Pages

23 Şubat 2010 Salı

(ÇANTAMIN İÇİNDEKİLER MİM)AŞK KEDİLERİ

Mimlerle içimi dışımı döktünüz ama çantamıda dökeceğiniz hiç aklıma gelmezdi:::)))Bu eğlenceli mimi bana gly arkadaşım gönderdi.Çok teşekkür ederim.Aslında çantamın içindekilerin çoğu olmazsa olmazlarım.Hemen başlıyorum.
1)Çantamda en önemlisi benim için temizlik malzemelerim.Buradada başı kağıt mendilim çekiyor.
2)Mini ıslak mendil!
3)Anti Bakteriyel el temizleme spreyi!aslında ben bunu hiç sevmiyorum,almamda...Polaris ten terlik almıştık onun yanında hediye verdiler.Çantama attım bende,yanımda hiçbirşey kalmazsa onu kullanırım diye...
4)Telefonum!
5)Hello kittyli bozuk para cüzdanım.
6)Kağıt para cüzdanım.(Bulursak içine koyacağızda...:::)))
7)Düz kahve cüzdan, banka kartlarımın bulunduğu cüzdanım.
8)Huzur bulduğum evimin kapısını açan anahtarım.
9)Elektirik kesintilerini karşılamam için mini fener.
10)Rujum!yanımda başka makyaj malzemesi taşımam.
11)Aynam!
12)Uzun sarı,metal olan banka sıralarında beklerken elimde oyalanayım diye aldım.Büyüyor küçülüyor şekilden şekile giriyor.
13)Posta kutusundan aldığım doğal gaz faturası!çantamda kalmış.O olmazsa olurdu:::)))tam 138 tl...Bize az gelmiş yine.Bizim evde doğal gaz kış mevsiminde hiç kapanmaz.En düşükte yanar ve sıcaktan patlarız ne hikmetse.Yaz kış sıcak anlıyacağınız.
14)Çantamda biriken fişler!ben bunun iki tanesini resime aldım.
15)Çantamı çekmeyi unutmuşum.Deri bir erkek çantası,günlük kullanıyorum onu!çok kullanışlı bir çanta.Mini babul,bir sürü gözleri var.


Daha önceden çalışmasını yaptığım Aşk kedilerini biliyorsunuz.O yaptığım broşu 5,5 cm boyunda çalışmıştım.Bu resimde gördüğünüz broşu ise sipariş üzerine 8 cm boyunda çalıştım.
Sevgiler...

8 yorum:

  1. canım valla senın cantanda ne az şey varmış .benımkını görsen içine ben düşsem kaybolurum çantantamda sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ah bu kadınların çantası benimkinde yok yok :))

    YanıtlaSil
  3. CANIM ELLERİNE SAĞLIK.BEN BU ARADA BİDE ŞANSLININ PATİSİNDEN ALDIM ONUN RENGİ PEMBE BEYAZ OLSUN.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. kedi aski her yerde :))
    mimi yaptığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Aşk kedilerin harika canım..bol satışların olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. valla cantanda bişi yok senin en sevdiğim canta işte bu , benimkinde bi ben yokum anahtarımı bile bulmakta zorlanırım o derece =) seninki ne güzel derli toplu.

    YanıtlaSil
  7. 12. maddedeki alete anlam verememiştim :) Öğrendim.

    Kediler harika canım. Eline sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)