Pages

9 Nisan 2010 Cuma

BAHAR AYLARI İÇİN ÖRGÜ KAZAK

Bu kazağı ablam kendine ördü.Mavi rengi çok sevdiği için tercihini mavi renkten yana kullandı.Ayrıca mankenliğinide kendi yaptı.Ben bu kazağı çok sevdiğim için sizinle paylaşmak istedim.Altdaki kazağa ait motifler,dolgu sayıları bile gayet net çıkmış.Ablam evde ip olduğu için buklet gibi bir iple ördü kazağı ,siz tercihinizi istediğiniz bir iple yapabilirsiniz.Yazlık pamuklu iplerdende çok şık olabilir.

Güzel bir hafta sonu tatili sizinle olsun.
Sevgiyle kalın:)

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş tığ işine bayılıyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ablanın eline sağlık. İlkbahar veya yazın bu modeller çok güzel oluyor. Örme modeli de çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. ne hoş bi ablaaaaa:)çok yakışmış gülegüle giyinsin .

    YanıtlaSil
  4. Canım ablanın ellerine sağlık:)
    motifler gayet net çıkmış..örnek çıkartılabilir:D sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş bu ellerine sağlık çok da yakışmış ablacığına sağlıkla giysin. bu ipi biliyorum çok hafif inanılmaz şık duruyor.
    haki yeşilinden oğluşa kazak örmüştüm.
    canım güzel bir haftasonu diliyorum.
    Şanslı neler yapıyor epeydir adı geçmedi özledim.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Şanslı, ablanızın o güzel ellerine emeğine sağlık çok şık olmuş. İyi günlerde kullansın.Ayrıca kendisine de çok yakışmış.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  7. Hamarat kardeşler.Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Şanslı,ablan çok yeteneklii!Süper olmuş bu kazak.Kendine de çok yakışmış.Sabır işi valla..

    YanıtlaSil
  9. çok şık ve güzel olmuş...elleriniz dert görmesin sizin ve ablanızın

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)