Pages

29 Haziran 2011 Çarşamba

BİSKÜVİ Lİ İRMİK TATLISI!

Her tatlıyı sevdiğim gibi sütlü tatlılarıda çok seviyorum.Özellikle bisküvili irmik tatlısını.İrmik içine çok yakışıyor.Bu tatlıda bir gıdım yağ yok.Bu nedenle hafifliğini daha çok ön plana çıkartıyor.İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz aslında.Ben kalıbın en altına çekilmiş kakaolu bisküvi döküyorum.Daha sonrasında irmikli muhallebisini,araya yine bisküvi ,iri kırılmış fındık veya ceviz.Daha sonrasında tekrar muhallebiyle bitiriyorum.

MALZEMELER

1)bir kilo süt

2)yarım su bardağı su

3)2 su baradğı şeker

4)1 vanilya

5)1 su bardağı irmik

Hepsini bir araya koyup ateşte muhallebi kıvamına getirin.

İÇ MALZEMESİ

1)yeterince kakaolu bisküvi

2)iri kıyılmış fındık veya ceviz



Bu arada büsküvi yi doğru yazabildim mi?:)))

Sevgiler:)

10 yorum:

  1. mmm yerim ben o büsküvitli tatlıyı:))

    YanıtlaSil
  2. mmmm nefis ğörünüyorrr..
    bende bisküvüsüz yapardım birde böyle deneyeceğim...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Tatlıyı sevmeyen yok gibidir. Ellerinizden öper bir kız torunum var, tatlı verdiğin zaman bayılarak yer, ama diğer yemekler için aynı heyecanı göstermez.

    Sizin bu büsküvili irmik tatlısı da çok güzel ve enfes görünüyor. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

    En Güzel'e emanet olun, selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. :)) doğru yazmışsın:))

    ellerine sağlık bunu deneyeceğim hafif tatlıları bende seviyorum diğerleri ile hiç aram yok.
    ellerine sağlık canım benim öpüyorum. (ŞANSLI mıda)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canımgüzel görünüyor..afiyet olsun sizlere

    YanıtlaSil
  6. ohh ellerine sağlık ne güzel görünüyor, sütlü tatlı olsun gerisi boş :)

    YanıtlaSil
  7. sabah sabah bu yapılır mı ama yaaa.nasıl canım çekti nasıl severim irmik tatlısını.ellerine sağlık.afiyet bal şeker olsun

    YanıtlaSil
  8. mmmhhh çok severimm canım ellerine sağlık. Afiyet bal olsun :)

    YanıtlaSil
  9. kedicibasi
    Hemide kakaoluuuu:))

    halime
    Çok nefis oluyor.Orta kısmına kakaolu bisküviyle beraber mutlaka iri kıyılmış ceviz yada fındık da dene.Ağıza kıtır kıtır gelmiyormu:)))mmmmmmmm

    Yaz Blogcu
    Allah anasına babasına bağışlasın...Torunlar çok seviliyor.Dolayısıylada sizinde ilk aklınıza gelen torununuz oldu.Allah acılarını göstermesin.Çocuklar sütlü tatlıları çok sever.Eğer tatlıya çok düşkünse,mutlaka annesine yaptırınız bu tatlıdan.Çok hafif.


    ÖRGÜÇANTAM
    :))He he!yaşasıııın:))Yap canım.Özelliklede yaz ayları için süper...
    Bizde seni ve Badem'i öptük:)

    necla
    Teşekkür ederim canım.Benim gibi her daim yediğine içtiğine dikkat edenler için süper.Şekerini daha azda tutabiliyorsun...

    Dürr-i Yekta
    Teşekkür ederim.Ben şerbetli tatlılarıda çok seviyorum:(Ne olacak benim sonum...Hep dikkat hep dikkat...Allahtan iradeliyim...

    ebrulikedi
    Ay kıyamam sana:(Hemen çevir ateşin üzerinde.Çok kolay...

    GÜLÜN TAKI EVİ
    Canım benim hepimiz dikkat ediyoruz.Bu tatlının içinde hiç yağ yok.Birazda şekeri az tutunmu oldu bu iş:))Ölecez mi yafff:))

    Yeşim
    Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)