Pages

23 Haziran 2011 Perşembe

BEN BU İKİ FISTIĞI NASIL UNUTMUŞUM:(


Evet!Evet...Ben bu iki fıstığı nasıl unutmuşum:(Neredeyse bir sene oluyor.Geçen sene Ordu'da örmüştüm bunları.Neredeyse Ordu'ya gitme zamanı gene geldi.Ben daha yeni yayınlıyorum bu fıstıkları.Nasılda aklıma vurmuştu bunları örmek.Malzeme bile götürmemiştim.Harıl harıl aradım buldum ipleri.Bunlar çıktı ortaya.Şu anda hiç yapmadığım bir şey yapıyorum.Sipariş üzerine...Halbuki ben keçelerden hiç ayrılmak istemiyorum.O zaman ne olacak?keçe ile karışık bir şey olacak:))Bakalım güzel bir şey çıkar inşallah ortaya...Siz şimdilik bu iki fıstığa baka durun ben en kısa zamanda geliyorum...



Sevgiler:)

8 yorum:

  1. çook sevimliler.. eteğini sevsinler... bayıldım doğrusu...

    YanıtlaSil
  2. İkisi de çook şirin.Minik elbiseleriyle çok hoşlar:)))

    YanıtlaSil
  3. Bunlar nasıl unutulur.oyyy pek de şirinler.Emeklerine sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. güle güle git canım ordunun derelerine...

    YanıtlaSil
  5. fıstıkları iyi elınden kacırmamıssın... Cantası bıle ne hos yawww... her yaptıgın sey ayrı bır sırınlıkte oluyor cnm... Sevgıler medınem (yegene bakmazmıyım, kendını her zamankı gıbı ıyı belli edıyor). Evdekı fıstıklara da selamlar

    YanıtlaSil
  6. nasıl mutlu ifadeleri var ciciler çok şıkl :) ellerine sağlık bende kocamanlardan miniklere ne zaman fırsat bulacağım bakalım:)))

    YanıtlaSil
  7. Olá, amiga!
    Passei para rever seu blog.
    Seu trabalho continua alegre e gracioso.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿•˚。
    ° 。✿ °° 。
    ●/✿
    /▌
    / \ 。 ✿

    YanıtlaSil
  8. ben bu iki fıstığı çoook sevdim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)