Pages

14 Temmuz 2010 Çarşamba

12 TEMMUZ

Gecimiş bir yazı,üzerinden iki gün geçti.Şu anda hala Mudanyadayım.Teyzemler yazlık eve geçtiler.Evin karşısındaki cafenin internet bağlantısını ortak kulandıkları için hatlar kopuyor geliyor.Artık böyle idare edeceğiz sanırım.Size geçen günlerde kuzenimin nikahından bahsetmiştim.Evet kuzenim balayı için eşiyle beraber Didim'e gitmişlerdi.Daha sonrasında telefon edip yanımıza geleceklerini haber verdiler çok sevindik.12 temmuz sabahı geldiler.Karşımızdaki cafeye kahvaltı hazırladık,kahvaltımızı güzel sohbetler yaparak orada gerçekleştirdik.12 temmuz hem benim doğum günüm.Bu sene tam 18 yaşıma bastım::))Sabahın köründe benim bugün doğum günüm demeye başladım.İşte ben şunu yapamam benim doğum günüm,bunu yapamam doğum günüm.İnşallah doğduğum güne lanet etmemişlerdir.Bizim tayfa denize gidip geldiler.Ablam devamlı güneşin batışını izleyelim hadi çabuk olun deyip duruyor.Neyse kendimizi sahile kayalıkların üzerine attık.Kayalıkları çok seviyorum.Hem serin oluyor hemde suyun hışırtısı beni dinlendiriyor.Ben,kuzenim,medinem denizi seyrederken güzel bembeyaz bir pasta geldi önüme.Kayalıkların üzerinde bir doğum günü kutlaması hazırlanmış bana...Medinem ise bana kırmızı,kalpli,çiçekli bir plaj çantası hediye etti.Zahmet etmişsin medinem ama iyiki zahmet etmişsin,çünkü bir plaj çantam yoktu.Hep ablamların çantasına sıkıştırıyordum havlumu.Plaj çantalarını çok seviyorumda taşımayı pek sevmiyorum.Teyzem içinde ismimi taşıyan şarkı sözleri okudu bana..Bir çok şarkı sözlerinde ismim geçmekte zaten.Benim için çok güzel bir gündü çok:)

Sevglyle kalın:)

11 yorum:

  1. Çiçeği burnunda reşit kızımızın doğum gününü candan gönülden kutlayıp bir de üstüne öpüyorum.
    Serin kayalık dedin canımı 7n :(
    Balayı çiftine mutluluklar diliyorum canım ..

    YanıtlaSil
  2. dogum gunun kutlu olsun. mutlu yashlar sana:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Şanslının Annesi .. !
    İyi ki doğmuşsunuz yoksa aileniz sizsiz ne yapardı bir de Şanslı nın hali nice olurdu.
    Artık 18 yaşınızın tüm güzelliklerini bu yıl doya doya sağlık, afiyet ve mutluluk içinde huzurla yaşayınız. gökten düşen 3 elmadan birisi size denk gelsin...
    Sevgiyle ....

    YanıtlaSil
  4. caım sağlıklı, mutlu nice yaşlara diyorum :)
    sevdiklerinle hep mutlu olllll

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kutlu olsun canım,sağlıklı ve huzurlu bir ömrün olsun.ökkeşe gelince
    :(( hala gelmedi.gözüme uyku girmiyor,ağlamaktan perişan oldum resmen.o diğerlerine göre çok daha minik,uysal.tırnak çıkarmayı bile bilmez.çöpte yemek arayamaz.herkesin kucağına atlamak ister.düşünmeden edemiyorum,açmı tokmu,birileri eziyetmi ediyor,gözünü mü çıkardılar,eziyetmi ediyolar.nasıl atlatıcam bilmiyorum.Allahım yolunu buldursun ona

    YanıtlaSil
  6. Doğum gününü kutluyorum.Nice mutlu güzel senelere...

    YanıtlaSil
  7. hayırlı ömürler geçirmen dileğiyle:) doğum günün kutlu olsun şanslım:)

    YanıtlaSil
  8. Gülen Tezer Üstün
    Teşekkür ederim canım...Bende seni öpüyorum.
    Sevgiler:)

    gly
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler:)

    NiLaY
    Çok teşekkürler canım:)
    Sevgiler:)

    HÜRREM TAKI
    Canım çok teşekkürler.Ökkeş benide çok üzdü.Seni çok iyi anlıyorum.İnşallah bulunurda annesi sevinir.
    Sevgiler:)


    NİL-GÜL
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    kedicibasi
    Hep beraber inşallah canım.
    Teşekkürler
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Doğum günün kutlu olsun canım :)
    Nice yılları sevdiklerinle mutlu ve sağlıklı geçir..Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  10. canım benim yaa bak şu güzelliğe kız kardeşiminde 12 temmuz doğum günü.
    yeni yaşın sana dilediklerini ,yüreğinden geçenleri getirsin sevdiklerinle mutlu yıllar geçir öpüyorum canım benim

    YanıtlaSil
  11. Nice onsekiz senelere :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)