Pages

24 Mart 2012 Cumartesi

TRT OKUL ANNE ÇOCUK PROGRAMINDA YAPTIKLARIM!!!




TRT OKUL (Anne Çocuk)Programında formata uygun olsun diye parmak kukla çalışmak istedim.Bu kuklalarla hem anne hemde çocuk hoşça vakit geçirebilir.Ayrıca çocuklar hayal gücünü genişletebilir.Hikayeyi anneden yada babadan dinledik den sonra benim gibi mutlaka hikayeye katacağı küçük detaylar olacaktır.
Bir tane keçe pati  anahtarlık çalıştım.Birde deriden bağlama yöntemi ile üzerinde el ve ayak figürü olan bileklik çalıştım.Bitirip gösterebilmek adına aralarda da çalışıp bitirdim.

Güzel bir pazar günü tatili diliyorum hepinize:)

Sevgiler:)

19 yorum:

  1. :)) harika olmuşlar patinin şirinliğine diyecek yok.
    minik bir masal canlanmış gerçeğe dönmüş:))

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel olmuş canım..

    YanıtlaSil
  3. oyyy kurbiş nasıl da yakışıklı prens oldu masallarda olur sanıyordum:))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel düşünmüşsün cnm ve de çok güzel yapmışsın ellerine saglık o gün geç kalktım izleyemdim ama eklediğin videoya baktım cnm çok tatlı çok cana yakınsın:))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    El emeği ve göz nuru ile oluşan bu güzel ürünler için emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Bu konuda çok harikasınız. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. Canim ben bakamadim kusura bakma cünkü bizde trt okul yok malesef :( ama video falan varmi yayinladigin ? bakmak isterim dogrusu. Basarilar dilerim sana canim.

    YanıtlaSil
  7. Canım SEVGİLERİMLE nin blogunda yorumunu okudum. pekçoğumuzda izlediklerimizi ekleme yeri doldu sanırım ben ve bldiğim birkaç kişi hemen altına yeniden bir gaget açtık yenileri oraya ekliyoruz bilgin olsun. öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın arkadaşım.Hemen denedim oldu.Hiç aklıma gelmedi böyle bir şey.Silmede gerçekletiremediğim için dolu olduğunu düşünemedim.Teşekkür ederim.Keşke önceden paylaşsaymışım blogumda:(
      Sevgiler:)

      Sil
    2. işe yaradığına sevindim. mucksss:)

      Sil
  8. Fantoches fofinhos.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ♫♫.•*¨*•♫♫¸

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel çalışmalar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık çoook güzel olmuş bunlar..acaba bende bunlarım amigurumileri yapsam mı diye içimden geçmedi değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Kesinlikle yapmalısın.
      Sevgiler:)

      Sil
  11. ö beni...ıyyyyy...hahahhahaah yaratıcı kadın seni:)

    YanıtlaSil
  12. ellerıne saglık yaptıkların gercekten cok guzelll..umarım devamı gelır sevgıler

    YanıtlaSil
  13. hii o pati çokk güzelll,

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel şeyler yapmışsın yine canım benim.

    YanıtlaSil
  15. oo tebrikler canısı devamı gelsin gani gani emeklerin her dem karşılık bulsun öperim

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)