Pages

22 Şubat 2010 Pazartesi

BANDANALI KEDİ TASMASI





Oldum olasılı kedilere ve köpeklere bandanalı tasmayı çok yakıştırmışımdır.Bu tasmayıda orlon ip ile ördüm.Boyuna göre ayarlanabilir.Çıngırağı sayesinde evinizde kaybettiğiniz kedinize bir adım daha yakın olabilirsiniz.
Arkadaşlar çok severek izlediğim Çığlıklarım bir veda yazısı yazarak blogunu kapatıyormuş.Duymayanlara duyurmak istedim.Ben de bir ara kapama kararı vermiştim ,ama canım arkadaşım funda'cığımın sayesinde geri dönmüştüm.İyikide dönmüşüm!bilmiyorum belki 2.3. kişiler kapamaması için ikna edebilir.Örgü destek kampanyası için elime örgümü aldım örüyorum.Bakalım iyi bir şey çıkar inşallah ortaya!o minicik bedeni seve seve bitireceğim herhalde.Her şeyin küçüğü seviliyor.Ben biraz ince ipten çalışıyorum.Bölge sıcak bir bölge olduğu için,o nedenle bir kaç gün sürecek sanırım.Hepinize sağlıklı,mutlu,bol kazançlı bir hafta diliyorum.

Sevgiyle kalın...



10 yorum:

  1. Ben tasmadan çok o sarışına bittim :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı bir pisicik:))Yerim ben onu..

    YanıtlaSil
  3. mavi kırmızı çok yakışıyo birbirine ama asıl manken güzel ayhh çok sev benim için..canım iyiki döndün mailleşirdik telefonlaşırdık belki ama..burada olman daha bi başka çok öptm..

    YanıtlaSil
  4. yaa canım ben bu şanslıya beyılıyorum yaa çok şeker süper olmuş bandanalı halı sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. valla şekerim bu pisiye ne taksan yakışırrrr..ellerine sağlık..broş içinde çooookkk tşk ederim ben haber bekliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Pek de yakışmış, sevimliydi iyice tatlı olmuş. Ben de bizim Pati beye mi yapsam bundan :) Gerçi tasması var ama oğlum çıkarıp duruyor sürekli. Neymiş, kedicik rahatsız oluyormuş da sanki patisiyle çıkarmaya çalışıyormuş :) Aslında kendisi huylu, Pati'nin birşey dediği yok.

    YanıtlaSil
  7. kedileri hic sevmedim hicbir zamanda sevmeyecegim sanirim tasmaya da ihtiyac olmayacak:) ama keske bir kopegim olsaydi....

    YanıtlaSil
  8. Şanslı kedicik, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Çok yakışmış Şanslı kedimize.
    Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. Güzel ve değişik tasmalar yapıyorsun Şanslı.Bandanalıları ben de seviyorum,yakışıyor kedilere:)Bu tasma da harika,renkleri de güzelmiş..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)