Pages

24 Kasım 2010 Çarşamba

KEDİLİ BEBEK KAZAĞI

Senelerce makinaların üzerinde gördüğüm kazağı,bu sefer elimde ördüm.Bu benim ilk örgüm değil.Bundan önce mavi kuş için bir hırka örmüştüm.Şişle örülen örgü çok zevkli.Bu bebek kazağını 0 yaş için ördüm.3,5 numara şiş kullandım.Reglandır.Küçücük bir pisi ile minik kazağımıza hareket kazandırdım.Lastik çift katlı bir lastik.Bu lastiğin yapılışını ileriki günlerde anlatmayı düşünüyorum.Çok sevdiğim bir lastik türüdür.

Sevgiler:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

14 yorum:

  1. Sevgili Şanslı,Renk, model çok şirin piside harika yakışmış. ellerinize emeğinze sağlık.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık BADEM oturmuş cebin üzerine:)))
    reglan ve çiftlastik herzaman favorimdir.
    çok güzel olmuş canım

    YanıtlaSil
  3. :)))) Canım merhaba.. Ben buralardaydım hiç gitmedim.. benim blog hayatım bölük pörçük. bazen yazıyorum çiziyorum, bazende hiç canım istemiyor.. Daha çok tasarım yapıyorum ne işime yarayacaksa.. Profesyonel olduğum zaman parasını kazanacağım heralde..Çok zaman var. Ömrüm yeterse..
    Hırkan harika olmuş.. Kediye bayıldım..Görüşmek üzere. sevgiler canım. şanslıyı özellikle öptüm:))

    YanıtlaSil
  4. Çift lastik kullanmayı bende herzaman tercih ediyorum.Yakalarda içinden kurdele ,burgu ip vs. geçirebiliyorum .Çok güzel olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. elbisende kediler ..evinde kediler ..örgünde kediler ..ah bendaha ne deyim ..;))))

    YanıtlaSil
  6. çok güzell olmuş canımcım:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık.hazır gibi duruyor.çok güzel olmuş canım...

    YanıtlaSil
  8. Küçük bir ödülüm var kabul edermisiniz?

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Yaratılış gayesinde sayısız hikmetler bulunan bu alemin insanlarına nasıl sevgi, saygı ve hürmet gösteriyorsak, elbette hayvanlarına da aynı şekilde yaklaşmalıyız!

    Her yaratılanın bir yaratılış gayesi ve yaratılmasında sayısız hikmetleri vardır ve cenab-ı Allah'ın da hikmetinden sual olunamaz, o halde; hayvanlar alemine de gereken sevgiyi, saygıyı, şefkati ve merhameti göstermek zorundayız.

    Bu bağlamda kedili kazağınız da hayvanlar alemine gösterilen saygının bir tevazusudur.

    Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Cumanız hayırlı ve mübarek olsun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. elınıze saglık bebek bluzu cokguzel bende sıteme beklıyorum

    YanıtlaSil
  11. Evimin İncileri Belgin
    Canım sizin görüşünüz benim için önemli.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Evet pamuk Badem::))Beğendiğine sevindim.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    KİANA
    Merhaba!Hoşgeldin özlemiştim seni.İstediğin gibi takıl ama arasıra ses ver.Emeklerinin karşılığı kazanca dönüşsün inşallah.Ayrıca Allah sağlıklı,mutlu uzun ömür versin.Bizde Şanslı'nın kankasını öpüyoruz::))Senide.
    Sevgiler:)

    FunD@
    Canım teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    asosh
    Canım teşekkür ederim.İyiki hatırlattın bende kurdele denemesi yapayım.
    Sevgiler:)

    *kelebek*-*
    Ah canım sen bilsen daha neler var::))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    zuzu*
    Teşekkür ederim canımcım.A çok güzel ya::))
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Teşekkür ederim arkadaşım.
    Sevgiler:)

    SEVGİLERİMLE
    Kabul ettim bile:)Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Recep Altun
    Bu el kadar küçük kazağa bakıp,güzel anlamlar çıkardığınız için teşekkür ederim.Sizinde cumanız mübaraek olsun.
    Saygılar...

    özlem
    Özlemcim davetin için teşekkür ederim.Sanada kolay gelsin.
    Sevgiler:)

    GÜLEN
    Bloguma hoş geldiniz.Teşekkür ederim.Tabiki:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık, çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  13. elinden her iş geliyor ve hepsinde de çok başarılısın... gönülden tebrik eder sevgilerimi yollar mırkımı da ihmal etmem:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)