyle kalın:)

4 yorum:

  1. çok güzeller hepsi gerçekten bende bayılırım böyle yetiştirmeye

    YanıtlaSil
  2. pis boğazlıkmıdır nedir bilmem ama ben çileğe bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyorlar canım içim açıldı vallahi. çilekler yesen yesen , onlar yenilense hiç bitmese(reklamlardaki gibi) ne güzel olurdu.

    YanıtlaSil
  4. necla
    Teşekkür ederim canım.Seviyorum yeşili.
    Sevgiler:)

    balböcükleri
    :))Estafurullah canım benim.Hemen saksıda yetiştir.İnan bu tadı tadmaya değer.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim.Dediğin gibi hep olsunlar.Yenilensinler...Açsılar...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)