Pages

11 Şubat 2010 Perşembe

BEN KÜÇÜCÜK ÇOCUKKEN!!!

Çok severek takip ettiğim arkadaşım çığlıklarım beni mimlemiş.Teşekkür ederim canım.Bu sorular nedense biraz zor geldi!bazen öyle diyorum başlayınca akıp gidiyor.İnşallah yine öyle olur!başlıyorum.
1)Mimleyen kişiyi ve linkini vermeniz gerekiyor ilk maddede;
Beni mimleyen şuçlu Çığlıklarım :::)))
2)Çocukluğunuzda anne ve babanızla(ya da aile büyüklerinizle)yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay,bir aktivite,bir eylem...Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu...
Babamın yaşadığı sağlık olayları bana ve aileme çok şey öğretti.İnsan sanıyorki hep sevdiklerimiz yanımızda olacak.Biz ailece birbirimize çok düşkünüz,birbirimizi çok severiz ,birbirimizi sevdiğimizide biliriz.Ama bunu kimse kimseye söylemez.Babamın hastalığı ve ölümü bunu öğretti bana.Çok kötü bir tecrübe ama böyle!şimdi her fırsatta aileme onları sevdiğimi söylüyorum,onlarda bana söylüyorlar.Ailemden çok razıyım,Allah'ta onlardan razı olur inşallah.Bana en başta sevgiyi öğrettiler,sevgi dolu bir ailede büyüdüm.Büyüğüne küçüğüne saygılı olmayı,varlığı yokluğu bu çok önemli... vs vs .Kısacası beni ben yapan ailem.
3)Çocukken en sevdiğiniz oyun ve aparatı?
Çocukken hiç yaramaz bir çocuk değildim.Amanda ne cici bir kızsın denirdi bana!çok sevilirdim.Bir yaşta erken başlamıştım okula,öğretmenim kıyamazdı bana,beni yolda bekler çantamı taşırdı.Okula gelincede başka bir öğretmenim dışarıda bekletmezdi beni!hemen beni içeri alır sobanın başına oturturdu.Haliyle bu kadar cici bir kız evcilik oynar değil mi?
4)Sokakta oynarmıydınız?
Ben fazla sokakta oynamayı sevmezdim.Ama sokaktada oynadım.
5)Çocukluğunuzda ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay...
Keşke okuma imkanım olsaydı...
6)Çocukluğunuzda ve ilk gençliğinizde iyiki böyle olmuş dediğiniz olay...
Aklıma bir olay gelmedi.Ama mutlaka vardır tabiki!şunu söylemek istiyorum.İyiki ailem benim ailem.
7) Varsa çocukluk dönemine bugünü etkileyen bir olay,anı...
Evet bir anım var.Bu kadar cici kıza, iki amca kızı evlerinin teraslarında bir meydan dayağı attılar bana!onlara şimdi söylüyorum,hatırlamıyorlar.Tabi dayağı ben yedim:::)))onlar streslerini bana attılar:::)))ben hiç unutmadım.Ama şimdi anlatıyorum inanılmaz üzerinde espiriler yapıp gülüyoruz.Allah hiç birimizi gülmekten ayırmasın.Anacım sürüklendim gittim.İçimi dışımı döktünüz.Psikologmusunuz nesiniz:::)))
Blogumu izleyen bütün arkadaşlarım bu mimi cevaplayabilir!zor yok.
Sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. Baban için çok üzüldüm Allah rahmet eylesin, ailenle bir bütün olmanızda çok sevindirici ne güzel, maşallah.bende liseden sonra okumadığıma aynen senin gibi çok pişmanım ama malesef keşke demekten baka birşey gelmiyor elden.

    YanıtlaSil
  2. Yaa yazık sana, nasıl kıyıp dövmüşler. Çocukluk işte:) Ben mim yanıtlamıyorum ama okumayı seviyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ÖLÜM HER EVE UĞRUYOR MAALESEF BİZEDE UĞRADI.. BENİM EŞİM ÇOCUKLARINA VE BANA ÇOK DÜŞKÜN BİR İNSANDI... KIZIM ÜNÜVERSİTE SINAVINA..,OĞLUM ANADOLU LSESİ SINAVINA GİRECEĞİ DÖNEMDE ONU AKCİĞER KANSERİNDEN KAYBETTİK..BEN ÇALIŞMAMA RAĞMEN EŞİMİ HASTANEDE YATIRMADAN EVDE BAKTIM ..SABAHLARA KADAR ONUN AĞRIYAN YERLERİNİ OVAR SABAH İŞE GİDERDİM... AAAH AHH O GÜNLER BİRŞEY CANI İSTER DE YERMİ DİYE GECE 3-4 BİRŞEYLER YAPAR DOLABA DİZERDİM ONUN TEDAVİ MASRAFLARINI KARŞILAMAK İÇİN ÇALIŞMAYA MECBURDUM.. KAIN BİRADERİM BEN GELENE KADAR ONUN YANINDA DURUR ,BEN GELİNCE DEVR ALIRDIM.. NE GÜNLER YAŞIYOR İNSAN OĞLU ALLAH HERKESE İYİ GÜNLER GÖSTERSİN BU LANET HASTALIĞI DÜŞMANIMA BİLE VERMESİM...SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. sibel
    Sibel'im kusura bakma canım senide üzdüm.Ben de babamı akciyer kanserinden kaybettim.Allah kimselere vermesin.Canım üzme kendini tabiki çalışmak zorundasın.Bak eşinede o zorluğa rağmen bakabilmişsinde.Er geç hepimize gelecek Allah sağlıklı uzun ömürler versin hepimize.Eşin nur içinde yatsın.Önce gidene üzülünüyor işte.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Malesef ben de babamı akciğer kanserinden kaybettim. Çektiği acıları biliyorum. Çok üzgünüm. Ne kadar yaygın aslında. Allah kimseye dermansız dert vermesin...

    YanıtlaSil
  6. MARİFETLİ PERİ
    Canım çok yaygın gerçekten.Allah babacığını nur içinde yatırsın.Duana bende katılıyorum.Amin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhabalar bende annemi ani bir şekilde kaybettim.acınızı anlıyorumallah başka acı göstermesin şimdi babamda 10 yıldır kanser yatıyor onunla ilgilibir yazı yazdım bloğumda erteleme diye .babanız nur içinde yatsın sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Cevapların çok içten ve samimi olmuş.Yaşadıklarını çok iyi anlıyorum.Allah herkese uzun ömürler versin..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)