Pages

1 Mayıs 2010 Cumartesi

BİRAZ LİMONİ!!!

Merhaba blogdaşlarım bu kadar ara vermediğimi bilen arkadaşlarım Belgin'cim ve HÜRREM TAKI beni merak edip geri dönmüşler.Sağolun var olun arkadaşlar.Meraklanıp bana geri döndükleri için hepinize durumu yazmayı bir borç bildim.Çok merak edilecek bir şey yok arkadaşlar.Herkese olan oldu banada! grip geçiriyorum.Ama çok kötü değilim iyi de değilim,limoniyim işte...Bir kaç arkadaşıma uğrayıp bir şeyler yazdım ama olmuyor.En kısa zamanda aranıza döneceğim.Hepinizi çok merak ediyorum,ben yokken neler yaptınız,nasılsınız vs.
Hepinize güzel bir cumartesi ve pazar günü geçirmenizi diliyorum.
Kucak dolusu sevgiler:)

14 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım,bende 30 küsür yıllık hayatımda ilk kez bahar nezlesi oldum iyimi,göz ve burun yarışa aktılar:))))..İnşallah atlatırsın hemen..

    YanıtlaSil
  2. Şanslıcım:)geçmiş olsun üzüldüm:(
    Ben de bayağı merak ediyordum..
    neyse iyileşmek üzereymişsin..
    tekrar geçmiş olsun..
    sevgiyle mutlu kal..

    YanıtlaSil
  3. bende bir iki gün girmedim haberimde olmadı.
    canım benim çok geçmiş olsun aman dikkat et.
    kucak dolusu sevgiler öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. cok gecmis olsun. bol sifalar.

    YanıtlaSil
  5. ay canım cok gecmiş olsun dikkat et kendine, havalar güzel diye aldanıyoruz ince giyiniyoruz ondan hasta oluyoruz, dikkat et cok öptüm seni.

    YanıtlaSil
  6. aman nazar değmiş benim arkadaşıma.şanslı öpsün de geçsin :)) çok çoookk geçmiş olsun canımmmm bi an önce iyileş ve dööönnnnnn

    YanıtlaSil
  7. canım çok geçmiş olsun, çabuk toparlanman dileğiyle.. kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  8. canım geçmiş olsun..ben de merak etmiştim seni.ben de hastayım,hem de çok kötü :(
    blog klübünden sende ayrıldın sanırım..

    YanıtlaSil
  9. çok geçimiş olsun canım... dikkat et canım en kısa zamanda bekliyoruz aramıza

    YanıtlaSil
  10. çok çok çok geçmiş olsun. en yakın zaman da ayağa kalkmanı dilerim.. baharın azizliğine mi uğradın..
    kendine çok iyi bak,dikkat et kendine.. sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  11. hafta sonu yoktum çocuklarımı kayınvalidemlere götürdüm,şimdi geldik eve çok geçmiş olsun arkadaşım,acil şifalar dilerim sana...

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun Şanslı.Kendine çok dikkat et,iyileş bir an önce..

    YanıtlaSil
  13. Tatlım bende yoktum sende hasta olmuşsun çok geçmişler olsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)