Pages

7 Haziran 2011 Salı

BEBEĞİ BÜYÜTTÜM:))

Arkadaşlar dün ki postumda,bebeğimiz oldu diye anons etmiştim.Bebeği büyüttüm:))Diş buğdayı partisi yapıyorum:))Dişe bakın:))Aslında bu bebekleri yaptıktan sonra çok güldüm.Çok şirin ve espirili oldular.İçi elyaf dolgulu.Boy 7,5 - 8 cm gibi.En-10 cm.Diş buğdayı partisinde konuklara bebek hatırası olarak verilebilir.Lohusa broşu olarakta kullanıla bilinir.Doğum günü partileri içide çok uygun.Şimdiki çocuklar ne şanslılar.Aguuu dedi parti.O dedi parti bu dedi parti.Daha neler çıkacak kimbilir.Bu bayanlar olmasa piyasa nasıl güçlenecek bilmiyorum.Hep bizim başımızın altından çıkıyor bunlar.

Sevgiler:)

11 yorum:

  1. ayy sen bunu okula gönderene kadar büyütebilirsin:)))
    çok şeker. partiler konusunda haklısın tüm dünyada da böyle sanırım yabancı bloglarda da aynı şekilde:)))

    YanıtlaSil
  2. ayyy ne şirin olmuş.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. haklısın cnm artık herşeye bi parti bi kutlama yapar olduk :) ama güzel şeyler bunlar.. bence de çok güzel düşünmüşsün gelen konuklara hediye edilebilir, çok sevdim bu fikri :) çocuğum olsun öyle bişi yapıcam :) vee bu arada bebikimiz çok tatlı uyusun da büyüsün maşallah :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ya muhteşem olmuş fikrine emeğine sağlık :)) dişleri hiç çürümesin bebişin :)

    YanıtlaSil
  5. aman aman çok şeker ne tatlı bir bebiş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bunlar ne kadar şirinlerrr bayıldım bu bebeklere, eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok şirin olmuş, ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  8. ÖRGÜÇANTAM
    Evet ya!ben bunları askere gönderene kadar devam edeceğim herhalde:))Aslında merak etmiyor değilim,daha ne adetler çıkacak.Çıksın,biz hatunlar severiz ayrıntıları:))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    inanirsakolurbence
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    halime
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Berra'nın Çöplüğü
    Ne yapalım,seviyoruz bu ayrıntıları biz.Hep piyasayıda ayakta tutuyoruz.Fena mı yapıyoruz?:))Fikri beğendiğine sevindim.Bebeleri büyütüyoruz işte:))Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Ha ha:)Amin canım:)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Armina
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    YETENEK-SİZİN
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Bayıldımmm..Çok güzel ve orjinaller bunlar..
    Özge

    YanıtlaSil
  10. ÖZGE
    Teşekkürler canım...Defne bebekte böyle değil mi?:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)