Pages

22 Kasım 2010 Pazartesi

BAHÇEMDEKİ DUMAN VE KURABİYE:)

Ben geldiğimde kendini siteye kabullendirmişti.Bunu kabullenmemek mümkün mü?hiç durmadan bağrıyor.Ta ki dediğini yaptırana kadar.Bizim site iki binadan oluşuyor.Çok kalabalık olmaması benim ve kedilerim açısından çok iyi.Çok kalabalık olunca çok ses çıkıyor.Ben gelmeden önce sitenin yöneticisi bakıyormuş.Şimdi hep beraber bakıyoruz.İstediği zaman apartmana giriyor.Onu hiçbir yerden atan yok.İstediği zaman çıkıyor.
Yalnız geldiğimde bir ismi yoktu.Adını Duman koydum.Balkona çıktığımı gördüğünde hiç durmadan bağırıyor.Tiz incecik bir sesi var.Şu kulağı tırmalayanlardan::))Çok güzel bir yüzü var.Şu tv de wiskas reklamındaki kedilere benziyor.Ağzının içi pespembe:)
Bayram sabahı çocukların arasında bayramlaşmaya gelmişti bize...Bayramdan önce çekilmiş resimler bunlar.Bir avuç mamasını aldı gitti.Bu resimleri o kadar zor çektim ki! bir dakika yerinde durmuyor. Dişi bir kedi.
Afiyet olsun:)
Ay bu beni çok üzüyor:(Tos tombalak...Hiç aç kalmışa benzemiyor ama yüzüne bir bakın.Niye böyle hüzünlü bakıyor?Adını kurabiye koydum.Adı ona çok yakıştı.Al bunu kıtır kıtır ye::))Huyuda öyle kurabiye gibi.Versen yiyor vermesen istemeyi bilmiyor...Bana sorarsan o da istesin istiyorum. Hürrem Takı kedisinin ismini kurabiye koymuştu.İsmini değiştirince ha tamam,tam benim kediye göre bir isim dedim.
Ben mama verene kadar böyle bakıyor.Bir gün ağlatacak bu kedi beni:(
Bu da kıskanç Şanslı!Ben Duman ve Kurabiyeyle ilgilenirken kendini atacak gibi oluyor buradan.Bakışa bak::))Koca kafalı::))Şanslı'ya Şanslı dışında söylediğimiz diğer isimler.Soy adımla çağırıyorum,Şanslıçi,Oğluçi,oğlan,bebem daha ne olsun::))Adı üzerinde Şanslı işte:)

Sağlıklı,mutlu bol kazançlı hafta olsun hepinize.
Sevgiler:)


20 yorum:

  1. Oy oy oy yerim ben bunları:) Duman apartmanın sahibi olmuş belli:) Kurabiye'nin de yüzü pek güzel ama hüzünlü bakıyor gerçekten:) Şanslı şişinmiş , triplerde:D

    YanıtlaSil
  2. Bakılması, korunup sevilmesi ne güzel..Darısı sokaktakilerin başına.

    YanıtlaSil
  3. ayyy kurabiyeye bakarmısın.bir isim bir kediye bu kadarmı yakışır arkadaşım.mükemmel bir suratı var.o kadar hüzünlü surat hiç görmedim.şanslıyı ziyarete gelecektim ama artık bahanelerim arttı:)) Allah senin de gönlüne göre versin canım arkadaşım.en kısa zamanda görüşmek üzere.sevgiler.gülenay

    YanıtlaSil
  4. oyyyy kurban olurun yaradana çok şekerler. adlarıda çok yakışmış. benimde bahçemde var iki tane birinin gözü hasarlı. diğeri inanılmaz sırnaşık hiç yorulmak bilmiyor günün 24 saati ön yada arka balkondan eve girmeye çalışıyor:))) bazen izin veriyorum Badem e arkadaşlık ediyor ama benimki önce oynuyor baktı süre uzuyayınca bu kalıcı deyip:)) zarar verir gibi davranıyor bende gönderiyorum. imkanım olsa alsam başköşeye yerleşecek:)).

    etrafımızda yaşayan bu canlardan ahrette sorumluyuz kötü davranmamak lazım.

    canım gönlü güzelim öptüm kocaman.
    Şanslının odan bakışının ne anlama geldiğini ben bilirim:))))

    YanıtlaSil
  5. Duman yakında çocuklarını alıp gelebiir kapına:))
    Benim Paşa'm dün gece çıktı hala gelmedi. Ara sıra bunu yapıp deli ediyor beni. Off içime sıkıntı basıyor:(((

    YanıtlaSil
  6. Kurabiye'ye bayıldım :) Birkaç yıl önce acıktığında bahçeme gelen bir kedim vardı onu hatırlattı bana.Adını AĞLARIM ŞİMDİ koymuştum :))) Suratı sarkmış her an ağlayacakmış gibi dururdu.

    YanıtlaSil
  7. Benimde apartmanca birlikte baktığımız bir kedi var,herkes farklı isim taktı ben aynı garfielde benzediği için ona öyle sesleniyorum.Çok tüylü ve kocaman bir karnı var.Aslında senin şanslıya benziyor.Aslında ortak bir karar alabilsek psikolojisi bozulcak tombişin..:))

    YanıtlaSil
  8. Bence ende şanşlısın,şanşlıda şanşlıda, herkese şanş olsun....

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı yaa tombiş tombiş.

    YanıtlaSil
  10. inanirsakolurbence
    Tam yenmelikler gerçekten::))Tespitin doğru arkadaşım:)
    Sevgiler:)

    Begonvilli Ev
    Evet canım benim...Herkes etrafındaki hayvanlara baksa sorun yok zaten.Sevmeyede gerek yok zarar vermesinler yeterli.
    Sevgiler:)

    HÜRREM TAKI
    İsim çok yakışmış değil mi?En kısa zamanda bekliyorum canım.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Bak Badem'in yaptıklarına::))Bunların hepside çok akıllılar.Benimde imkanım olsa her gördüğüm kediyi alıp eve getirmek istiyorum.Hepsi benim olsa::))Şanslı'nın bakışlarını senin anlamaman mümkünmü.Badem'den sonra::))
    Bende seni öpüyorum.
    Sevgiler:

    neduk
    ::))Evet ya bunu hiç düşünmemiştim.Kız anaları daha iyi bilirler tabiki::))Ama olsun yerimiz bol.Onlara bir yer temin ederiz artık.Sıkma canını şekerim::))
    Sevgiler:)

    Kurdele Nakışı
    Hepmizin bir anısı var değil mi?paylaşımın içn teşekkürler.İsim ilginçmiş::))
    Sevgiler:

    ***tasanart***
    Şanslıyıda garfielde benzetiyorlar.Hatta ismin neden garfied koymadın diyenler bile çıkıyor.Tombiş demezsen psikolojisi bozulmaz::))
    Sevgiler:)

    annemineli
    ::))Olsun::))
    Sevgiler:)

    cansudere
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Geldi benim serseri, aç bilaç. Nerelerde kız peşinde koştuysa. Mamaları yuttu, uykuya yattı çapkın:)

    YanıtlaSil
  12. şanslı hiç kıskanmasın sıcacık uyuduğu bir yuvası var maşallah tosun gibi de olmuş..yesin içsin yatsın bir köşede vallahi:))

    YanıtlaSil
  13. Duman pek bir sevimliymiş. Aslında sadece şanslı değil senin yakının da olan her kedi şanslı canımcım :) Baksana her şey bol bol...Nasıl da iştahlı bakıyorlar :)

    Son not: Bugün paketini iş çıkışı kargoya veriyorum arkadaşım. İyi günlerde kullanman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar,

    Yardıma, sevgiye ve şefkate muhtaç kim olursa olsun, elinden tutmak kadar iyi, güzel ve hayırlı bir iş daha yoktur!

    Şanslı'nın adının neden Şanslı olduğunu anlamak mümkün, sizin gibi birinin şefkatli kollarına düştüğü için şanslı. Bence Duman'da öyle!

    YanıtlaSil
  15. canım benim bizim behlüle bir tuvalet daha geldi hediye.sana lazım olursa ve eğer almak istersen ben büyük olanı satıcam.arzu edersen 45 e falan satıcam. veririm sana.sadece almam lazım dediğin için yazdım.sevgiler

    YanıtlaSil
  16. neduk
    ::))Güldürdün beni::))Haline şükret kızı evede getirebilirdi::))Sessiz sedasız yatmış işte...Ne istiyorsun oğlandan::))

    asosh
    Evet ya katılıyorum sana...Böyle br sorunumuz var işte:(Kıskanç velet...

    Hayal Arkadaşlarım
    Canım benim teşekkür ederim.Paket içinde ayrıca teşekkür ederim.Bekliyorum sabırsızlıkla.Beni çok güzel yönlendirecek o paket:)
    Sevgiler:)

    Recep Altun
    Yardıma,şefkate,sevgiye her canlı muhtaçtır.Allah bu güzel özellikleri almasın elmizden.Şanlı'ya gelince burada alçak gönüllülük yapamayacağım.Şanslı gerçekten Şanslı:)Ama bende Şanslıyım::))Teşekkür ederim.
    Saygılar...


    HÜRREM TAKI
    Canım teşekkür ederim.Mailine gönderim cevabımı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Ayyy senindemi var böyle kedilerin. Aynen benimde balkonumun altına geliyor. Oda tarçının kısa tüylüsü. Ağzının içi pespembe.. Tiz bir sesi var. Dişi:)) Öyle acındırarak miyavlıyorki.. Biz aşağa inip yemek verene kadar bağırıyor.. Ay vallahi başımız dertte he.. Yine izin sitede kimse birşey demiyormuş. Bizim alt komşu kapıya geldi, beslemeyin yemek vermeyin şu kediye biz rahatsız oluyoruz, eşim zehirleyeceğim diyor dedi. Allah vicdansızlara vicdan nasip eylesin.. sürekli kontrol altında tutuyorum kediyi, acaba bir zarar verecekler mi diye..

    YanıtlaSil
  18. dumanda kurabiyede çok tatlılar benim minnoşum noldu acep:((( şanslıya dikkat

    YanıtlaSil
  19. Ben durumu çözdüm, yazıdan anladığım şudur.
    Kurabiye pişirmek için yaktığınız ateşten çıkan dumana şanslı pencereden bakıyor.
    İyi bir özet oldu.
    Duman konuşkan bir dilenci galiba.
    Kurabiye de gıdık gıdık bir şey. Yanaklarını sıkıştırmak lazım. İkinci fotoda biraz üzgün çıkmış.
    İkiside güzel kediler, bir de şanslılar şanslı gibi. Tezgahı iyi yere kurmuşlar.
    Tekkede pişer bize de düşer durumu. Adresi verirseniz bende takılıyimm. Ses çıkarmam şu yıldız şekilli mamalardan olsun yeter.
    Sevgiyle.. Mıırrrr..

    YanıtlaSil
  20. KİANA
    Canım senden sesler çıktığına çok sevindim:)Olmaz mı?aslında her gördüğüm kedi,köpek vs benim.Sorumluyuz onlardan.O kadar akıllılarki beni benden iyi tanıyorlar.Miyavladıkları an mama geliyor.Zehirliyeceğim diyen komşunuz inan sizin içinde tehlikeli bence...Allah bu tür insanlardan bütün canlıları korusun.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)


    FunD@
    Annesini bekliyor olmalı:)
    Şanslı'ya dikkat etmekten helak oldum::))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Ne güzel özetlemişsiniz.Aynen anladığınız gibi.Bir mama anı varki görmeyin.Şanslı verme,verirsen bak şurdan atarım kendimi havalarında.Aman çocuğum sen atma kendini diyen ben.Aşağıdan sen ver atsın kendini birşey olmaz şımarık kedi diyen Dumanla Kurabiye.Gördüğünüz üzere ortam biraz tehlikeli.Benden söylemesi::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)