Pages

6 Mart 2012 Salı

UÇ UÇ BÖCEĞİM:)



BROŞ-9 cm.
Neredeyse bir hafta olmuş yazmayalı.Tembelim bu günlerde.Hava soğuk.Kuru bir hava var.Yine de dişini gösteren güneşe koşuyorum.Güneş kar topluyor gibi.Sıkı sıkı giyinip sahil kenarlarına atıyorum kendimi.Sahile doydum adeta.İstanbul avrupa yakasında olsaydım,sabah erkenden sahil kenarına gideceksin,yollar kalabalıklaşmadan döneceksin.Burada denizi görmek çok kolay.Bu da benim için çok önemli.Tertemiz oksijeni alıyorsun içine.Miiiiiis:)
Bu arada Pasajda mesaj yoluyla satış başladı.Bu hoş bir şey olmadı.Ürünlerim hala Pasajda durmakta.İleriki günlerde ne yaparım bilmiyorum.Mesaj yoluyla satış biraz saçma geldi bana.Mesaj yoluyla her yerden satış yapılır.Bu mudur yani.Ne diyelim hayırlısı olsun.  ETSY için zamanlamam süper oldu.

Sevgiler:)





18 yorum:

  1. merhaba canım,öncelikle uç uç böceklerin çok hoş olmuş,pasaj.com'a gelince sinyaller veriyordu zaten,zamanında çektim ürünlerimi,emeksensin'e koyarım etsy'den aradığımı bulamazsam,gerçi ptt'ler özelleşince Türk kalır mı etsy'de bilmiyorum,neyse sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ya tembellik hepimizde var çaktırmadan bahar yorgunluğu başladı sanırım
    uğur böceklerini çok sevdim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli olmuşlar, ellerine sağlık. Havalar hayırlısıyla ısınsın da uğur böceklerini görelim:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    El emeği göz nuru uğurböceği broşlarınız da çok güzel olmuşlar. Elinize emeğinize sağlıklar olsun.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  5. Kondukları yere uğur getirsinler:)
    Çok güzeller canım.
    Ben daha yeni yeni alışmıştım pasaj sistemini değiştirdi:) Zaten ürünlerimi pasaj ve emeksensin'e bile anca koymuşken pasaj'daki değişim kötü oldu... etsy'nin sistemini henüz bilmiyorum artık ona ne zaman cesaret ederim bakalım:)))
    hayırlı ve bol bereketli kazançların olsun canım...

    YanıtlaSil
  6. uğurböcekleri süper olmuş..
    bol satışlar..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık çok sevimliler.
    ETSY hayırlı olsun ben de çok istedim ama dil bilmemek kötü hata yaparım diye tırstım:)) gerçi ilgilenecek vaktim de yok artık. sevgiler tatlım. yakışıklımı da öprsin göbişten.

    YanıtlaSil
  8. cok sekerler elinize saglik!sevgiler bizden size...

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize emeklerinize saglik cok hos güzel görünüyor bunlari cocuk odasinin yastiklarinin üzerlerine yapistirmak lazim cok güzeller

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık canım sana da uğur getirsin hepsi satılsın bitsin... öperim canım

    YanıtlaSil
  11. Bu günlerde bendede cok asiri bir tembellik var hayirdir insallah. ugur böcekleri cok güzel vallaha duvarlari süslemek icinde harika olur bence yada perdeye takmak icin.

    YanıtlaSil
  12. ETSY hayırlı olsun, bol satışlar dilerim.
    Uğur böcekleri çok sevimli, düğmeler ayrı bir hava katmış:)

    YanıtlaSil
  13. Bayılırım uğur böceğine. Süper olmuş. Bu gün ve her gün tüm kadınlara ve size uğur taşısın. Mutluluk taşısın..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Bu nasıl tatlı bişey Gönülcüm, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Uç uç böcek gel benim pencereme kon benim ol sen :))
    çok cici cici olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar güzel uğur böcekleri bunlar böyle! Özellikle beyaz üzerine kırmızı benekli olanını çok beğendim. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Maravilhoso é ser mulher!
    Com altos e baixos, sorrisos e lágrimas.
    Parabéns pelo nosso dia!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    YanıtlaSil
  18. Uç uç böceğimle kombin yaptım :)

    Bakalım beğenecek misin? Yorumlarını bekliyorum ;)

    http://www.modamla.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)