Pages

2 Nisan 2010 Cuma

CAN YÜCEL'DEN YAZI VE (ÖDÜLÜM)



Yalnızlığa dayanırım da,
birbaşınalığa asla.


Yaşlanmak hoş değil duvarlara baka baka

Bir dost göz arayışıyla.
Saat tıkırtısıyla


Korkmam, geçinip gideriz biz mutluluğuyla,
Ama;


'Günün aydın,
akşamın iyi olsun'diyen
biri olmalı


bir telefon sesi çalmalı arasıra da olsa
kulağımda


Yoksa,

Zor degil,hiç zor değil, demli çayı bardakta karıştırıp,

bir başına yudumlamak doyasıya,
Ama:

'Çaya kaç şeker alırsın?'

Diye soran bir ses olmalı ya ara sıra...



CAN YÜCEL




Sevgili hobicik beni sağolsun Yaratıcı Blogger Ödülüne layık görmüş, teşekkür ederim arkadaşım.


Hepinize bol güneşli hafta sonu tatili diliyorum.
Sevgiyle kalın.

11 yorum:

  1. Can Yücel'in en sevdiğim yazısı.

    Tebrik ederim Yaratıcılık Blogged Ödülü için.

    Evet bazen bir ses olmalı ama bu ses dostun sesi.
    Ben şekersiz içerim çayı.
    Şimdi ben sana soruyorum çayına kaç şeker atıyım.

    YanıtlaSil
  2. Neslihan'cım Can Yücelin şiirlerni,yazılarını çok severim.Canım ben de şekersiz içerim çayı ama senin gibi bir dosta 1 seker at derdim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Canım Can Yücel'i çok seviyorum bende ilk defa okudum bunu çok sevdim not aldım teşekkürler..

    İyi hafta sonları canım.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Şanslı, harika bir paylaşım ne kadar güzel anlatılmış. Yalnızlığı hiç sevmem ben de çayınızı paylaşmak isterim.

    Sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şanslı,

    Sadece bu yazınla bile ödülü hak ediyorsun. Diğer yaptıkların da çok güzel... Şiiri bu şekilde düzenlemen harika olmuş.

    Can Yücel'den bir katkı da benden:

    VOLİ

    Sırılsıklam bir gökyüzü çıktı ağlardan
    Masmavi bütün balıkçılar.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Tam da benim şu anki ruh halimi anlatmış. sevgıyle kal

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan
    Teşekkürler canım.İyi hafta sonları.
    Sevgiler:)

    Sevgili Evimin İncileri Belgin
    Ben de yalnızlığı sevmeyenlerdenim.Kimbilr o çayı beraber yudumlarız bir gün.Çok isteri canım.
    Sevgiler:)

    Sevgili aysema
    Değerli sözlerin için teşekkür ederim.Bu şiir mailime gelmişti çok beğendim ve yayınladım.Ayrıca paylaşımın için teşekkürler.Çok güzel bir paylaşım.
    Sevgiler:)

    Sevgili tasanart
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)




    Sevgili aysema

    YanıtlaSil
  8. CAn yücel de n harika dizeler paylaştığın için teşekkürler canım. ödül çok doğru bir ele teslim edilmiş kutluyorum.

    YanıtlaSil
  9. Şanslıcım bu güzel şiiri bir kere de senin sunumunla okumak çok hoşuma gitti:))Her daim yalnızlığını paylaştığın birilerinin olması dileğiyle..
    açık bir çayını alırım;)
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  10. Ben çay içmem :) şaka bir yana yazı enfes canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)