Pages

1 Şubat 2010 Pazartesi

YEĞENLERE BROŞ!!!

Okular tatile girdiğinde yeğenlerimi yanıma alacaktım.Ama hiç bir şey planlandığı gibi olmuyor malesef!dersane hafta sonu olan kurslarını hafta arasınada yayınca bizim planlar suya düştü.Güya çocuklara tatil,nerdeyse tatil bitecek ben daha yeğenlerimi göremedim.Allah izin verirse önümüzdeki cuma gelecekler.Artık özlemimizi bir güne sığdıracağız.Neyse her şeyin hayırlısı.Ben deniz hala oluyorum ve çocuklar gelene kadar onlara bir şeyler yapayım istiyorum.İki tane kız yeğen bunlar ve ben onlara ilk önce keçeden birer tane broş yaptım.Çok ta iyi takip ederler beni!bu hafta ikisininde bloguma hiç girmesini istemiyorum.
Hepinize sağlıklı mutlu bir hafta diliyorum.
Sevgiyle kalın.

9 yorum:

  1. Çok sevimliler.Güle güle kullansınlar:))

    YanıtlaSil
  2. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
    1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

    HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

    DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuşlar renkleride harika canım yeğenler şanslı ellerine emeğine sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. çok şirin bunlarr güle güle kullansınlar

    YanıtlaSil
  5. Çok ciciler, takasım geldi:))Sevgiyle yapılmış mutlulukla kullanılsın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Kim bilir ne kadar da sevinecekler el emeğin olması ayrı incelik canım

    YanıtlaSil
  7. şanslıcığım yeğenler evlattan ayrılmıyor değilmi mimin var bloguma uğrarsan mutlu olurum.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Baya olmuş postu yayınlayalı,şimdi bakabildim.Sanırım görmüşlerdir yeğenlerin bu broşları.Ben bayıldım,onlar da eminim çok beğenmişlerdir.Güle güle kullansınlar..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)