Pages

20 Şubat 2010 Cumartesi

ÖRGÜ DESTEK KAMPANYASI(MAVİ KUŞ HAREKATI)

Bu sefer güzel,anlamlı bir kampanya ile karşınızdayım.Dünkü yazımda çok tembelleştiğimi ne zamandır bir şey yapmadığımı yazmıştım.Hatta akşamdan için çalıma yapacağımı bile yazmıştım.Ama işler değişti!şimdi çok severek izlediğim kendime çok yakın hissettiğim arkadaşım Funda cığımın blogundan duydum bu kampanyayı...Kampanyanın içinde ben de olmak istedim,asortik krep ve gülen arkadaşımızın önderliğinde başlamış bu kampanya;Örgü destek kampanyası iki bölümden oluşuyor.
1)İstediğiniz bir parçayı örerek asortik krep ve gülen e göndermek.
Öncelikle bebekler ve çocuklar için yelek, hırka, patik, atkı, şapka ve ya battaniye.
2) Örgü örmek istemeyen arkadaşlarımızda,el yapımı her şey ile bu kampayaya destek olabilirler.Bu iki arkadaşıızın gönüllü olarak başlattıkları kampanyada satışa sunup,kazandıkları paraları burslara bağışlıyacakları her şey;
Dahasıda var!evinizde bulunan dolap bekleyen her yaş gurubu giyim eşyalarıylada bu kampanyaya destek verebilirsiniz,bu kumaşta olabilir.Arkadaşlarımız bebek ürünlerinde daha çok sıkıntı olduğunu söylüyorlar.
Ayrıca blogunuzda bu kampayadan link vererek bahsederseniz daha çok kitleye ulaşılmış olacak.Bu gönüllü arkadaşlarımız ,gönüllü bir kargo şirketi ayarlamaya çalışıyorlar.Eğer bunu gerçeleştirirlerse kargo ücretsiz olacak .Aksi taktirde herkes bu ücreti ceplerinden ödeyecekler.Ürünlerini daha önceden göndermek isteyenlerde gönderebilirler.Kargo ve adres ile ilgili bilgiler pazartesi günü yapılacaktır.
Eğer bu anlamlı kampanyanın içinde ben de olmak istiyorum derseniz.Yukarıda linklerini verdiğim asortik krep ve gülenin bloguna gidip bu kampanyanın içinde bende olmak istiyorum diye yorum bırakabilirsiniz.Gelişmeleri oradan takip edebilirsiniz.Ben buradan asortik krep,gülen ve bu kampanyayı blogundan duyduğum funda cığıma ve ismini bilmediğim tüm gönüllü arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Hepinize bununla ilgili kolaylıklar diliyorum.Ben kampanya ile ilgili çalışmama bu akşam başlıyorum ortaya ne çıkacak ben de bilmiyorum.Bitince sizlerle paylaşacağım.
Sevgiler:::)))

8 yorum:

  1. şanslıcım canımsın sen yaa..merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, linklere ekledim..

    YanıtlaSil
  3. ben blogumu kapattım ama izlemeye devam ediyorum..ne kadar güzel bir projenin içinde olmak benim el becerim sıfır..ama dolabım ve alacaklarım mani değil.gelişmeleri takip edicem..

    YanıtlaSil
  4. ser@p neb@h@t
    Serap'cım niye böyle yaptın.Kapama arkadaşım aç bence!ne kadar sık sık ziyaret edemesemde ben severek takip ediyordum blogunu,üzüldüm bak şimdi.İnan kapadığın zamanda çok üzülüyorsun Bence tekrar düşün.Takibin için teşekkür ederim canım.Seni geri bekliyorum bak...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. güzel kampanya.. ben senin kadar yetenekli değilim. senin çalışmanı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. bizde varız bizde..ben gerçee heç anlamam o işlerden.manevi annem süper örgü yapar hemen ona söyledim.fındıkım alır ondan..

    YanıtlaSil
  7. haylaz peri
    Canım çok sevindim...

    YanıtlaSil
  8. haylazım olmasan şaşardım..şanslıcım benim sayemde sevaba giriyolar:))şaka bi yana ben ne anlatırsam ne yaparsam hep yanımdalar..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)