Pages

21 Nisan 2010 Çarşamba

MOR SALKIMLI GÜLÜ VE YUSUFÇUKLU BİLEKLİK



Mor rengi her zaman çok sevmişimdir.Gerçi bütün renkleri çok seviyorum ama bazı renkleri giysilerimde tercih etmiyorum.Fosforlu renkleri sevmiyorum mesela beni yorar sanırım.Kendimi iyi hissetmem,herkes bana bakıyormuş gibi hissederim.Fosforlu renk gözlerimide kamaştırır.Yazdım gidiyorum nereden çıktı bu fosforlu renk::))Gülleri ve deri ipi mor,sallantısı hariç 20 cm şık bir bileklik.
Bu bilekliğimde yusufçuklu!mavi deri kullanmayı tercih ettim.Boy-19,5 cm,böyle sade bir bileklik.
Hala sağolun başsağlığı mesajları geliyor.Herkese geri dönmeye çalıştım.Eğer unuttuklarım olduysa arkadaşlar lütfen hakkınızı helal edin.
Kucak dolusu sevgiler:)

11 yorum:

  1. Canım bileklikler şık olmuş:)
    ellerine sağlık..Niyeyse bir iki seneden beri bende mor rengi beğenmeye başladım.İnanmam ama
    inananlar için..Mor renk paranın rengiymiş:D ...sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Şık duruyorlar.. blogum da dikkatimi çekti. ellerine sağlık,çok güzell..
    mor rengi ben de severim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım . her ikisinide çok beğendim.
    senin bu bardak sunum için süper vallahi.
    sevgiler iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  4. Selam arkadaşım,bikaç gündür yoktum.gelir gelmez hatrını sorayım dedim.nasılsın iyimisin.şanslı nasıllll?? ikinizide kocaman öpüyorum.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş canım yine ciciler :)şu yusufcuk herşeye yakışıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Ne zarifsin güzelim ya dönmesen ne olacak dar gün yani, bol satışlar olsun güzel insan.

    YanıtlaSil
  7. canım benim güzel ve içten yorumun için tşk ederim.sanal dünyadaki tüm yapmacıklıklara rağmen üstelik hiç görüşmeden,hiç konuşmadan bir dostluk oluşturabildiğimiz için çok mutluyum.en en en içten sevgilerim senden yana DOSTUM:))

    YanıtlaSil
  8. Cok hos olmus Sansli ikisi de..Ozellikle mor olana bayildimm..

    YanıtlaSil
  9. Sade ve şık olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  10. mor salkımlı çok hoş bir tasarım olmuş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,yine çok hoş ve zarif tasarımlar.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)