Pages

12 Mart 2012 Pazartesi

2)daily microfoliant(Günlük peelıng)

daily microfoliant(Günlük peelıng)Fiyat-162 TL.
2.adım günlük peelıng.Bu üründen çok memnun kaldım.Gerçi dermalogica ürünlerinin hepsinden memnun kaldım.Kış aylarında yüzümde küçük pullanmalar oluyordu o sorunu ortadan kaldırdı.Ürün aslında baya bir pahallı ama ilerisi için yatırım olacağını düşünerek aldım. 

İçindekiler-Microcrystalline Cellulose,Taic,Sodium Cocoyl Isethionate,Disodium Lauryl Sulfosuccinate,Sodium Lauroyl Glutamate,Colloidal Oatmeal,Oryza Sativa(Rice)Bran,Oryza Sativa(Rice)Starch,PCA,Allyl Methacrylates Crosspolymer,Hydrolyzed Wheat Protein,Limonene,Methylparaben,Allantion,Saliclic Acid,Citrus Grandis(Grapefruit)Peel Oil,Papain,Ginkgo Biloba Leaf Extract,Camellia Sinessis Leaf Extract,Glycyrrhiza Glabra(Licorice)Root Extract,Cyciodextrin,Melalleuca Alternifolia(Tea Tree)Leaf Oil,Titanium Dioxide(Cl 77891).

KULLANIŞI-Bu ürün pudra gibi.Avucunuzun içine azıcık peelıng döküyorsunuz.Çok az bir su ilave edip,iki avucunuzu bir araya getirip sürterek köpürtüyorsunuz.Elinize takılan bir şey kalmayana kadar köpürtün.Daha sonrasında göz çevresi hariç bütün yüze yayınız.5 dakika yuvarlak hareketlerle yüze bastırmadan masaj yapıp ılık suyla durulayınız.
1.Adım burada

Sevgiler:)

6 yorum:

  1. Memnun kalmana ve güzel sonuç almana sevindim canım.
    Bu arada ben Şanslı'yı çok özledim, yeni maceraları yok mu?:) Fotoğraflarını paylaşsan azıcık:)
    Öptüm onu göbişinden:)

    YanıtlaSil
  2. okuyan
    Teşekkür ederim canım.En kısa zamanda Şanslı'nın bir macerasını paylaşacağım çok güleceksin:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. memnun kalman super cunku bazen hıc kullanamıyorsun bıle:)))

    http://kelebegingozunden.blogspot.com/2012/03/dogum-gunu-cekilisi-matras-seyahat.html

    YanıtlaSil
  4. Bende kullanıyorum cnm,çok memnunum.Benimde burnumda pullanma olurdu buürünle geçti.

    YanıtlaSil
  5. Merakla bekliyorum canım:)
    Bu arada pembepati blogunu keşke kapatmasaydın, paylaşım yazmasan bile eski konular dursaydı... şimdi hiç girilmiyor çünkü...

    YanıtlaSil
  6. okuyan
    Tamam canım açayım bugün.Hatta bu önerinden esinlenerek Şanslı'nın yazısınıda oraya yazayım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)