Pages

7 Ağustos 2011 Pazar

?

Bir gün rahmetli dayımla sohbet ediyoruz.Dayım bize çocukluğunda çok hiperaktif bir çocuk olduğunu anlatıyor.İşte en büyük teyzeme vurup kaçıyormuş da.Teyzem onu baş edemiyormuş da.Teyzemin dışında poposu bezli çocuğu evde  kimse baş edemiyormuş.
Dayı dedim!
Neymiş o öyle!dedim.Alırım onu elime vura vura canını çıkarırım!Onun dedim.
Vurduğum kişi bu arada dayım oluyor ya!
Dayım bir on saniye kadar düşündü.
Gönül dedi!
Efendim dayı dedim!
Gırarım gafan  dedi:)))


ORDU'dan sevgiler:)


16 yorum:

  1. Alemmişsiniz..:)Allah rahmet eylesin dayına da..

    YanıtlaSil
  2. Gönül Çelen gülmemek mümkün mü?Kesin Karadeniz şivesiylede konuşmuştur ki duymalıydık.Anılara devam diyeyim hoşcakal.

    YanıtlaSil
  3. reyhane
    Amin canım.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    :)))
    Sevgiler:)

    sibeltunay
    :)))Aynen öyle Sibel'cim.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. hahahhahahah gönüüüüüüüüüüüüül gırarım gafanı gııııız:D

    YanıtlaSil
  5. :)) Çok başka bir insandı babam kuzencim.Burada onu anmış olduk.Çok özledim...

    YanıtlaSil
  6. Anılarda kalan bir hoş sedaymış. Allah rahmet eylesin dayıcığına.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. :D çok tatlıymış nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim...

    YanıtlaSil
  9. :) Ustune koyun tum suyunu sana tasıtırımm haa derdım bırde ... Allah rahmet.. sevgıler medınem

    YanıtlaSil
  10. karadenizliler çok eğlencelisiniz eişimde ordulu seviyorum karadenizlileri...

    YanıtlaSil
  11. Fıkra gibi...çok güzel ...İzmir den Ordu ya selamlar..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Butikpartim
    Çooooooook:)Ne kadar sevdiğimi bilirsin.Bende çok özledim.Daha ne çok anılarımız var,değil mi?
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Amiiiiin!
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    satranc
    Beğendiğine sevindim...
    Bendende selamlar sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)