Pages

15 Mart 2012 Perşembe

KARIŞIK ÇALIŞMA!!!

ETSY için yaptığım minyatür kalp.Ne zormuş küçük boyut çalışmak.Daha bir çok rengini yaptım ama resim çekip paylaşamadım.Boyu.1.8 cm.50 nolu merserize dantel ipinden çalıştım.
Kurabiye canavarı anahtarlık...Daha önce yaptığım modelde burada
Daha önce annemin ördüğü yeleği ve benim yaptığım süslemeyi burada paylaşmıştım.Yelek aynı.Bu yeleği komşu teyzemiz ördü.Süsleme ise keçeden sipariş üzerine,benim tarafımdan yapıldı.
Daha önceden broşunu da yapmıştım.Burada
Bunlarda sipariş üzerine yapıldı.Dikilmeyi bekliyorlar...

Sevgiler:)


11 yorum:

  1. bayıldımmm minnak kalpçiğe:))
    emeğine sağlık canımm..
    emeklerinin her birine hayran hayran bakıyorum,ve özeniyorum sana:)
    hünerli hatunsun vesselamm:.:)
    sevgilerr canım...

    YanıtlaSil
  2. süper çalışmalar ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. çoook güzeller..ellerine sağlık.minyatüre ayrı bir bayıldım :D dantel ipliğiyle olunca daha güzel çıkmış..

    YanıtlaSil
  4. Minicik nasıl da güzel örmüşsün öyle, ellerine sağlık canım.
    Kurabiye canavarının ifadesi de müthiş:)
    Yelekteki baykuşa sözüm yok zira şirine ötesi:)
    Kolay gelsin canım.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Çalışmalarınızın hepsi mükemmel, harika, çok şık ve güzeller...

    Elinize, emeğinize ve göznurunuza sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. çok şekerler.. küçük boyut çalışmak zordur mutlaka.. ama sonuç mükemmel.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. bir harika görünüyorlar ellerinize sağlık...)

    YanıtlaSil
  8. çalışmalar çok güzel, ama ben yelekteki şirin baykuşa bayıldım:)) eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok çok güzel olmuş canım .ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Que delicadeza!
    Muito lindo!!!
    º°❤ Boa semana!
    °º✿ Beijinhos.
    º° ✿ ✿⊱╮ Brasil

    YanıtlaSil
  11. kocamann alkışşş , o mınık kalbe arabalara...ellerıne emegıne saglık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)