Pages

26 Şubat 2010 Cuma

ÖRGÜ BAĞLAMA (ANAHTARLIK) VE BLOG TANITIMI

Baktım bağlamayı çalamıyorum,üretime başladım...::))Bu tam bana göre çalmak mümkün değil!mızrapınıda tellerin arasına sıkıştırdımmı işte bu kadar::)))bu bağlamayı yaparken hiç bir ağacı devirmiyorsunuz ...Şaka bir yana bu bir anahtarlık.Orlon ip ile çalıştım.
Sevgili Alper'in ama abla bu bağlamanın perdeleri yanlış,dediğini duyar gibiyim.Evet yanlış Alper çünkü bu minicik elde örülmüş bir anahtarlık.Gerçeğine uygun yaparsam sığmaz ki benim minicik bağlamamın sapına.
ALPER kim?Alper benim bağlama kursunda tanıdığım kardeşim.Kasım 2007 yılında bir bolog açmış ama bloguna hiç yazmamış.Yaklaşık bir haftadır yazıyor ve ben yazdıklarını çok candan buluyorum.Kimbilir seside çok güzeldir,benim veremediğim konseri belki size Alper verir:::)))Blogunun adı Alper'in seyir defteri )
Aramıza hoş geldin Alper:::)))her şey gönlünce olsun...


Hayırlı Cumalar.
Sevgiyle kalın...


11 yorum:

  1. Canım harika olmuş bu saz anahtarlık. Hiç kimse de görmediğim bir çalışma. Orjinal.

    Eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. cok orginal bi anahtarlik olmus. masallah yaraticilik ve beceriklilik super:)

    YanıtlaSil
  3. aman arkadaşım sorma benide öldürecek bunlar.çıktı geldi bu akşam üstü .çamura bulanmış halde anlamadım gitti.şanslının patisi uğurlu geldi işte bakkkkk:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  5. Bence çok güzel bir bağlama olmuş. Yani hem anahtarlık olarak bağlama güzel, şeker, hem de konuyu bana bağlaman güzel :)) Teşekkür ederim. Sizin nezdinizde arkadaşlarınıza selam ederim. Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  6. çok şeker lise çağlarında bende heves etmiştim bağlama çalmaya ,anacığıma günlerce arattırıp aldırmıştım ama çalabilmek kısmet olmadı şimdi kızımın arkadaşlarının birine hediye edildi..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  7. ayyy canım bu harika bişi olmuşşşş..alperde hoş gelmiş..

    YanıtlaSil
  8. canım çok güzel olmuş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş yaa,iyi fikir gerçekten..Alper'in sitesine baktım,yazlar çok hoş,ona da buradan 'aramıza hoşgeldin'diyorum..

    YanıtlaSil
  10. Aynen bende görmedim.Çok güzel fikir eline sağlık.Bende orta yıllarımdan itibaren müzikten kaldığım için dikkatimi çekti.Hoşca kal.

    YanıtlaSil
  11. Bu tür bilgilendirici web sitesi! Büyük sayesinde! Iyi bir zaman sitenizi ziyaret için teşekkür ederiz. Gerçekten güzel bilgiler ile dolu bu gibi bir web sitesi anlayış bir zevk. Teşekkürler!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)