Pages

5 Şubat 2011 Cumartesi

RENGARENK KALPLER


 
 



Bir çok bayan masa üzerlerine taş objeler kullanıyor.Herkesin zevkine saygı duyuyorum tabiki ama ben onları sevmiyorum.Bu kalpler değişik bir ev aksesuarı oldu bence.Çok abartıyı da sevmediğim için bir orta sehpanın üzerine 3 adet yetti sanırım.Benim koltuklarım sarı olduğu için ben kalplerde turuncu,yeşil ve sarı kullandım.Herkes mobilyasına göre renk seçebilir.Pırıl pırıl parlak orlon ip ile ördüm.Boy 6cm 6,5 cm arası.

Hepinize sağlıklı,mutlu hafta sonu tatili diliyorum.
Sevgiyle kalın:)

Görsel-♥GÖNÜL ÇELEN♥

15 yorum:

  1. ellerine sağlık canım benim.bak benim aşkımda cam güzeli pozisyonunda :)))) öpüldünüz.

    YanıtlaSil
  2. Renkler cıvıl cıvıl çok güzel canım ellerinize emeğinize sağlık.
    Sevgili Şanslı Sehba örtüsü çok zarif iyi gnlerde kullanın.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. bence anahtarlık kapı süsü bi çok şey olabiliri ama böyle sehpaya serpmek bence olmamış.şu pasaja bende bakiim neler döktürmüşsün

    YanıtlaSil
  4. Olá, amiga!
    Os corações são alegres e muito decorativos.
    As fotografias dessa postagem ficaram maravilhosas...
    Encantei-me com a primeira que tem o gato na janela... muito bonita.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♫♫
    ♫♫°º
    •*• ♫♫° ·.

    YanıtlaSil
  5. Her türlü güzel bence bu kalpler.Takıda,aksesuarda,dekorasyonda..Örgüyü de,kalpleri de pek severim.İkisi bir arada tam zevkime uygun olmuş:)Yalnız benim olsalar bol bol serpiştirirdim:))

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglık kalpler çok güzel olmuş biçok yerde kullanılabilinir.....
    http://dikismakinam38-bekdikli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Hayatım süper ötesi olmuş bayıldım!!! Bayıldım bunlardan ipe diz kapı süsü yap hatta

    YanıtlaSil
  8. ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim canım.O cam güzelini resmi çekerken fark etmemiştim.Baktım Şanslıda çekilmiş.Neyse yabancı değilsin.Sarı sarı koltuklarada uydun diyerek kabullendim::))
    Bizde seni öptük:)
    Sevgiler:)

    FunD@
    Teşekkürler Funda'cım.
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Teşekkür ederim canım.Sehpa örtüsünü teyzemin kızı yaptı.Herkes çok beğeniyor senin gibi ama onun haricinde bir çözen olmadı onu.Sanırım ilginç bir yapılışı var.Ben dantel yapmayı hiç sevmiyorum:(
    Sevgiler:)

    SerpiL
    Tabiki canım zevk senin istediğin gibi kullanırsın.Bir bak bakalım neler yapmışım.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá meu amigo!
    Fico feliz que você ama corações.
    Meu gato gato sorte que você vê no espelho.
    Eu estava te beijando.
    Yours:)

    mosquito
    Teşekkür ederim canım benim.Canın sağolsun sanada yaparız:)
    Defnemi bol bol öp benim için.
    Sevgiler:)

    halime
    Bloguma hoş geldin sefalar getirdin.
    Fikrin için teşekkür ederim:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Teşekkür ederim canım.Bu kalplerle ilgili başka fikirlerimde var.Senin fikrinde çok güzel.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Olá!
    Boa terça-feira!!!
    ♥ Muitos beijos ♥ ° º
    ° ♥ °º ♥ °º
    ° ·.·.

    YanıtlaSil
  10. 62. Porselen demlik çay saati etkinliği için sizin ve o güzel ziyaretçilerinizin tariflerini bekliyorum,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Şanslı !
    Ne kadar düşünceli ve incesin.. şimdi de renkli renkli lab şeklinde tatlılar yapmışsın bizler için.. bir de evde fotoğraflarını koymuşsunki biz misafirliğe gelip yiyebilelim. Bizi çaya davet ediyorsun demek. Çekinmene sebep yok açıkça söyleyebilirsin bize "çaya gelin" diye..
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  12. Magia da Inês
    Olá!
    Obrigado.
    Ao longo da terça-feira, o dia que você postou agradável.
    Yours:)♥♥♥

    Ali İkizkaya
    ::))Öyleyimdir burada bir sorun yokda...Sorun sizde...Ben sizi anladım.Siz çaya gelmek istiyorsunuzda,söylemeye sıkılıyormuşunuz gibi geldi bana::))Biz blogcanlar toplaştık geleceğiz deyin buyrun gelin.Ama böyle imalı manalı olmaz ki canım::))Cık cık::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Kalpler çok şirin. Renkleri de harika..

    YanıtlaSil
  14. Begonvilli Ev
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)