Pages

29 Mart 2012 Perşembe

İNCE İŞLER BUNLAR!!!

İnce işler peşindeyim.Kaç gündür bu boncukları örüyorum.Daha önceki ördüklerimi daha hoplaya zıplaya ördüm sanki.Bunlar beni biraz yordu ama çok güzel oldular.50 nolu merserize dantel ipiyle ördüm.Yeni renkler ekledim.30 farklı renk tonu var.120 tane ile boncuklarımı tamamladım.
Bu boncuklar süslelemelerde,aksesuar,takı hatta düğme olarak bile kullanılabilir.Bunları ben malzeme olarak yapıyorum.

Geçen sene Ebru Şallı'nın yaptırdığı pilatesi  yapıyordum.O kadar malzemeyi aldık Ebru Şallı ortadan  kayboldu.TRT 3 de de pilates olduğunu öğrendim.İki gündür yapıyorum.Nasıl hamlaşmışım.2 günde her yerim tutuldu.Bir gün yapayım bir gün yapmayalım dedim.Alıştıra alıştıra.Hasta oldum valla.Diyete de başladım.2 kilo verdim.Sporla bir ilgisi yok verdiğim kilonun.Boğazdan kestik biraz.Kesmesen olmuyor.

Şanslı çok kilo aldı.Akşam saatlerine doğru oyun oynuyoruz beraber.Nasıl yoruluyor bir görmelisiniz.Pestili çıkıyor resmen.Benim gibi:))Patiler havada uyuyor.

Bizden bu kadar.

Sevgiler:)




20 yorum:

  1. sen kilolu değilsin ki canım ,ama sağlık için pilates harika,grip bile olmadım ben 5 sene ama bıraktım sınava kadar yok yapamayacağım valla,nasılsa burada spor okulu da yok gideceğim, varsın fazlalaşsın bu selülitler,seneye hallederim,konu nereye gitti,toplar harika da bunlar nasıl örülüyor arkadaşım yoksa ben mi cahil kaldım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,teşekkür ederim.Kilolu değilim aslında ama 57 nin üzerine çıkmak istemiyorum.58-59 olunca benim için tehlike çanları çalmaya başlıyor.Pilates yapmayı seviyorum.Kış mevsiminde hareketsiz kaldım.O nedenle yapıyorum.Kilo vermek içinde boğazdan kestim biraz.Yok canım ne cahili.Ahşap boncukların üzerine tığ ile örülüyor.Bir çeşit kılıf işte:))
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Eline sağlık şekerim ne güzel olmuş renk renk..
    İyi bilirim ne kadar zor olduğunu bu ince işlerin..Ben daha ince nakış ipiyle örüyorum ellerim acıyor valla..
    Ben de pilatese ara verdiğimden beri hamladım,
    Ebru şallı ile 10 kilo vermiştim ne güzel,TRT 3'e bakayım bari belki yeniden başlarım..
    Bol satışların olsun canım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Bitirdikden sonra bakmaya doyamıyorum.Aaaa nasıl yani.Çin ipeğiyle mi örüyorsun?Benimki çok ince çünkü.Seninkilerde çok güzel oluyor.Pırıl pırıl.Pilates yapmayı seviyorum.Zevkli bir spor.TRT 3 de olduğunu duyunca çok sevinip başladım.Spor salonlarına bağlanmak istemiyorum.Evde daha iyi oluyor.TRT 3 de 8 de başlıyor.
      Seninde bol satışların olsun.Emeğinin karşılığını al canım.
      Sevgiler:)

      Sil
    2. yok yok başörtü kenarları oyalıyorlar naylon iplerden,parlak ve kaygan olduğu için koton iplerden daha zor örülüyor ya da bana öyle geliyor..bizim buralarda zaten spor salonu yok,hatta normal mağaza bile yok :(
      çok erkenmiş 8 de bir açıp bakmam lazım..Öpüyorum..sevgiler..

      Sil
    3. Hı polyester ip.Benimkiyle onun kalınlığı aynı aslında ama örümü daha zor olabilir.Düğüm yaparken bile tutmuyor ama çok güzel oluyor.Seninkilere bayılıyorum ben.Uykuya düşkün biri olarak banada çok erken geldi 8 ama kalkıyorum şimdilik.
      Öpüyorum bende seni.

      Sil
  3. aynı kşloda kalmak için bende sizin ğibi yapıyorum,hemen hemen aynı kilodaymışız.şanslıyada sizede kolay gelsinnn:)))))
    ha boncukları ne yapacaksınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo almamak için önlem almak lazım.İpin ucu bırakılsa almaya elverişli bir bünyem var.Hiç bir zaman kilolu bir olmadım.İpin ucunu hep tuttum:))Boncukları malzeme olarak yaptım canım.
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Merhabalar Gönül Çelen,

    Kılınızı bie kıpırdatmayacağnız günlerin gelmesinden korkarak; içinizden gelirken ve isterken ve de sağlığınız yerindeyken ince mince demeyin, ne yapabiliyorsanız yapın.

    Özür dilerim bu boncuklarla ne yapacağınızı ben bilemiyorum ama, sizin mükemmel bir şey ortaya koyacağınızdan eminim.

    Eşim de ben de kilo vermek için uğraşıyoruz. Sabah sporu ve hareketleri yapıp, yeşil çaylar ve şekersiz siyah çaylar içiyoruz.

    Şanslı'ya da vakit ayırdığınız için çok mutlu olmalı. "Kerata" diyecektim ama, cinsiyetini bilemediğim için tekrar söylemekten vazgeçtim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Çok haklısınız.Enerji varken bir şeyler yapmak lazım.Ben özür dilerim.Boncukları koymuşum siteye ama ne işe yaradığını yazmamışım.Bunları ben malzeme olarak yaptım.Hatta hemen iliştirdim bilgiyi.Aksesuar,takı,süsleme,düğme olarak kullanılabiliniyor.
      Spor yapmakla en iyisini yapıyorsunuz.Vermesekde almayalım en azından.Yeşil çayda çok yararlı.Ben de çayı şekersiz içerim.Hem daha lezzetli geliyor bana.Eşinizle bereber spor yapmanız ne güzel.Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.
      Şanslı ya vakit ayırmak benim içinde eğlenceli onun içinde.Evet evet mutlu oluyor kerata...Erkek diyebilirsiniz.Gerçi kızlarada söylenir.Sevgimizi zaman zaman böyle ifade etmezmiyiz.
      Teşekkür ederim.
      Saygılar,selamlar:)

      Sil
  5. ellerine sağlık canım rengarenk ne güzel duruyorlar.
    kilonu koruman çok iyi aman dikkat edin alınca belli bir yaştan sonra verilemiyor tıpkı bu satırları yazan ben gibi:))))
    BADEMim hapşırık oldu balkondaki kediden kaptı .çok komik hapşırıyor,
    veteriner korkulacak bir şey yok dedi biz ondan önce balkondaki komondayı tedavi ettik bugün gördüm ilaçlar işe yaramış sesi düzelmiş mama diye dört dönüyordu balkonda.
    BADEM biraz da üzülüyor 24 saat beraberken şimdi gün içinde yalnız kalıyor bir de keyfi kaçınca tüm gün uykuda.Sırf onun için bugün bir dükkan bir ev gidip geldim baktım evde dolaşmaya başlamış:) ama farklı bir sakinlik var triplerde anlayacağın:))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya!Korkum ilerki yaşlar için zaten.43 yaşındayım ve kilo bir oturdumu kaldıramam daha.FARKINDAYIM:(
      Aaaaa kıyamam Bademime.Neyseki doktor korkulacak bir şey olmadığını söylemiş.Geçmiş olsun canım.Öp benim yerime patilerden.Bazen Şanslıda hapşırıyor.Çok komik oluyorlar gerçekten:))Çok yaşa deyiveriyorum.Komandonunda iyi olduğuna sevindim.Aklın evde kalıyor değil mi?Onlar bizim canlarımız:)
      Sevgiler:)

      Sil
  6. ah gönülçelenim şu diyet işini bi ciddiye alsam hani bitmez tükenmez pazartesilerim olmasa:)) insan moralman çöküyor pantolanlarının içine sığamayınca..kolay gelsinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah bir dilim ekmek ye.Gün içinde dahada yeme.Diğer yemeklerini normal ye.O bile işe yarıyor.Dikkat et canım ya!En azından kilonu koru.Ben ona razıyım inan.
      Sevgiler:)

      Sil
  7. ya bunları nasıl ördünnn, maşallah hayırlı cumalar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli işi diyorlar.Eh bende akıllı sayılmam:))Hayırlı cumalar canım.
      Sevgiler:)

      Sil
  8. Çook güzeller, neşe veriyor bakmak:)

    YanıtlaSil
  9. gönülcüm tv 8 ün sitesine gir orda ebru şallının tüm videoları duruyor.seç seç yap:)) ben hergün ordan seçip yapmaya başladım...mucukssss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım biliyorum ama önceden bir düğmeye basmak yeterliydi.Büyük ekran iyi oluyordu.Ben şimdilik TRT3 den yapmaya çalışıyorum.Arasıra değişik hareketler yapmak adına bende internetden denemek istiyorum.Teşekkür ederim canım.Emeklerin boşa gitmesin.Benimkide:))
      Sevgiler.
      Mucuks sana ve yakışıklıya:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)