Pages

1 Ağustos 2011 Pazartesi

BUGÜN ŞANSLI'NIN DOĞUM GÜNÜ:)


SENİ HER ZAMANKİNDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM ŞANSLI'CIM...
Bu gün Şanslı'nın doğum günü.Tam yedi yaşında.Amcam geçen gün Şanslı yaşlanmış deyince,yüreğime oturdu.Yaşlandığını da nasıl anlıyorlar,onu da ben anlamış değilim.Onca tüyün arasında:))Allah sağlıklı uzun ömür versin çocuğuma.Ne zamandan beri pembe patili dostlarım adına bir blog açmak istiyordum.Bu yeni blogu temmuz ayında hazırlamaya başlayınca,açılışını da Şanslı'nın doğum gününe getirmek istedim.Açtığım blogun özel bir anısı olsun istedim.Yeni blogum burada .Ayrıca bugün Ramazanın ilk günü...Bu sıcak aylarda Allah herkese sabır versin...Yemekten çok su etkileyeceğe benzer.İftarda çok yağlı yemekler yemeyelim.Yemeklerimizi iyi çiğneyelim.Elimizden alacaklarmış gibi hızlı yemeyelim.Çok fazla tuzlu yemeyelim ki!ertesi gün susamı yalım.Sahurda kahvaltı yaparsak,daha rahat ederiz.İşi olmayan yaşlılarımızı sokağa salmayalım.Uyaralım.Oruç tutmayana yada tutamayana saygı duyarım ama oda benim yanımda yemeyerek bana saygı duysun.Dolayısıyla oruç tutmayanlar yada tutamayanlar, bir ay boyunca sokakta bir şey yemeyerek tutanlara saygılı olsunlar.Çocuklarımızı da bu konuda uyaralım.Sonuçta biz bir müslüman bir ülkeyiz çocuklarımıza da öğretelim.

ORDU'dan sevgiler:)

14 yorum:

  1. Merhabalar,

    Doğum günleri, benim pek severek katıldığım bir sosyal olay değil! Ama Şanslı'nın yeri başka, onun için Şanslı'nın doğum gününü kutlar, sağlıklı ve huzurlu daha nice seneler dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun!

    YanıtlaSil
  2. Aşkımmmmm benim yeni yaşın sağlıkla geçsin öpüyorum seni kocamannnnn.
    ___________
    harika öneriler,canım hayırlı sağlıklı ramazanlar geçirmeniz dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  3. o zman nice senelere şanslımız diyelim.. :) mutlu seneler

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğdun Şanslııı! Şansın ömür boyu sürsün inşallah..Hem bence aynı hala o,yaşlanmadıı:)İkinizi de öpüyorumm:)Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  5. doğum günü kutlu olsun şanslının... kocaman öpüyorum dostunuü kıymetlini...hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  6. Ne şanslı'nın doğum günü mü ??
    oyyyyyy yeyim ben oni
    nasılda sevimli..
    Şanslı'nın doğum günü şerefine o halde Şanslı'nın resmini masa üstü yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  7. sanslı cok seker ve cok sanslı senin gibi birine sahip. nice yıllar sanslıya. hayırlı ramazanlar canım..

    YanıtlaSil
  8. Selam canım, uzun süredir aranızda yoktum. Ziyaretlerin ve yorumların için çok teşekkür ediyorum. Ayrıca Şanslıya daha nce seneler diiliyorum, yeni blogta harika olmuş. Sevgiyle sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  9. canım şanslımmm doğum ğünün kutlu olsun.ğercektende şanslı kediciksin sen.öpüyorm...

    YanıtlaSil
  10. Canım hayırlı ramazanlar dilerim:)
    İyi ki yaşamında şanslı var,her gününe anlam kattığı kesin.Umarım daha uzun yıllar seninle birlikte olur..Öpüyorum..Kıyıköyden de sana selamlar..Sevgiyle sağlıkla kalın:)

    YanıtlaSil
  11. Yaz Blogcu
    Şanslı'nın yerini ayrı tuttuğunuz,kutlama ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Saygılarımla...
    Hayırlı Ramazanlar.

    ÖRGÜÇANTAM
    Çok teşekkür ederiz.
    Hayırlı Ramazanlar.
    Sevgiler:)

    Berra'nın Çöplüğü
    Çok teşekkür ederiz Berra'cım.
    Hayırlı Ramazanlar.
    Sevgiler:)

    Butikpartim
    Kutlalma ve güzel dilekler için teşekkür ederim canım.
    Hayırlı Ramazanlar.
    Sevgiler:)

    EMİNE ÖZTÜRK
    Teşekkür ederim,canım benim.
    Hayırlı Ramazanlar.
    Sevgiler:)

    Yıldız
    Teşekkür ederiz.Pek bir şımardık:))Mırk
    Hayırlı Ramazanlar:)

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan
    Çok incesin Handan'cım.
    Teşekkür ederiz.
    Hayırlı Ramazanlar:)

    .:Hobibox:.
    Hoşgeldin canım...Çok teşekkür ederim.
    Hayırlı Ramazanlar...

    halime
    Teşekküer ederiz Halime'cim.
    Hayırlı Ramazanlar:)

    Noyumberry
    Sanada Hayırlı Ramaznlar canım.Aynı düşündüğün gibi.Teşekkür ederiz.
    Bizdende selam olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Şanslı Şanslı !
    Ailenle birlikte kocamanann ve uzun mutlu yıllar geçirmeni dilerim.

    Mırk mırrrkk.

    YanıtlaSil
  13. Ali İkizkaya
    Güzel dileklerin için teşekkürler...
    Mırk:)

    YanıtlaSil
  14. nice güzel yaşlara olsun damadıma:))ne yakışıklı damadım var yaa

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)