Pages

26 Şubat 2011 Cumartesi

KEDİ EVE YAKIŞIR (MİM)

Bloglara şenlik bir mim:)Bu hafta sonu birbirinden güzel kedi göreceksiniz bloglarda.Bu mimi bana gönderen arkadaşım Begonvilli Ev ve Örgüçantam .Çok çok severek takip ettiğim arkadaşlarım.Begonvilli ev'in bir kedisi var Jane,görmeniz lazım.O ne pozlar öyle.Çok fotojenik çok.Tam ısırmalık::))Örgüçantam'ın kedisi ise Badem kartopu.Muzip bir kedi olduğu her halinden belli.İnsan şöyle göbişini kavrayıp sallayası geliyor.Poşet canavarı::))Ben ne desem az,arkadaşlarıma uğramanızda fayda var...
Bu mim bir kedi mimi.Kedinizin resimlerini,özelliğini vs.Kedinizle ilgili ne varsa anlatabilirsiniz.
Ad-ŞANSLI
Doğum tarihi-1-8-2004
Cinsiyet-Erkek
Irk-Sarman
Ben rahatım karışmayın::))
Gülmeyin bozuluyorum ama:(
En sevdiğim yer MIRK...
Bazen yerden bakmak bile yeterli oluyor::))
Yakında ben insan gibi konuşmasam banada ŞANSLI demesinler::))
Konuşulacak dedim::))
Bende arkadaşım
^..^ haydins ^..^ ,
FİSTANİYEGAH ı
Mimliyorum....

Güzel bir hafta sonu tatili sizinle olsun.

Mırk:)

19 yorum:

  1. Tatlım Bdem'i bizzat gördüm süper bir yoldaş arkadaş, jane'i de resimlerden görüyorum ara sıra, ama senin şanslı da yani hakkatten şanslı:) pozlara bakarsak seninkide pek seviyor objektifi:)

    YanıtlaSil
  2. Canım beni mimlemişsin... Yarın anlatacağım bende tarçınımı.. Seninkiyle benimki kardeşler heralde. Çok benziyorlar inan...Öpüyorum o güzel tüylerinden şanslıyı. hayırlı geceler..

    YanıtlaSil
  3. En güzel renkli sarmanlardan bu şeker. Kuyruğunun haşmetine bayıldım:)) En çok şu tam teslimiyet durumunda arka üstü yatışlarını seviyorum. Nasıl güvende hissettiklerinin delili. Öp onu benim için:)))

    YanıtlaSil
  4. Ah bu Şanslı, evde çoktan krallığını kurmuş. Yumoş mu yumaş. Hele bakışları; bu ne özgüven, bu ne yakışıklılık. Nazar değmesin Şanslı'mıza.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir mim..HAyvanları çok severim ben de ama eşlim ve İkroş yüzünden alamıyorum ama annemlerin var gidip gidip seviyorum kedilerimizi.:)

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum ben bu şanslıya. Şapkalı pozuda çok karizmatik bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. Aşkımmmmm çok yakışıklısın yaaa 2. fotoya bayıldım o nasıl bir yatıştır:)))) bakışlarına kurban olurum hafiften mesafeyi koruyalım dergibi:))))

    hep sağlıklı olun bizi üzecek şeyler yapmayın emi.

    YanıtlaSil
  8. şanslı çoookkkk şanslı oldugu her halinden belli öpüyorum onu...sizide benim fıstıgı görmeye bekliyorum...
    sevgiler...
    http://dikismakinam38-bekdikli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Seu gato é super fofinho.
    Bom domingo!
    Beijinhos.
    °º♫ Brasil ღ°º
    ♥°º
    .•♥¸.•´•

    YanıtlaSil
  10. Cok sevimli....baki$a bakarmisin!:))

    YanıtlaSil
  11. ablacım valla kedilerden pek hoşlanmazdım seninkini gel git göre göre seviyorum galiba:)))çok öptüm

    YanıtlaSil
  12. .:Hobibox:.
    Çok tatlılar deği mi?Kediler çok estetikler.Hepsi arı bir güzel.Evet Şanslı şanslı bir kedi.Ama bende şanslıyım:)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    KİANA
    Canım yayınladın.Teşekkür ederim.Gördüm Tarçınımı:)Şanslı ile ikiz gibiler gerçekten.Bu kadar olur...Öpüldü Şanslı senin için.Bende öptüm Tarçın'ı.
    Sevgiler:)

    Nedret
    Teşekkür ederim.Paşa ve Simasız'da çok şekerler.Arka üstü yatıpta kıvırmıyorlarmı birde kafalarını::))Bende bende çok seviyorum.
    Öpüldü Şanslı senin için.
    Bizde öptük:)
    Sevgiler:)

    yasamladans
    Hayvanlar sevilmeyecek gibi değiller.Onlarında bizim gibi yaşam hakları var.İyiki varlar.Ne güzel bak annenlerin varmış.Onlarda seninler.Gidince sev onları benim içinde.
    Sevgiler:)

    αѕαннαяα
    ::))Şapkalı poz.Ablam poşetlik örüyordu.Geçirmiş kafasına hemen çektim:)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    ::))Mırk...Ablamın ayakucuna zorla sıkıştırdı kendini.Yeterki istesin,istediği yere sığar kendisi.
    Teşekkür ederiz.
    Sevgiler:)

    halime
    Teşekkür ederim canım.Hemen geliyorum:)
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá meu amigo!
    Obrigado pela sua visita.
    Esta é a minha coisa amarela bonito.
    Estou feliz que você gosta.
    Eu estava te beijando.
    Yours:)

    BirSen
    Teşekkür ederim canım.Bakışları hiç sorma.Sert erkek::))
    Sevgiler:)

    Meraklı Beti
    Teşekkürler...Sev canım sev:)Sevilesi yaratık bunlar::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım ben onu var ya ah... çok şirin çok maşallah allah nazarlardan korusun.Keyfinin yerinde sağlığına kavuşmasına sevindim.

    Sevgiyle sağlıkla kalın arkadaşım...

    YanıtlaSil
  14. Evimin İncileri Belgin
    :)Teşekkür ederim canım.Keyfimiz yerinde çok şükür.
    Sende sevgiyle ve sağlıkla kal:)

    YanıtlaSil
  15. Can insan ne güzel bir mim ayrıca dünya bacılar günün kutlu olsun .) mucxx

    YanıtlaSil
  16. Yakışır tabii şu güzelliğe bakar mısınız? Maşallah benim yakışıklıma :) çok güzel fotoğraflar bunlar tatlım. Benim için de sev onu annesi :)) ikinizi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,şanslıya bayıldık çocuklarla,yerden bakan halinin resmini aldık,masa üstü yaptık,örgü çantamın kedisi vardı biraz da şanslı dursun istedi çocuklar,günün güzel geçsin,sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Kadına Dair Herşey
    Canım benim.Yorumu geç yazıyororum.Benim DNS arıza verdi.Değiştirdim yazmaya devam inşallah.Çocukları ve seni çok öpüyorum.Şanslı ve ben masaüstü olmaktan keyiflendik::)Seninde her günün güzel geçsin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. maşallah çok güzel çok...
    mırk:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)