Pages

2 Nisan 2009 Perşembe

Adı caprice olsun!!!




Her zaman'ki gibi bu cici kızı'da çok severek yaptım.Baş'ında şapka'sı ,iki kon kon saçları,uçuşmuş elbise'si,beyaz çamaşır'ı,gülen yüzüyle şirin'mi gözüküyor ne?Detaylara önem verdim bu sefer...Karnındaki göbeğini bile çalıştım.Poz'lar nasıl?Saçların kimi önde kimi arkada:)
Gıdıyla, enseye dikkat edelim !Tombik tombik: İnsanın ısırası geliyor.Ben bu cici kızı yaparken baş kısmından başladım.Kolları bırakıp bütün olarak indim bacaklara kadar.Kolları sonradan dokudum.Bir blog arkadaşıma söz verdiğim için adını caprice koydum.Sevmeniz ümidiyle....
Büyütülmüş halini görmek için resim'in üzerini tıklayınız.
Sevgiyle kalın...

6 yorum:

  1. Eline ve emegine saglik... Caprice de biraz benzetmis gibisin sanki ;))) sevgiler,medinem

    YanıtlaSil
  2. canım yine harikalar yaratmışsın.bayıldım.detaylar da süper.elciklerine sağlık.
    öptüm

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuş ellerine sağlık canım...
    SEMİ

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık çok güzel olmuş..iyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  5. ZİYARETİNİZE TEŞEKKÜRLER.SİZİN CAPRİS DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ,İYİ ÇALIŞMALAR.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)