Pages

3 Kasım 2010 Çarşamba

BİR DUŞA NE DERSİN?


Ordu'da çekmiştim bu belgeseli::))Arılar bizi baya bir yormuştu.Amerikalı arılar başlıklı bir yazı yazmıştım burada.Yazdığım yazıda arılardan balkonda yemek yiyemediğimizden bahsetmiştim.Arkadaşım MARİFETLİ PERİ yorumlarda bir çay tabağında türk kahvesi yakmamı tavsiye etmiş.Gerçekten denedik ve çok güzel sonuçlar aldık.Keyifli kahvaltılara devam ettik sayesinde.Teşekkür ederim arkadaşım.Bu videoda seyrettiğiniz,arı reçelin içine girmişti.O kadar uğraştı ki kendini temizlemek için.Balçığın içine girmişti sanki...Bizde onu yıkadık::))Uçtu gitti.Ne zamandır video paylaşamıyordum sizinle.Aradığınız eklenti bulunamadı deyip duruyorlardı::))Neyse ki bulmuşlar::))Nasıl bulundu?kim buldu?bilmiyorum.Tek bildiğim bir şey var.İyi ki bulmuşlar.

Sevgiyle kalın:)


Video-GÖNÜL ÇELEN

10 yorum:

  1. Ne sıcacık bir yazı..
    Sizi rahatsız eden bir arıya kıymamak ve onu kanatlandırıp uçurmak :)
    İçim ılındı..
    Marifetlimin püf noktaları meşhurdur zaten, sağ olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Video görünmüyor, ama bilgi çok işe yarayacak. Yazlıkta çocuklar arıdan az çekmemişti... Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. canım süpersiniz yaa bir arıya duş aldıran bir başkası çıkmaz herhalde .
    kahve fikri harikaymış. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ay zavallıcık :) Nasıl da sıkı sıkı tutunmuş o da istiyor sanki yardım almayı.

    YanıtlaSil
  5. Ayyy alemsin arkadaşım:))Senin sayende kurtuldu arıcık..
    Bende bir hafta yaralı kelebeğe bakmıştım..Şekerli su içirerek..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Canım çok sevindim tavsiyemin işinize yaradığına. Arı kimin üzerine doğru geldi de çığlık attınız. Sadece teşekkür edecekti oysa :)

    Gülen'cim iyi hatırlattın bak, ne zamandır pratik bilgilerimi yazmıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Arılarla ilgili bilgim ve tecrübem yok ama, videodaki arının aldığı duştan çok memnun kaldığı her halinden belliydi. En son bağırma sesleri ile birlikte videoda son bulmuştu zaten.
    Bu güzel paylaşımınız için teşekkürler efendim.

    YanıtlaSil
  8. Gülen Tezer Üstün
    Teşekkür ederim Gülen'im.İnsan birbirinden neler öğreniyor.Amerikalı arıları iyiki yazmışım.Perimin sayesinde bir oh dedik.Ama iki kül tablası patlattık.Benimde tavsiyem kahve yakarken ısıya dayanıklı mumlukları kullanın.
    Sevgiler:)

    aysema
    Videoyu silip tekrar yükledim.Oldu sanırım.Uyarın için sağol canım.Sende dene çok işe yarıyor.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Aaaa biz neler yapıyoruz bir bilsen.Annemin ilaç sıktığı böceklere yoğurt yedirip diriltiyorduk çocukken.Sakatlanmış uğur böceğini iki gün pamukta yatırıp uçurmalar.
    Sevgiler:)

    Hayal Arkadaşlarım
    Hiç sorma videoda da görmüşsündür.Resmen duş aldı.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    ::))sende bendensn desene:)
    Sevgiler:)

    MARİFETLİ PERİ
    Tekrar teşekkür ederim.Arıya su döken ablam.Çığlık atanda ben:::))
    Sokarakta teşekkür edebilir değil mi?Çığlık atarak önlemimi aldım::))
    Sevgiler:)

    Recep Altun
    Evet duştan çok memnun kaldı.Kendini temizleyene dek uçmadı.Keyifli bir duştan sonra uçuverdi::))Bağırma konusuna gelince,çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim:(
    Saygılar...

    YanıtlaSil
  9. bende video açılmıyor:(( ne kadar incesiniz marifetlide sağolsun

    YanıtlaSil
  10. Acaba bu kahve yakma olayı sivrisinekler için geçerlimidir ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)