Pages

3 Şubat 2011 Perşembe

DİLBER DUDAĞI

Farkındaysanız iki tatlımdan biri çan çan konuşuyor.Diğerde sükut etmiş::))Söz gümüş ise sükut altın mıdır ne?yanlışsa düzeltelim arkadaşlar.Bugünlerde ben böyle göbek tatlısı,dilber dudağı gidiyorum.Hadi hayırlısı bakalım.

MALZEMELER
1)2 adet yumurta
2)3 çorba kaşığı yoğurt
3)1 paket margarin
4)1 su bardağı sıvı yağ
5)1 çay kaşığı karbonat
6) alabildiği kadar un
7)250 gr ceviz

ŞERBETİ
1)5 su bardağı su
2)3 su bardağı şeker
3) yarım limon

YAPILIŞI
Yumuşamış margarin,yumurta,yoğurt,sıvı yağ,karbonat,un hepsini harmanlayarak hamur kıvamına getirin.Fırın tepsisinin yağlanmasına gerek yok.Elinizle hamuru inceltip bir su bardağı yardımıyla kesin.İçine ceviz koyarak birleştirin.Bu arada şerbeti önceden hazırlayıp soğutun.Fırından çıkmış sıcak hamurun üzerine şerbeti dökün.


Mmmmmm çok güzel oldu.....

Sevgiler:)

Görsel-♥GÖNÜL ÇELEN♥

15 yorum:

  1. Suçlu soğuk havalar biz ne yapa biliriz :) vücudumuz istiyorsa yapılmışken afiyetle yenir daha sonra gerekeni yaparız bu an kaçmaz canım. Görüntü harika ellerinize emeğinize sağlık afiyet olsun canım.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık afiyet bal şeker olsun aman dikkat kilo olmasınn:)))
    öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  3. Ben bu dilber dudağını ömrümde bir kez yaptım ama pes ettim. Yuvarlak hamrları üstüste koyup nişastayla kağıt gibi incecik açma faslı pes ettirdi. Tamam şahane oluyor, katlar yerken ağzında dağılıyor ama benden paso:)) Başkası yapsın ben yiyeyim:)))

    YanıtlaSil
  4. yarasın canım, et olsun, kemik olsun,kan olsun, miniminnacık bi gıdımcık yağ olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Şanslıcım ilahi beni güldürdün çan çan konuşmak haa:?
    tatlın çok güzel görünüyor,eline sağlık..
    Ben de dün eşim revani,oğlum ve kızım şekerpare istedi..iki tarafta istediklerinden vaz geçmiyor:(
    Benim suratım düştü tabii sinirlenerek ikisini de yaptım:((
    Sonuçççç ikisinden de yenildi bitene kadar:((((( Gelsin kilolar..
    Sevgiler..mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  6. bırakın çan çan konuşsunlar, nasılsa az sonra mideye gidecek zavallılar:) ellerinize sağlık nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  7. Nefis görünüyor ama bu saatte canım istedi ne yapacağım şimdi:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Şanslı !
    Bu Türk erkekleri manyak olmasında ne olsun.. Tatlı isimlerine bak şimdi;
    Dilber dudağı, hanım göbeği
    Yani benim şimdi bizim talihsizliğimizle ilgili burda vıdı vıdı yapmamam için ver bir dilber dudağı ben yok olayım...
    Ellerine sağlık ve sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. Konuşsada sussada gel beni ye diyor, ellerine sağlık, sevgiyle muhabbetle...

    YanıtlaSil
  10. Ah ah bir de kilo alma derdi olmasada rahat rahat yiyebilsek.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  11. Hımmm,nefisss.Ellerine sağlık.
    Ben bayılıyorum şerbetli tatlılara,ben denemedim ama annem sağolsun sürekli yapar,hoppp gelsin kilolar.
    Olsunn,alayım nasıl olsa veririz:)
    öyle değilmi?
    :)

    kocamann öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. oh oh dilber dudağı zaten kan şekerimmi düştü ne zaten hiç çıkmıyo.tatlı bitti evde:(

    YanıtlaSil
  13. Evimin İncileri Belgin
    Katılıyorum canım.Yaparızda yerizde::))
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    :(yerizde o kilo meselesini hatırlatmasydın canım be:(Neyse bunu yiyelimde::))Gerisine bakarız değil mi?ama::))
    Bende öptüm.

    Nedret
    Ay dur kaçma bacım::))Bu ondan değil.Açma işi bana görede değil.Bu açılmayandan ama süper olanadan yaaaaa::))Olmadı biz yaparız sen yersin::))Okey...
    Sevgiler:)

    elifin terazisi
    Helal olsun::))
    Sevgiler canım:)

    Noyumberry
    ::))Gül canım gül::))İnan bana en çok gülmek yarıyor insana...Vay ev ikiye bölündü demek.Zor anacım işin.Kolay gelsin.
    Sevgiler:)

    birdy
    Evet katılıyorum canım.Onlar birer zavallı::))
    Teşekkürler canım:)

    Çınar
    Ne yapacaksın biliyormusun?İlk trene atlayıp Darıcada iniyorsun.Tatlıyı yeyip dönüyorsun...
    Geride bıraktıklarına hiç üzülme...Her şeye değiyor inan::))
    Sevgiler canım:)

    Ali İkizkaya
    :::)))He he evet ya!çok haklısınız valla...Hay hay hangisi olsun?Çan çan eden mi?sükut eden mi?Uzat uzat tabağını hemen::))
    Sevgiler:)

    .:Hobibox:.
    ::))Konuşsada sussada kurtuluşları yok canım.Hadi yiyelim onları::)
    Sevgiler:)

    Eylem
    Bugünlük ye sonrasında yeme::))Bak nefis oldu.Benden söylemesi.
    Sevgiler:)

    SEVGİLERİMLE
    ::))Eveeeeet veririz,haydi arkadaşım yiyelim...Sende uzat tabağını...Bitmeden::))
    Sevgiler:)

    SerpiL
    Oy kıyamam ben arkadaşıma:(Tatlı tepsisini kaptım geliyorum::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık arkadaşım,süper gözüküyor,tarifini aldım giderken,deneyeceğim mutlaka,güzellikler senden ayrılmasın,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Kadına Dair Herşey
    Dene canım çok güzel oluyor.Kolayda:)Güzellikler seninlede olsun:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)