Pages

17 Kasım 2010 Çarşamba

KIZ SEN DARICA'NIN NERSİNDENSİN?

Arife gününden başladım hazırlanmaya.Saçlarımı bigudiyle sardım.Bayan arkadaşlarım bilirler onunla yatmak ne zordur.Her zorluğa katlandım güzellik uğruna::))Kardeşim dedi ki abla bununla yatmayacaksın her halde.Yo bununla yatacağım::))Sabaha kadar yarı uyudum uyumadım.Neyse sabahı yaptık.Yatmadan önce ojelerimi de sürmüştüm.Sabah bütün aile hep beraber kahvaltı yapacaktık.Sabah kalktım bigudileri saçımdan çıkardım.Saçlar kıvır kıvır.Bukleleri çekip bıraktığında aynı elastikli haliyle tekrar geri yapışıyor.Bu ne?dedim ya!Ben sinderellanın üvey kardeşi gibi olmuşum::))Öyle başladı evin neşesi o gün.Bütün gün kardeşim bana,üvey kardeşim üvey kardeşim deyip durdu.Bu kıyafeti aslında amca oğlunun sözü için almıştım.İstanbul' dan Ordu'ya söz takmak için gelmişti.Araları bozulunca bende bayram kombini yaptım.Bu elbisemi pek sevdim.Neden?üzerinde bir sürü kedicik var çünkü...Saçlarıma ise istediğim şekli verdim.Bu benim ilk saç sarmam değildi.Bayramı bayram havasında yaşamak istiyorum.Havaya girdim mi?Girdim sanırım ya::))Bunun için beş kardeş mücadele veriyoruz.Bayramın ilk günü mutlaka hep beraber kahvaltıda buluşuyoruz.Benden küçük olan kız kardeşimde eşi ile beraber arife gününden geldiler.Annemde yanımızda,onun tarafından bu sefer lokmalar döküldü.Her bayram baklava açardı.Bu bayram değişiklik olsun diye lokma dökmeyi tercih etti.Olsun ben balın içinden ne çıkarsa yiyenlerdenim.Ammmma kendime dur diyorum:)
Hep o eski bayramlardan bahsederlerde,bir türlü mücadele etmezler.Hiç bir şey mücadele etmeden avucuna düşmüyor.Özellikle benim hiç düşmüyor.İllaki tırnaklarımla kazımam gerekiyor.O yüzden uzuyor bu tırnaklar::)).Bugün ise ağabeyime gidiyoruz.Benim için ailem çok önemli...Avucundan bir çok kişi uçup giderken.Onlar kalıyor bana:)
PASTEL(72)
Kullanımı çok kolay...
Şanslı bayram günü bile koltuğunu kimseye kaptırmadı.Böyle uyukladı aramızda bütün gün.

Ben kurban kesmeye dayanamıyorum.Başında bulunamam.Buna yüreğim dayanamaz.Et yemiyor muyum?yiyorum ama ayrı şeyler.Akşam haberleri açtım.Gördüklerime her zamanki gibi çok üzüldüm.Boğayı ürkütmüşler,kaçırmışlar bir sürü millet peşinde.Kuyruğundan çekenler,vuranlar,sürükleyenler inanılır gibi değil.Onu bir canlı olarak görmüyorlarda...Boğa kaçınca para uçtu olarak görüyorlar.Uçan paranın peşinden koşan koşana...Böyle kendini bilmez insanların neyine kurban kesmek.Herkes zaten birbirini ağarlıyor.Fakir bulup verebiliyormusun?Ne ala..Eğer yerini bulup veremiyorsan boşuna katletmeyin hayvanları.Bilmiyorum kendimce iyi yaptığımı düşünüyorum.Ben orta halli geçinen bir insanım.Evime az yada çok bir şekilde et giriyor çok şükür.Komşularımızdan biri bize dün et getirmiş.Ya çok teşekkür ederim. Allah kabul etsin..Evine et girmeyen insanlar var.Onların hakkını almış olmayayım.Siz bunu ihtiyacı olan birine verseniz dedim.
İnşallah bundan böyle bu tür üzücü manzaralarla karşılaşmayız diyorum.İnsana bayramıda zehir ediyorlar.Haberleri seyredemedim.Bayram boyuncada seyretmek istemiyorum.Her şeyi amacının dışında yaşıyoruz.Cahil insanlar kuşatmış her yanımızı:(

Sevgiler:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

17 yorum:

  1. canım nefis görünüyorsun MAŞALLAH.
    yıllarca sürsün inş. sağlıkla bu birliktelikleriniz.

    O koltuk güzelinin göbişine yüzümü gömmek istiyorummmmmm

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsun. Maşallah sana. Mutlu bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. Sindirellanın üvey kardeşi değil,olsan olsan Sindirellanın
    ta kendisi olursun;)
    Şekerim çok tatlı olmuşsun:)Olmuşsunda gül cemalini görseydik:D
    Şanslıyıda benim yerime bir güzel mıncır:))
    iyi bayramlar..Ev halkına da selamlar..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. iyi bayramlar diliyorum,çk şik olmussun arkadasim

    YanıtlaSil
  5. Elbisene bayıldım tatlım :) Sana çok hak veriyorum. Bayramların amacı ihtiyacı olanlarla paylaşmaktır sahip olduklarını. Maalesef bunun idrakine varabilmiş değiliz millet olarak. İnşallah o günleri de görürüz bir gün. Öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
  6. Canım elbisen çok yakışmış.İyi bayramlar:))

    YanıtlaSil
  7. elbisen harika ablacim, süpersin!
    mutlu bayramlar :*

    YanıtlaSil
  8. elbisene ba-yıl-dım.nerden aldın diye sorsam?inşallah ankarada da olan bir mağazadır.çok istedim çünkü.hatta hemen gidip eşime gösterdim:)
    kurban olayına gelince ben sırf bu yüzden haber seyretmedim.içim parçalanacak,sinirleneceğim diye.Allah akıl fikir versin bu insanlara ne diyelim.

    YanıtlaSil
  9. ÖRGÜÇANTAM
    Canım ne güzel dilekte bulunmuşsun.İnşallah diyorum.Teşekkür ederim.
    Sevgier:)

    neduk
    Teşekkür ederim.Sanada mutlu bayramlar.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Teşekkür ederim canım.Şanslı senin adına sevildi:)Sanada iyi bayramlar.
    Sevgiler:)

    mormenekselerr
    Teşekkür ederim.Sanada iyi bayramlar.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Teşekkür ederim canım:)Bende dileğine katılıyorum.Güzel günler görmek istiyorum herkes gibi:)İnşallah hep bereber.Nice sağlıklı,mutlu bayramlara.
    Sevgiler:)

    ENERJİ
    Teşekkür ederim canım.Sanada iyi bayramlar.
    Sevgiler:)

    yarimay
    Ablan kurban olsun sana::))Teşekkür ederim.Sanada mutlu bayramlar.
    Sevgiler

    ebrulikedi
    Canım benim teşekkür ederim.Ama memleketm Ordu'dan aldım.Seyretmemekle en iyisini yapmışsın.Amiiiin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. canımcım iyi bayramlar....kapalı wc alırken haberim olsun benim veterinerde çok uygun.55-60 civarı.dışarda bi araştır genede.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. evet canım pendikte benim veteriner tanıdık sağolsun .ben de daha dün aldım

    YanıtlaSil
  12. Bak Şanslını Annesi !
    Sen bir gün bu parlayan ışık yüzünden uçmaya başlıycan, benden söylemesi. Nirvana falan olucan.
    Kedili elbise çok hoş, pek yakışmış. İlk defa kedili elbise görüyorum. Renk renk kediler var.
    Ama Şanslı bozulurda tırmalarsa ne olur bilemem. Bir tanede değilki bir sürü kedi. Şanslıya nasıl anlatıcan bakalım.
    Zor bir durum zoorr.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. FunD@
    wowowow he::))Funda'cım bu tür girişlere hiç alışkın değilim::))Burasındanım::))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    ::))Nirvana oldum sanırım.Bugünlerde rüyamda hep uçup duruyorum::))Kedi aşkı hayatımı etkiledi gördüğün üzere...Kedi her yerde:)Aynı tahmin ettiğin gibi Şanslı ile başım dertte:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. sana da maşallah... ürettiklerin gibi, dünya güzeli Şanslı gibi, yüreğin gibi *hayvanları seven insanlarda farklı bir merhamet duygusu da kendiliğinden gelişiyor* kendin de çok güzel ve hoşsun...
    yalnııızz elbisene bayıldım:) iyi günlerde kullan inşallah...
    sevgiler ve de mırk:)

    YanıtlaSil
  15. resimler büyük boy yapamıyorum diğer sitelerdeki gibi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)