Pages

9 Şubat 2011 Çarşamba

DARICA HAYVANAT BAHÇESİ (2)

DARICA FARUK YALÇIN HAYVANAT BAHÇESİ & BOTANİK PARKI
Bu aslanın cinsiyeti erkek.Erkek aslanlarda yele bulunuyormuş.Adıda FERHAT...Adını büyük harflerle yazayımki!görüntüsüne uygun olsun.Dişi ve erkek bireylerde görüşler farklıymış.Gruplar halinde yaşarlarmış.Hem grup halinde avlanma başarıları yüksekmiş.Afrika Sahra Çölü'nün güneyinden gelmiş.
Sonra geldiğimizde uyuyordu...
Bu belli ki dişi...Adı ŞİRİN...Yemeğini ağır ağır yiyordu.Böyle uzandığı yerden.Ne kadar vahşi olsada bir dişi edası vardı..He he...Kendimize pay çıkaralım::))
Gördüğünüz gibi etçildirler...
Buda ŞİRİNE olsa gerek::))Çünkü yattığı yerden küçük bir kedi gibi şirinlik yaptı bize...Al kucağına sev pozüsyonunda:)Cesaret eden varsa buyursun::))
Bu aslanın ismide DORUK...
Bu aslanın yeleleride neredeyse belinden başlıyor...
Erkek aslanların günde 22 saat uyuduğunu biliyormuydunuz?

Sevgiyle kalın:)
Görsel-♥GÖNÜL ÇELEN♥

16 yorum:

  1. küçükken en çok aslan,kaplan en çok da pumam olsun istedim bir de gerçek kurdum:)Elimde olsa o aslanın burnundan bir öpücük alırdım:)

    YanıtlaSil
  2. ben bu vahşi hayvanları pek sevmiyorum biraz korkuyorum sanırım hele köpekten ödüm kopuyor hayvanat bahçesinin önceki versiyonu daha eğlenceliydi sanki ama olsun yinede gezmek eğlenmek iyi geliyor insana sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Erkek aslan olup 22 saat uyumak istiyorummm ;)

    YanıtlaSil
  4. seneler önce gittim oraya çok güzeldi gez gez bitmedi sadece bir fil eksikti şimdi ne halde bilmiyorum ama çektiklerine bakılırsa değişmemiş gibi görünüyor canım benim
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. "Kerem" diyince aklıma başkası iki ayaklı olanı geldi nedense. Bunlar hayvan, içgüdüleriyle davranıyor. Ya iki ayaklı olanlara ne diyeceğiz? Ölen bir insanın arkasından vurup ortadan yok olanlarını diyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Şanslı, harika çekimler kuşlara bayıldım. Ancak Aslanın görkemi bir başka canım.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar harika, hayvanlar da öyle:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. amannnn ŞANSLı nın BADEM büyüüükkkk amcalarıııı.:))))
    erkek aslanın bu kadar uykucu olduğunu bilmiyordum bide ormanlar kralı olacak:))
    acaba şehir hayatımı sebep oldu:)))
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. havada güneşiliymiş şansınıza tam gezme havası. ben bu tür hayvanları uzaktan izlemeyi tercih edenlerdenim :))

    YanıtlaSil
  10. kedicibasi
    Bir görsen hiç zarar verteceklermiş gibi görünmüyorlar.Hepsi birer kedi yavrusu gibi ama işin aslı öyle değil malesef:(Elimde olsa bende aynı şeyi yapardım.
    Sevgiler:)

    ratatoule
    Tabiki bir yılana dokunamam ama bu ona zarar vereceğim anlamınada gelmez.Bu aslanları karşıdan sevmemi görmeliydin.Koca kafeslerin içinde kedi yavruları gibiler:)Daha önceki halini bilmiyorum ilk defa gittim.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    :)Ah canım benim o kadar uykusuzsun yani...Hadi bu gece erken uyu...
    Sevgiler:)

    !!! Şekerperisi !!!
    Aynen canım gez gez bitmiyor.Fil şimdide yoktu.Ama çopk güzeller:)
    Bende teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    aysema
    Hiç sorma!Ben bütün canlıları sevmeme rağmen,beni en çok korkutandır iki ayaklılar:(Allah onun gibilerin şerrinden korusun hepimizi...
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Evet haklısın canım...Aslanın görünüşü,duruşu hatta ismi bile bir başka...
    Sevgiler:)

    Çınar
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    ::))Evet kedigiller:)Bir gün götürmek lazım,nostalji olur::))Valla ne sebep oldu bilmiyorum ama avlanmaya vakit nasıl buluyorlar anlamadım.Yoksa dişi aslanlar getiriyor bunlarda beleşmi yiyorlar::))
    Sevgiler:)

    Burcu Çalışkan
    Canım hava hala güzelliğini koruyor:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Selamlar canım, ben namı diğer "hobibox" Bugün sizlere, diğer blogumdan seslenmek istedim, epeydir ihmal ediyordum. Güncel ve toplumsal yazılarımdan düşüncelerimden oluşan, paylaşımlarımla, beni buradan da izlerseniz çok sevinirim.

    Mubarek mevlit kandilinizi kutlar, bu gecenin kudretiyle, gönüllerin ve bütün duaların Rabbin huzurunda kabul olmasını dilerim.

    Afet Ergü Şaşmaz

    fikr-i alem
    hobibox

    YanıtlaSil
  12. Sabahattin Gencal
    Merhaba!
    Çalışmamı beğendiğinize sevindim.
    Saygılar...

    fikr-i alem
    Selam canım benim.Elbette,en kısa zamanda ziyaret edeceğim diğer blogunu.Bende senin kandilini kutlarım.Dualarının kabul olması dileğiyle.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Kaç sene oldu gitmeyeli ve sayende yeniden gezmiş olduk. Erkek aslanlar tembel olsaymış .)

    YanıtlaSil
  14. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Çok beğendim ben.Erkek aslanlar neden tembel olsun anlamadım ben:(
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. 22 saat mi :)
    kalan 2 saatte ne yapıyorlar ki ?
    ne ara ürüyor bunlar :P

    YanıtlaSil
  16. Üfürükten Prenses
    İnsanız işte merak ediyoruz...Kalan iki saatte koştur babam koştur:)))İşleri zor yani...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)