Pages

18 Ağustos 2011 Perşembe

RAMAZAN DAVULCUSU!

Kirazdan da turşu yapılırsa olacağı buydu.Modem de nasiplendi turşudan.Ağzı sıkı kapanmayan kavanoz yere düşünce suyu modemin içine kaçtı.Anında iptal:(Yenisi alınarak sorun çözüldü.O nedenle ne yorumlara bakabildim nede yayın yapabildim.Geçen akşam gelen Ramazan davulcusunun videosunu çektim.Sizde görün istedim...İstanbul da Ramazan davulcusu var ama böyle maniler söylemiyor.Darıca'yı bilmiyorum...Orada hiç Ramazan yaşamadım.Ben böyle adetlerin devam etmesinden yanayım.Ramazan davulcusunu duyar duymaz anında uyandım,fırladım balkona...Oda merdivenlere çıktı.Çok hoşumuza gittiğini görünce,abla siz eğlenin diye geldim demez mi?:))Daha çok mani söyledi aslında ama ben yükleyemem diye kestim.Birde siz izleyin bakalım sizi nerelere götürecek.

ORDU'dan Sevgiler:)

12 yorum:

  1. bu sene ben davulcumuzdan hıç memmun degılım ne guzel bak manı soyluyor bızımkınde oda yok havalar sıcak cam kapı açık yatıyoruz ben saatımın sesıne uyanıyorum zaten tan tan tan davul ne name var ne zurma zurnalı daha ıyıydı neden yasaklandı onuda anlamadımyaaa ışte herseyı en ıyı bılen yapmalı uyanır uyanmaz davulun sesını duymamak ıçın kapatıyorum kapıları açsam sonuna kadar duysam manıler guzelll şarkılar demı yaaa yaşasam doya doya ramazanı bır daha kısmet olacakmı bakalım allah bılır.

    YanıtlaSil
  2. bizim davulcularda hiç mani söylemiyorr, davulun sesini bile para istemeye geldiklerinde duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    "Hizaya Getirmek" konulu bloğumu geri çektim, haliyle bu bloğa yazdığınız yorum da yayına girmeyecek. Yaptığım bu değişiklikten dolayı sizden özür dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  4. gulseyhan
    Zaten gece yarısı,dan dan çalınan davul insanın kulağını tırmalıyor.Sinirlendiriyor.İçinde duygu yok.Adam işini yapıyor.Bu nasıl güzeldi anlatamam.Heyecanla uyandım uykumdan.Güzel bir nostalji oldu.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Dürr-i Yekta
    Bende yalnızca köyümde rastladım...Oda para versinler diye iki dom dom yapıyor belli.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Merhabalar!
    Yazınızı geri çekme nedeniniz, umarım benim yorumum değildir.
    Çok üzülürüm.
    Saygılar,selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Gönül Çelen;

    Ziyaretiniz ve bilgi paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Yazıyı geri çekmeme neden asla sizin yorumunuz değil. Bu konuda müsterih olun. Sayın Cumhurbaşaknının o deyimi sehven kullandığına eminim. Ben de bunu fırsat bilip kullanmak istedim. Bu yaptığımın doğru olmadığına kanaat getirdim. Bu nedenle yazıyı geri çektim. Aynı yazıyı Milliyt Blogda da, yayınlamak için hazırlamıştım, orada da yayına girmeden geri çektim.

    Selam ve dualarımla, en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Ramazan davulunun benim dünyamda çok ama çok özel bir yeri vardır. Bununla ilgili inşallah bir yazı hazırlamak istiyorum...

    Videonuzda davulcunun kendi hiç görünmüyor ama, davulun sesi ve o güzel manisi dinlenebiliyor. Çok güzeldi. Bu güzel paylaşım için teşekkürlerimi sunarım.

    Keşke görüntüsü de olsaydı, İlerleyen yıllar için çok güzel bir anı olarak kalabilirdi.

    Selam ve dualarımla en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  7. bizim davulcu kamyonetle geziyo bu sene:)) ama mani falan yok tabi dan dun dan dun sadece.keşke bu adetler devam etse:((

    YanıtlaSil
  8. Yaz Blogcu
    Ramazan davuluyla ilgili yazınızı Ramazan çıkmadan beklerim inşallah.Ramazan davulcusunu duyar duymaz uykumdan sıçradım çok ani oldu benim için.Işıklandırmak aklıma gelmedi.Neyse davulcuda gece geliyor diyerek kendimi teselli ettim.Görünseydi hoş olacaktı.Ben yinede paylaşmak istedim.Maniler çok güzel.
    Saygılar selamlar:)

    YanıtlaSil
  9. Ben de hayatımda ilk kez bu ramazan bizim davulcudan duydum mani. İlk gün söyledi bi daha da sesi çıkmadı:) Bence de okusunlar mani, güzel oluyo:)

    YanıtlaSil
  10. ayynıı ses, aynı vuruş :) bizim davulcumu yoksa o?

    YanıtlaSil
  11. yaseminkale
    :))Olabilir...Bu tür davulcuların oluşu sevindirici.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel burdan geçmedi bile:(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)