Pages

8 Şubat 2011 Salı

DARICA HAYVANAT BAHÇESİ (1)

DARICA FARUK YALÇIN HAYVANAT BAHÇESİ & BOTANİK PARKI




GRİ PAPAĞAN
ALTTA GÖĞÜS KISMI KIRMIZI
ÇOK GÜZEL ÖTÜYOR



HEPİMİZİN BİLDİĞİ BILDIRCIN
ALTTA İSE YUMURTASI

GÜMÜŞ SÜLÜN
Dağılımı Güney Asya ve Çinden yapılıyormuş.Dişiler tamamen kahverengi,erkekler ise siyah ve beyazmış.Her ikisininde yüzü ve bacakları kırmızıymış.Günün büyük bölümünü dolaşarak geçirirler,uyma zamanında ağaca tünerlermiş.Vücut yapıları uçmaya elverişli değilmiş.
GÖZLÜKLÜ PENGUEN
Dün Darıca hayvanat bahçesine yeğenlerimi götürdüm.Girişinde tadilat vardı ama girmeye engel değil.18 yaşına kadar 10 TL,üstü 15 TL.Elinize parkı rahat gezmeniz için bir broşür veriyorlar.O broşür ile rahatça bir yeri atlamadan gezebiliyorsunuz.Bu park Avrupa Hayvanat Bahçeleri Birliği üyesiymiş.Burada yalnızca kanatlılar var tabiki...Ama kanatlılar bu kadar değil.O kadar çok hayvan var ki!Şarj biter diye ben biraz idare ettim diyelim.Benim fotoğraf makinamda ve cep telefonumda şarj bitene kadar çektim.Yinede yetmedi.Ben bu parkı temiz ve bakımlı buldum.Sömestr tatili bitmeden mutlaka çocuklarınızı getirmelisiniz.İki yeğenim ve ben çok zevk alarak gezdik.Diğer çektiğim resimleride paylaşacağım inşallah.

Sevgiyle kalın:)

Görsel-♥GÖNÜL ÇELEN♥

6 yorum:

  1. ne iyi yapmışsın canım çocuklar çok mutlu olmuştur. papağanların renkleri süper.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kiz o zaman ben hain miyim ben bildircin yumurtasi yiyerek büyüdüm. Simdi cok mu akilliyim yoksa hain miyim=)

    YanıtlaSil
  3. ayyy renklere bak yahu...bayılıyorum papağanlara :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba; gitmiş kadar oldum...teşekkürlerrr..sevgilerrrr...

    YanıtlaSil
  5. ÖRGÜÇANTAM
    Evet canım bende onlarda çok mutlu olduk.Onlarla zaman geçirmek çok keyifli.Daha bir çok papağan vardı.Hepside ayrı güzellikte.Ben bir kaç tanesini resimleyebildim.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Dur bacım panikleme::))Ne haini,şu gördüğün yumurtada gözüm kalmadı değil::))
    Kocaman öptüm:)

    habinos
    Merhaba!
    Bloguma hoşgeldin.Sefalar getirdin.Evet çok güzel renkleri var.Bu kadar yoğun renklilerini bende ilk defa gördüm diyebilirim.Genelde yeşil olanını görüyorum.
    Her zaman beklerim...

    annemineli
    Merhaba canım.
    Ben teşekkür ederim.
    Bendende sana sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Olá, amiga!
    Reconheci aves brasileiras, araras e papagaio.
    É triste ver animais selvagens presos...
    .♫♫° ·.
    •♫♫•.¸ღ¸.•♫♫•.¸
    °º♫ Beijos do Brasil.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)