Pages

20 Nisan 2010 Salı

BLOG ALBÜMÜ:)



Merhaba arkadaşlar...
Sizlere bu projeden hep bahsetmek istedim ama kısmet bu güneymiş.Sevgili Kırık kalem'in bir projesi bu.Amaç bir çok kategorideki yazarı bir çatı altına toplamak.Daha sonrasında bir albüm oluşturulması hedefleniyor.Blog albümünde katılım hedefi 100 yazar.İnşallah Blog Albümü hedefine ulaşır.Bu projede ben de varım.Şu anda her şey çok güzel gidiyor.Tanımadığım yazarlar var,hepsiyle tek tek tanışmak istiyorum!tanışıyorumda.Blog Albümünde olmaktan büyük keyif aldım.Siz de bir bakayım derseniz.Buyrun
Ayrıca bloguma gelip bana başsağlığı dileyen arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Hepinize sağlıklı,mutlu uzun ömür diliyorum.
Sevgiyle kalın.

8 yorum:

  1. canım hayırlı olsun blog albümünü izlemeye aldım takip edeceğim içerisinde olmakta çok keyifli olmalı .
    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. süspermiş..hemen katıldım ben de..paylaştığın için teşkkürler..

    YanıtlaSil
  3. ŞANSLI senin gibi bir bloggerin albümde oldugu icin ŞANSLIyiz diyorum..:)

    Profil tanitimi en kisa zamanda bekliyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. KIRIK KALEM
    Çok teşekkür ederim!bende kendimi sizin aranızda olduğum için Şanslı buluyorum.
    Profil tanıtımını en kısa zamanda yapacağım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sevgili şanslıcığım dayının vefatına üzüldüm ..ben birinin ardından diğerine başın sağolsun diyemiyorum bana daha üzücü geliyor ..üzüntünü tüm kalbimle paylaşıyorum ..Allah başka acı göstermesin ..

    YanıtlaSil
  6. Değişikmiş bakıcam canım, tekrar başın sağolsun üzülme balım ne olur olan bizlere oluyor demesi kolay ama bende aynı durumdayım güçlü olmamız gerek :( sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben de inşallah daha güzelliklere vesile olur diyorum.

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim Şanslı,başarılar dilerim.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)