Pages

25 Nisan 2010 Pazar

AYAKKABIDA GERİ DÖNÜŞÜM!!!

Eski halinden eser kalmadığı için cep telefonuyla çekildiğim bir resmi yayınlamak zorunda kaldım arkadaşlar.Çevreye verdiğim rahatsızlık için özür dilerim::))Hepimizin mutlaka geçmiş dönemden aldığı bir sivri uçlu ayakkabısı vardır.Ama bu ayakkabınında ucu aşırı sivriymiş.Ama moda olunca giyiliyor olmalı ki ben de almışım sonuçta.Ayakkabım aslında çok şık ve kaliteli, elimden çıkarmayada gönlüm hiç razı olmadı.Kutu içinde dolabımda dururken aklıma geldi birden.Bayrampaşada bir ayakkabı tamircisi var.Aslında ayakkabıcılar ama bu kriz yüzünden sanatlarını artık bu şekilde icra ediyorlar.Hemen aldım oraya götürdüm.
Giydim ölçü aldılar.Ben işte anlattım şöyle böyle istiyorum diye.Keseyim mi dedi;kes dedim.Gözümün önünde o sivri ucu kesiverdi.
Bir gün sonra 15 tl ye yeni ayakkabıma kavuştum.Topukluda değil kullanışlı bir ayakkabı.Bu sene ayağımdan çıkarmayacak gibi görünüyorum.Eğer sizinde modası geçmiş ama o kadar da yeni ayakkabılarınız varsa elden çıkarmadan bir düşünün derim.
Sizce nasıl olmuş.?

Sevgiyle kalın:)

29 yorum:

  1. Bence gayet güzell olmuş.
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş valla, yaratıcı olmak lazım di mi ama:))

    YanıtlaSil
  3. gayet hoş olmus valla iyi düşünmüşsün canım benim aklıma hiç gelmezdi sivri burun ayakkabıyı yenilemek süper olmus. aklına sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. benimde çizmelerim var ve bende kıyamıyorum acaba bende kestirsemmi .çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şanslı, gayet şık ve zarif olmuş kimse yenileme yapılmış diyemez yeni bir ayakkabıya sahip olmuşsunuz arkadaşım. İyi günlerde kullanın.Ayakkabı dolabımı gözden geçirmeliyim.

    Bana sihirli ayakkabıcınızın adresini yada telefonu varsa verebilirmisiniz.

    Güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Canım çok güzel bir geri dönüşüm olmuş..Güle güle giy..Bende seneler önce yapmıştım ama kendim kesmiştim:D..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  7. evet sivri burun modaydı sadece ayakkabı değil çizmelerde bile ayy bende hemen bi tamirciye gideyim..atmaya kıyamamıştım ziraa ama giymiyordumda süper oldu bu sağol vala..

    YanıtlaSil
  8. Ne ii düşünmüşsün çok hoş olmuş..Ama eski haliyle güzel adam tekmelenirdi:)))

    YanıtlaSil
  9. GÜLE GÜLE GİY,ÇOK HOŞ OLMUŞ.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  10. bu ayakkabı degısımını tuttum

    YanıtlaSil
  11. Çok iyi yapmışsınız. Gayet güzel olmuş. Bu hâli bile sivri benim için. O ayakkabılar moda olunca deli oldum. Ne aldım ne de sevdim. Hele erkek ayakkabılarından resmen tiksindim.. İnşallah bir daha moda olmaz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş,aklına sağlık :))

    YanıtlaSil
  13. canım çok iyi düşünmüşsün ben mopda olduğunda da kadın vede erkekte hiç sevemedim bu sivri uçları içimden ucu kesilse süper olur dediğim modeller görüyordum:)))
    çok güzel olmuş şu anki modeli şahane
    sağlıkla giy

    YanıtlaSil
  14. bence çok güzel olmuş.güle güle kullan bu haliyle de.

    YanıtlaSil
  15. valla süper yaratıcısını arkadaşım, kırk yıl düşünsem aklıma gelmez :) güle güle kullan yeni halini ayakkabılarının..

    YanıtlaSil
  16. çok şık olmuş ...aklınıza sağlık...

    YanıtlaSil
  17. http://www.etsy.com/listing/45470463/crochet-pattern-frog-pet-costume?ref=sr_gallery_10&ga_search_query=with+crochet+patterns&ga_search_type=handmade&ga_page=22&includes%5B0%5D=tags&includes%5B1%5D=title


    Yukardaki linke bir bak aklıma Şanslı geldi görünce:)))

    YanıtlaSil
  18. İyi günlerde kullan. Belgine katılıyorum, ben de ayakkabıcının adres ve telefon bilgilerini isteriiiiiiiim :)
    Ecegül.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Şanslı, canım teşekkür ederim.Acelisi yok ne zaman uygun olursanız o zaman sorun değil arkadaşım.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  20. iyi günlerde kullan arkadaşım,ayağında paralansın:)) can yücelin yazılarını bende çok seviyorum,çok doğal geliyolar bana.seni ve elbetteeeeeeee şanslıyı kocaman öpüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. amanin bu çok ii fikir, bendede var bir tane, denemek lazım

    YanıtlaSil
  22. Güle güle kullan.Çok yaratıcısın:)

    YanıtlaSil
  23. İnanılmaz akıllıca ve modern olmuş cano

    YanıtlaSil
  24. hehehe süper bir fikir, 1000 yil yasasam aklima gelmezdi ;)love it ;) sagol, aklimda bulununsun :)
    buarada abla, sitemin ismini degisdirdim ama gözüküyormu diye süphe ediyorum, eger sen görebiliyorsan bi zahmet haber edermisin?
    tsk sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Haarika olmuş!Üretkenlik diye ben buna derim!

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Şanslı, nasılsınız? Umarım herşey yolundadır.Siz bu kadar ara vermezdiniz. Görüşmek dileğiyle.

    Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  27. arkadaşım seni merak ettim.herşey yolundamı.

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Şanslı geçmiş olsun canım. Bir limon suyuna iki kaşık bal koyup için sizi rahatlatır.Dinlenmeden geçmez grip aman dikkat edin kendinize.İyi akşamlar sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)