Pages

8 Şubat 2010 Pazartesi

Baaaaaak hemde simliiii!!!!

Ojeyi çok seviyorum,ama çok fazla kullanamıyorum.Sürekli namaz için abdest alıyorum!devamlı sür çıkar zor oluyor.En iyisi sürmeyeyim ben diyorum.Geçen gün bir tanıdığım dedi ki !ojeyi sürmeden abdest al,sür onun üzerine abdest alabilirsin dedi ama o da ne kadar doğru bilmiyorum.İçim rahat etmediği için çok arasıra sürüyorum.Sürdüğüm zamanlardada pastel renkler kullanıyorum.Resimde gördüğünüz simli parlatıcı!bende renkliliği seviyorum ya içindeki simler rengarenk.flormar nail enamel 393'ü iki kat sürdüm.Birde çıktığı anlaşılmıyor,hatada belli etmiyor benim için süper.
Sağlıklı,mutlu,kazançlı bir hafta olsun hepimiz için.
Sevgiler...

11 yorum:

  1. pılır pılır bir hafta geçir ..;))))simli simli......

    YanıtlaSil
  2. bende oje çok severim ama kullanmam çok nadir kullanırım aynı senin gibi. her zaman şeffaf renk tercihimdir.

    YanıtlaSil
  3. Çok severim böyle hafiften pırıltıları, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım. Bence için rahat olsun.

    YanıtlaSil
  5. bendede varrr ondan ve renlileride var..yıldızlı filamda var:)))

    YanıtlaSil
  6. şanslıcım aynı oje bendede var dediğin gibi görünmüyor çıktığı,
    abdest işinede gelince mes gibi düşün 24 saatte bir tazele ojeyi..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Abdestinden emin olan müminin abdesti kabul oluyormuş zaten ama canım bence her fırsatta tazelemek en güzelidir.Ojeyi hiç kullanmıyorum ama sürenlerde de hoşumu gitmiyor değil

    YanıtlaSil
  8. bende ojeyı çok seviyorum.her renk kullanırım. kırmızıya bayılırım.

    YanıtlaSil
  9. Canım allah kabul etsin.Malesef abdest bozuluyor bu şekilde olsa bile:(
    Ama yakışmış pırıl pırıl hoş durmuş:)

    YanıtlaSil
  10. Allah kabul etsin canım senin yaptığın doğru abdest aldığın zaman altına su geçmiyor bunu hepimiz biliyoruz.
    sevgiyle kal.
    Rabbim namazlarını kabul etsin.

    YanıtlaSil
  11. Evet ben de çok seviyorum,ben de tembelliğimden sürmüyorum:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)