Pages

8 Kasım 2010 Pazartesi

BU SEFER RESİMLER ANLATSIN!!!


















Görsel-GÖNÜL ÇELEN

18 yorum:

  1. resimler çok güzel çıkmış canım. güzel bir geçirilmiş gibi.güzel bir günden karaler.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :) oo gün çok güzel geçmiş gibi gerçekten,nice günlere ;)

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir gün olduğu belli,daha güzellerine doğru yol alman dileğiyle...
    Arının baktığı kahve falı çıktı mı bari :D

    YanıtlaSil
  4. resimler konuşuyor sanki:))))
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel canım hepsi de,enerjin resimlerden taşıp ekrana ulaşıyor inan ki..
    Her daim böyle neşeli,olasın inşallah..
    Mutlu haftalar diliyorum..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Bir gününü çok güzel dile getirmişsin fotoğraflarla. Nice güzelliklere...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bir fincan kahveyi tek başınıza içmenize kızan arının fincanın kenarındaki dolaşan öfkesi görülebiliyor.

    Deniz, hava ve kıyıdaki kayıkların görüntüsü de çok muhteşem. İnsana baktıkça ilham veriyor.

    Burası da çok güzel bir park olmalı leyleklerin ve köpeğin görüntüleri bir harikaydı.

    Batan güneşin oluşturduğu romantik atmosfer de çok güzeldi. İnanın seyrine doyum olmuyor.

    Diğer fotoğraflar da güzeldi.

    Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Bu güzel fotoğraf kaerlerini bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Belli ki çok keyifli bir gün olmuş:))
    Öpüyorum şanslı'yı :))

    YanıtlaSil
  9. Canıııımmm o senin duş aldırdığın arı bence:))))) karşılığında fal bakmayamı gelmiş:))))

    ŞANSLI yı özlemişim şeker ne tatlı yatmış öyle. fotoğraflar harika yansıyan mutluluğun daim olsun. öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. Şanslıcım etrafına yaydığın güzel
    enerjiyi arılar bile hissediyor:))
    Çok güzel bir gezi olmuş hava da buna çok müsaitti..
    Akşam Şanslıyı da kucağına alınca günün yorgunluğuna değmiş..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  11. Maşallah diyorum.Kocaman sarıldım:)

    YanıtlaSil
  12. güzel resimler ..o hoş gülüşün yüzünden hiç eksik olmasın ..

    YanıtlaSil
  13. çok güzel anlatmış fotolar yaşadıklarını:) kahve fincanındaki arı ne kadar büyük öyle ya:) ben sana bir şey itiraf edeyim mi :) kedine bayılıyorummmmmmm öptümmm:)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Şanslı, çalışkan arı da kahve içmeden olmaz görüntüler çok güzel keyifli günler sizinle olsun.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  15. sahilde çok güzel bir gün insan oralarda dinlendigini hissediyor

    YanıtlaSil
  16. hehe o küpek ney öyle abla :)) cok komik :)
    resimler cok güzel cikmis..gercektende baska söze gerek kalmamis, keyif aldigin belli :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. :))
    resimlerden anladığım kadarıyla doğa ve hayvanlarla aran çok iyi özelliklede arılarla :))
    Bayılıyorlar sana şekerim ......

    YanıtlaSil
  18. cansudere
    Tespitin doğru canım.Allah hepimize güzel günler yaşatsın.
    Sevgiler:)

    çizer (drawer)
    Teşekkür ederim.Güzel günlere hep beraber.
    Sevgiler:)

    ebruli günce
    O güzel günlere hep bearber yol alalım.Arı bana uzun yolun var dedi ama bekleyip göreceğiz::))
    Sevgiler:)

    susamcorekotu
    ::))Teşekkürler...
    Sevgiler:)

    ZELİHA-UMUTSEPETİ
    Teşekkür ederim canım.Allah birbirimize güzel haberlerimizi duyursun.Güzel günlere hep beraber.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Anlatabildiysem ne mutlu bana.Güzellikler hepimiz için.Güzellikleri hep beraber yaşayalım.
    Sevgiler:)

    Recep Altun
    Arılarla başım belada bu sene.Nereye gitsem buldular beni.Haliye bir fincan kahveyi paylaşmak zorunda kaldım::))Sizede mutlu günler.
    Saygılar...

    Dalgaları Aşmak
    Doğru tespit arkadaşım.Bizde seni öpüyoruz.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    :::)))Aynen öyle canım.Uzun bir yol varmış bana:::))Allah hepimize sağlıklı,mutlu günler yaşatsın.
    Bende öptüm.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Evet çok güzel bir hava vardı.Bir haftadır Allah güneşini gönderdi bana:)Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ENERJİ
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    kelebek*-*
    Güzel dileğin için teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    zuzu*
    Teşekkür ederim.Sevgiler karşılıklı olsun.Oda seni sevsin ama sevgisini ısırarak göstermesin:))
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    ::))Teşekkür ederim.Keyif almana sevindim.Güzel günlere hep bereber.
    Sevgiler:)

    fatma
    Sana katılıyorum canım.Denizin mavisini görsem bana yetiyor.Ne zaman deniz kenarına gitsem bol nefes alarak ciğerlerime çekerim.Burundan al ağızdan ver::))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    yarimay
    Canım seni eğlendirebildiysek ne mutlu bize:)Bu köpek sahilde, epeycede büyük...Leyleye gelince, havada görüldü gene::))
    Sevgiler:)

    Yıldız
    ::))Çok iyi anlamışsın.Çekiyorum onları::))Nereye gitsem bulurlar beni.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)