Pages

2 Şubat 2010 Salı

ALIYORUM AMA VERMİYORUM!!!

Üste resmini gördüğünüz adını MEYDANİ verdiği kolye,bu kolye yalnızca bir tanesi, çok güzel tasarımlara imzasını atan arkadaşım Sibel beni mimleyi vermiş.Ama bu mim biraz farklı geldi bana!soru cevap yok yalnızca 7 kişiyi mimleyecekmişim.Anacım siz beni düşman sahibi mi yapacaksınız::))Titrediğinizi görür gibiyim:::)))Bu mimi blogundan gören şimdi uğramazda bana:::)))Uğrayın be arkadaşlar valla mimlenmiyeceksiniz.Bir karar aldım mim alıyorum ama vermiyorum he hey:::)))İsteyen buradan alıversin.
Sevgiyle kalın...

9 yorum:

  1. Ben mim olayından pek anlamıyorum. O yüzden olaya karışmıyorum ama kolye çok hoş. Dikkatimi çekti readerda bloglara bakarken, giriverdim. Çok güzelmiş :) Yapanın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir kolye ...şansın hep daim olsun ...

    YanıtlaSil
  3. ŞANSLICIĞIM GÜZEL JESTİNE TEŞEKKÜRLER.MİM 7 MADDEDE KENDİNİ ANLATMAHI İSTİYOR AÇIKLAMA YAPMAMIŞMIYIM.BAZEN KAFA UÇUYOR HER HALDE ÇOK ÇOK SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  4. sibel
    Canım iki tane ayrı ayrı mim yayınlamışsın.İlk mimde adım geçiyor.Bende bu şekil uyguladım.Canım jest değil bir gerçek bu!çok güzel tasarımların var bilmeyenlerde bilsin istedim.
    Bendende sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok şekersin ya Sibel ablam ne kadar da özgün yapmış kolyeyi bayıldım bende

    YanıtlaSil
  6. en güzelini yapmışsın:)) ne güzel kolye o öyle bilmediğimz ne çok blog var

    YanıtlaSil
  7. HAA ÇOK DEGİŞİK GELİRİZ CANIM YAA SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  8. çok tatlısın yaa..
    takı çok güzel:)) ellerinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Kolye güzelmiş gerçekten,emek verildiği belli..Buradan tebrik edelim biz de Sibel'i :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)