Pages

13 Kasım 2010 Cumartesi

BAYRAM BAYRAM HEY::))

Bu bayram çocuklar için hediye paketi hazırlamadım.Belki bilmeyenleriniz vardır.Darıca'da bu ilk  ilk bayramım olacak.Alacakları olsun.Gelirlerse boş mu dönecekler?hayıııııııııııııır...Çocukluğumda bayramlarda hiç yeni bir şey giymeyi sevmezdim.Utanırdım:(Herkes bana bakıyormuş gibi gelirdi.Eğer yeni bir ayakkabı aldıysam onun üzerine toprak atardım ki!yeni gözükmesin.Haydaaaaaa::))Ne psikoloji.Bu bayramda bayram için almamama rağmen,yeni bir cici giyeceğim.Utanıyor muyum?Hayıııııııııır.Üzerine toprak atacak mıyım?Hayıııııııır.Sizi seviyor muyum?HAAAAAAYIIIIIIIIIIR::))Şaka şaka::))
Hepinize sağlıklı ,mutlu bir bayram diliyorum.
Ayrıca çocuğu olanların çocuklarına bu önemli dileklerle beraber bol kazanç diliyorum::))Hadi pamuk eller cebe::))
Bayramda hız yapmayalım,öbür tarafa gitmek için acelemiz yok değil mi?
Hadi bismillah...

Sevgiler:)

13 yorum:

  1. Merhabalar,

    Bayramla ilgili çok güzel bir konuyu paylaşmışınız. Kimi çocuklar yenileri giyip gösteriş yapmaktan çok hoşlanırken, kimi çocuklar da işte yeni bir şey giymemek için ellerinden geleni yaparlar. Yeni bir şey giymeyi ben de sevmem, ama hala sevmem biliyor musunuz? Bu bir takıntıdır ve çocukluğumdan beri hala devam eder.

    Bu vesile ile mübarek Kurban Bayramınızı kutlar, sağlık ve huzur içinde bir güzel bayram geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Sayın Şanslı,
    Güzel dileklerine canı gönülden katılıyoruz ve mutluluk ve sağlık dileklerimizle birlikte ben ve eşim bayramanız kutlu olsun diyoruz.
    Nice bayramlara..
    Sevgi ve saygılarımızla

    YanıtlaSil
  3. :)) sana da mutlu bayramlar canım

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. tatlım sağlıkla mutlu bayramlar olsun.
    güzel yüreğine sağlık ne güzel yazmışsın.
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şanslı, canım mutlu bayramlar sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. canım iyi bayramlar olsun hepimize sağlık, sıhhatle olalım ve dileklerimiz yerine gelsin inşallah

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ayyy ben de bayram gecesi uyuyamazdım heyecandan. Önceden şimdi ki gibi bolluk yoktu. Sadece bizde değil herkes için öyleydi.
    Bayramımız kutlu olsun. Hayırlara vesile olsun inşallah. Yeni cicişleri güle güle giy. Üstünde paralansın :)

    YanıtlaSil
  8. Şanslıı iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  9. Canım Mutlu,huzurlu bir bayram diliyorum:)Cicilerini de güle güle kullan..papişlerin kırmızımı bari:P
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Şanslı !
    Enteresan bir tepki. Sıkılmaktandır. Keşke çocuk olsak da tekrar sıkılabilsek. Utanmayı hatırlasak.

    Neşeli, sağlıklı ve huzurlu bir bayram dileklerimle ...

    YanıtlaSil
  11. şanslıcım mutlu,sağlıklı bayramlar.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Canım benim ya severim seni :) ben de önceden giymek isterdim hep ama annem kızerdı ilk bayram sabahı giy derdi. Gece içim içime sığmazdı, yüreğim pır pır sabahı sabah ederdim :) çocukluk işte. Sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram diliyorum sana. Darıca'daki ilk bayramın bundan önceki bayramların kadar güzel geçsin :) seni ve şanslı'yı kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Recep Altun
    Merhaba!
    Çocukluğumda bu sıkıntıyı yaşayan tek ben değilmişim demek.Ama o şimdi kalmadı.Gösteriş yapanı hiç sevmem.Araya bir mesafe koyarım mutlaka.Böyle bir kişi benim arkadaşım olmamalı.Hatta bazen aldığım bir şey pahallı olduğu zaman.Gerçek fiyatını söylemekten çekinirim.Bloguma yaptığınız bayram kutlaması ziyareti için teşekkür ederim.Bayramınız mübarek olsun.
    Saygılar:)

    haykırış
    Bayram kutlaması ziyaretiniz için teşekkür ederim.Bayramınız mübaraek olsun.
    Saygılar...

    Çınar
    Teşekkürler Çınar'ım.Bayramın mübarek olsun.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim.Bayramın mübarek olsun.
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Canım teşekkür ederim hep bereber inşşallah.Bayramın mübarek olsun.
    Sevgiler:)

    !!! Şekerperisi !!!
    Amiiiin canım:)
    Her şey gönlünce olsun.
    Sevgiler:)

    Hayal Arkadaşlarım
    Evet tatlı bir heyecan oluyor.Bende bayram için epey bir hazırlandım::))Eskiden para vardı.Harcamak için hiç bir şey yoktu.Şimdi her şey var para yok:(Yeni cicişler giyildi:)Her şey gönlünce olsun canım.
    Sevgiler:)

    mehtap
    Teşekkürler Mehtap'ım.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Hep beraber inşallah.Sağolasın canım.Papişler kırmızı değil:(Kırmızı rengide pek severim.Bak şimdi neden hatırlattınkine::))
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Çok haklısın.Çocuklukta kaldı:(Utanma güzel bir özellik.Bu özellikten ufacık bir pay aldıysak ne mutlu bize...Güzel bayramlara hep beraber inşallah.
    Sevgiler:)

    ebrulikedi
    Bu güzel dilekler sanada gelsin canım.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Ama bende seni severiiiim::))Canım benim hepimizin iyi ve kötü anıları var.Çocukluk anıları hep akılda kalandır.O zaman ki heyecan bir başkaydı.Ne kadar uğraşsamda bu bir geçek.Yinede mücadaeleye devam.Bizde seni öpüyoruz.
    Hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)