Pages

20 Şubat 2011 Pazar

BEBELER BİTTİ!!!

Bu iki bebeği sipariş üzerine yaptım.Bu bebekleri yaparken de Hayal arkadaşımın kullandığı tekniği kullandım.Bu teknik parmak,tırnak ve burun detaylarını verdiğimiz POPCORN tekniği.Arkadaşım sayfasında daha bir çok detayları anlatmakta.Sayfasını incelerseniz bana olduğu gibi sizede faydası olacaktır.
Bu bebeklere isim koymadım.Sahibi koysun diye düşündüm fakat erkek olan sanki Ali Can tiplemesine benzedi ne dersiniz? 
Gözleri taktığınız an daha çıkarmanız mümkün değil...  Çocuklar için çok sağlıklı.Yutma tehlikesi gibi durum söz konusu değil.İnsan denemeden anlamıyor.İlk önce bir tane denedim oda ziyan oldu.Çünkü birbirinden ayıramadım.Amigurumi kutulu göz aldım.Hepsi elimin altında.Böylelikle istediğim boy bebek yapma imkanım oluyor.Pembe yanaklar içinde özel amigurumi kalemi aldım.Bunları nereden aldım?işte buradan
Bu bebekler ele avuca geliyor.Kız olan 23 cm,erkek olan 25 cm.
Tipe bak::))Çok ciddiyiz çok::))
Bu bebeklerden ileriki günlerde pasaj içinde yapmak istiyorum.Hem hijyenik,hem zarar veren yanı yok hemde kullanışlı at makinaya yıkansın.

Bu arada bugün fotoğraf makinamı düşürüp kaybettim:(

Sevgiyle kalın:)

26 yorum:

  1. ÇOK ŞİRİN OLMUŞLAR AMA BUNLAR, EMEĞİNE SAĞLIK CANIM. SEVGİYLE MUHABBETLE KAL.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş. Ben hiç örgü oyuncak denemedim. Yapabilir miyim dersiniz? Önce basit bir şeyler denemem lazım. Yeni başlayanlar için basit modeller verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık tatlım çok şirin olmuşlar :) Benim de amigurumi bebek denemem oldu ama ı ıh yapamadım :( Sadece bu güzelliklere uzaktan bakabiliyorum ne yazıkki. Fotoğraf makinen için de çok üzüldüm tatlım.

    YanıtlaSil
  4. cANIM BAYILDIM HARİKA OLMUŞ ERKEK TAM BİR ASKER GÖRÜNTÜSÜNE BÜRÜNMÜŞ BAYILDIM ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK.şANSLIYA SEVİNDİM.sEVGİYLE SAĞLIKLA KALIN...

    YanıtlaSil
  5. Amiga, são muito lindos!
    Amei a combinação de cores das roupas, a delicadeza de cada um e principalmente do cabelinho da boneca.
    Bom domingo!
    Beijinhos.
    .♫♫°°º
    °º♫ Brasil ღ°º
    ♥°º
    .•♥¸.•´•

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller. ne kadar şanslı bunlara sahip olacak kişi:))

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar .
    haklısın bende ilk yaptıklarımı yıkadım hiç bozulma olmuyor şimdi içim daha rahat.
    Makinene çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  8. Canım geçmiş olsu yaaa :( Nerede düşürdün acaba. Belki bulan koymuştur bir yere. Fotoğraf makinesi elimiz ayağımız bizim. Bebişleri çok beğendim Gönülüm. Tek kelime ile harika. Değme amigurumicilere taş çıkartırsın bu bebişlerle. Eline emeğine sağlık. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. detaylara bayıldım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. çok şeker olmuşlar ellerine sağlık amigurumilere bayılıyorum ama hiç denemedim sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  11. çok şirinler,elbiseleri de kendileri de çok tatlı

    YanıtlaSil
  12. süpersin valla çok güzel olmuş canım benim..makinene üzüldüm inşallah bir yerlerden çıkar..
    şanslıcık nasıl düzeldimi bu arada
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar Şanslı,

    Efendim, bunlar ne güzel bebekler böyle, gerçekten çok güzel, sevimli ve hoş olmuşlar. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Bu blog dünyasında iyi ve güzel ne varsa, paylaşmak arzu ve ümidiyle, sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  14. Bi kere örmeyi denedim beceremedim :( sen nasılda güzel yapmışsın ellerine sağlık canım sanırım bunun bir tekniği var neyse yönlendiriğim şu sayfaya bakayım ben en iyisi :))
    Şanslıyada selamlar umarım artık daha iyidir.........

    YanıtlaSil
  15. .:Hobibox:.
    Begonvilli Ev
    Yeşim
    Evimin İncileri Belgin
    Magia da Inês
    yaseminkale
    ÖRGÜÇANTAM
    Hayal Arkadaşlarım
    elifin terazisi
    GÖNÜL
    Bu listedeki Sevgili arkadaşlarım.Size yazdığım orjinal yorum yorumlarını yanlışlıkla sildim.Arkadaşınızı lütfen affedin:(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. rebeltakipte
    Bloguma hoş geldiniz sefalar getirdiniz.Beğendiğinize sevindim.Tekrarı için enerjimi aldım.Teşekkür ederim.
    Sevgiyle:)

    !!! Şekerperisi !!!
    Teşekkürler şekerperim:)Enerji verdiniz bana hepiniz.Fotoğraf makinamı bulamam imkansız artık.Üzerinde adresim falan yokki insafa gelsin geri dönsün.Çevreye baktım sordum.Yok yok:(Şanslı hızla iyileşiyor.Bu arada annesi hastalandı.Yatak döşek yatıyoruz beraber...
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Merhaba!
    Beğendiğinize sevindim.Sizlerin fikirleri benim için önemli.Güç aldım hepinizden.Devamı gelecek inşallah.
    Saygılar...

    Yıldız
    Biz bayanların yapamayacağı bir şey yok.Bir kere denemeyle olmaz ki!tekrar dene mutlaka yaparsın.Tabiki tekniği var.Hayal Arkadaşım bunu harika anlatmış.İyi karar vermişsin.Sen bak bakalım:)Şanslı iyileşiyor.İlaçlarını kullanıyor hala.Bir bitsin bakalım.Daha iyi belli olur.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Medanşeri
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. canım ellerine saglık çok, çok güzel olmuşlar...
    iyi gheceler sevgiler.....

    YanıtlaSil
  18. Hassas arkadaşım hassasiyetine teşekkür ederim canım.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  19. Canım benim dert etme nasıl olsa okuduk yazdıklarını :) olur böyle kazalar ara sıra :) yakışıklı nasıl oldu annesi? Kıyamam ona benim yerime de öp burnuşundan, papişlerinden :)

    YanıtlaSil
  20. hiiiiiiiiiii kuzummm nasıl sevımlısınızzz sız oyleeeeee bayıldım arkadasım bayıldımmm ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel bebekler bunlar . Emeğine sağlıkk.

    YanıtlaSil
  22. ay çok şirin ben erkek olana bittim.ebatı ne bilmem ama ben hemen anahtarlık yapardım herzamanki gibi

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık haika olmuş cokta cici olmuşlarrr çok :)

    YanıtlaSil
  24. halime
    Beğendiğine çok sevindim.
    Sevgiler:)

    Begonvilli Ev
    Canım yorum yorumları için tekrar özür diliyorum.Örgü oyuncak dene çok zevkli.Ben doğaçlama yapıyorum.Amigurumi tekniklerini Hayal Arkadaşım çok güzel anlatmış.İlerki günlerde küçük birşey bende anlatabilirim.Şanslı iyiye gidiyor inşallah.İnşallah iyi olurda bir daha filim çekilmez.Çok hırpalanıyor:(Canım çok teşekkür ederim ilgin alakan için.
    Şanslı ile beraber kocaman öptük seni:)

    Evimin İncileri Belgin
    Canım benim ben çok teşekkür ederim.Yorum yorumlarını yanlışlıkla sildim.Orjinalin üzerine tekrar yazmak eksik olacaktı.O yazdığım taze ve o anki duygulardı.O yüzden tekrar yazmadım.Anlayışın için her şey için tekrar teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Yeşim'im teşekkür ederim anlayışın için.Yakışıklı iyiye gidiyor.Şimdide annnesi grip oldu.Yattık onunla yatak döşek:)Bende iyiyim şimdi.Öpüldü buruşuk patişinden senin için:)Bizde seni öpüyoruz.
    Sevgiler:)

    edaca
    Teşekkür ederim canım.Bende senin yaptıklarına öyle:)
    Sevgiler:)

    αѕαннαяα
    Teşekkür ederim.Enerjimi doruğa çıkardınız:)
    Sevgiler:)

    SerpiL
    Teşekkür ederim canım.Ebat 25 cm.Anahtarlık için büyük.Bunlar oyuncak olarak yapıldı ama daha küçük tutup anahtarlıkta yapılabilinir.
    Sevgiler:)

    Tiryaki
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ
    :)Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    M¥PriNceSs
    :)Teşekkür ederim....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)