Pages

16 Şubat 2011 Çarşamba

ANNEYİ KORKUTTUN AMA:(

Kıymetlimin uzun süredir boğazındaki rahatsızlık benide rahatsız ediyordu.Geçen cuma günü ablamla beraber Eskişehir'e gittik.Kuzenimin çocuğunun yani yeğenimin yaşgünü vardı.Hem yaşgünü kutladık hemde kuzenim ve eşi tiyatrocular,birde çok güzel bir oyun izledik.En önemliside kuzenimi ve ailesini gördük.Şanslı'nın rahatsızlığından dolayı gözüm arkada kaldı.Pazar günü 4 vesait geri döndük.Amacım Şanslı'yı hemen doktora götürmekti ama dün götürmek kısmet oldu.Boğazında hırıltı var.Hırıltı onu rahatsız ediyor bu seferde öğürmeye başlıyor.Rahatsızlık var ama ne iştahsız nede hareketlerinde bir kısıtlılık var.Genel durumu iyi yani.İnternette okuduğum şeyler korkuttu beni,aldım götürdüm.Sabah erkenden İstanbul'a yola çıktık.Filim çekilmesi için anastezi uygulandı.Üste uyumamak için direniyor çocuğum.
Yavaş yavaş kafa düşmeye başladı...
Ve düştü
Tam anastezi uygulamıyorlar.Yarım anastezi uyguluyorlar.Maksat filimi çocuğu hırpalamadan çekmek.Ama ne mümkün Oya hanımın ve teknisyenin eli ısırıldı.Benim elim çizildi.İlk önce tırnak kesildi.Daha sonrasında kan alındı ve sonunda filim çekildi.Bu resimde aslında yarı baygın.O baygın haliyle o gücü nereden alıyor anlamıyorum.
Oyyyyy kurban olsun anası ona...
Çok yoruldu,çok halsiz düştü.
Filmin ve kan tahlilinin sonucunu hemen aldık.Filim ve kan tahlilinde her şey normal çıktı.Boğazında bir enfeksiyona rastlandı.Antibiyotiğe başladık.10 gün kullanacağız eğer geçmezse bir filim daha çekilecek.İnşallah geçerde bir daha hırpalanmaz yavrum.
Üç gibi İstanbul'dan Darıca'ya yola çıktık.Artık evdeyiz.33 saattir aç.Bu sabah mama ve suyunu koydum önüne.Anastezi ne kadar etkiliyor.Hala yorgun ve halsiz.


Sevgiyle kalın:)

Görsel-♥GÖNÜL ÇELEN♥

22 yorum:

  1. Of kıyamam ona ben çok geçmiş olsun Şanslı'mız şanlıdır atlatır annesi üzülme sen .(

    YanıtlaSil
  2. ay canım benim ya kıyamam :(( geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  3. Ouyy kıyamam yakışıklıma :( geçmiş olsun tatlım inşallah Şanslı bir an önce eski neşesine kavuşur annesi :) ikinizi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun.Canım inşallah keyfi yerine gelir.

    YanıtlaSil
  5. Ah güzelim benim, kıyamam ona. Nasıl da masum masum yatıyor.Acil ifalar diliyorum. bizi habersiz bırakmayın.

    YanıtlaSil
  6. hakikaten kötü görünüyor geçmiş olsun bu soğuk havalar onudamı etkiledi acaba??? sevgiler

    YanıtlaSil
  7. şanslı çok şanslıymış gerçekten:)
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Şanslı,

    Şanslı gerçekten Şanslı bir kedi. Umarım kendisi de bunun farkındadır.
    Dışarıda soğuklarda aç, susuz, evsiz ve sahipsiz o kadar yaratılmışlar var ki, Şanslı'nın işte şansı burada. Ne güzel, sahiplenilmekle birlikte sevgi ve şefkat görmekte.

    Sizleri en Güzel'e emanet eder, selam ve saygılarımı sunarım.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun, çok zavallılar ya, ağzı var dili yok diye bunlara denir işte:(

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun. Hemen iyileşir umarım

    YanıtlaSil
  11. başlığı görünce çok korktum:(
    çok geçmiş olsun canım inş sıkıntısızca atlatır .oyyy kıyamam ben ona nasılda mahmurlaşmış öpüyorum ikinizide

    YanıtlaSil
  12. nasıl üzüldüm anlatamam :(( yatılı misafirim var pek vakit ayıramıyorum.geçmiş olsun canmm

    YanıtlaSil
  13. oyyy
    kıyamam ona nasılda masum
    çok geçmiş olsun sana şanslı çabucak iyileş emi....

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun.Kıyamam çocuk gibi.

    YanıtlaSil
  15. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Teşekkür ederim Stilim.İnşallah düzelecek.
    Sevgiler:)

    zuzu*
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Teşekkür ederim canım.Amin diyorum.
    Sevgiler:)

    kedicibasi
    İnşallah canım.Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Begonvilli Ev
    Teşekkür ederim canım.Tamam gelişmeleri yazarım.
    Sevgiler:)

    ratatoule
    Olabilir canım benim.İnşallah en kısa zamanda iyileşir.
    Sevgiler:)

    susamcorekotu
    :)Teşekkürler canım.Bende şanslıyım.
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Çok haklısınız...Kendiside farkında efendim kendiside farkında.Bende çok şanslıyım.Dışarıdaki hayvanlarada duyarlı insanlar lazım.Hepimiz duyarlı olursak aç hayvanlarda kalmaz insanlarda.
    Teşekkür ederim.
    Saygılar...

    MARİFETLİ PERİ
    Evet canım.Dertlerinide anlatamıyorlar.Çok savunmasızlar.Yüreğim dayanmıyor:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Canım inşallah.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkürler canım.Bizde seni öpüyoruz.
    Sevgiler:)

    FunD@
    Canım çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Yıldız
    Teşekkürler Yıldız'cım.En kısa zamanda iyileşmesini ümit ediyorum.
    Sevgiler:)

    ENERJİ
    Teşekkür ederim canım.Bebek o bebek:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. dili yok ki derdini anlatsın bu hayvancıklar ...çok üzüldüm canım benim yaa...

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun canım nasılda yatyor öyle masum masum.

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun kuzuğuğa hemen iyileşsin...

    YanıtlaSil
  19. canım geçmiş olsun:(
    Bayağı hırpalanmış yavrucak..ama hışmından da herkes nasibini almış..gücünüde annesinin ona özenli bakışından almış:D
    Sevgiyle sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil
  20. ayy nasıl üzüldüm yaa cnm benim çok geçmiş olsun :( çabuk atlatır umarım..

    YanıtlaSil
  21. Canım içim açıdı çok üzüldüm. Umarım şu an daha iyi olmuştur.Büyük geçmiş olsun arkadaşım sevgiyle sağlıkla mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  22. asosh
    Canım benim çok teşekkür ederim.Biraz daha iyi gibi...İnşallah eski sağlığına kavuşur dualarınızla.
    Sevgiler:)

    ***tasanart***
    Teşekkür ederim canım.Hiç sorma çocuüumun hasta olduğunda değilim huyu değişti misali::))Bir naz bir naz.
    Sevgiler:)

    inanirsakolurbence
    Teşekkür ederim canım.Güzel enerjini aldık biz.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Hiç sorma hepimizi helak etti.Doğru söylüyorsun omega 6 vitaminide verirsen böyle olur.Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Berra'nın Çöplüğü
    İnşallah canım benim.Dualarınız bizimle olsun.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Çok teşekkür ederim canım.Bugün daha iyiydi.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)