Pages

3 Temmuz 2010 Cumartesi

SOBELENDİM



Görsel kaynak
Sevgili DİLEK Mudanya'ya gitmeden önce sobelemişti beni...Bende bugün kuzenimin nikahı için Darıca'ya geri döndüm.Biraz geçte olsa cevaplamaya çalışacağım inşallah.Çok teşekkür ederim Dilek'çim bu mim sana beni hatırlattığı için.
Kural gereği sizi sobeliyenin linkini veriyorsunuz.
Soruları yanıtlıyorsunuz.
5 kişinin linkini vererek sobeliyorsunuz.
1)Hangi işleri yarım bırakırsın,yada yarım bıraktığın neler var?
Genel olarak yarım iş bırakmam,yarım iş bırakırsam o iş gözümde büyür.Huyumu bildiğim için yarım iş bırakmamaya özen gösteririm.
2)Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?
En son dayımı kaybettim.
3)En ağır bulduğun,sana dokunan yemek var mı?
Çok ağır,yağlı,kızartma türü yemeklere evde yer vermiyoruz.Yemek seçmem,yemek konusunda mız mız insanlarıda zor bulmuşumdur.Yediğime içtiğime dikkat ederim.Asitli içeceklerde bulundurmam evde.Ama herkesin illaki sevmediği bir yemek vardır.Benim sevmediğim kokusunu ağır bulduğum yemek işkembedir.İşkembe evde pişiyorsa ben ogün eve girmem.Çok büyük bir kayıpta değil sanırım,vitamin yönünden.
4)Cinsellik ve aşk yönünden unutamadığın bir var mı?
Evet aşk yönünden unutamadığım biri var.Candy'nin gizemli aşkı anthony::))evet itiraf ediyorum sakla sakla ne zamana kadar ya::)))ama bak elinden almadım::))Hep yüreğimde taşıdım sevgimi.O ne yaptı,beni görmedi bile.Sümüklü Candy i sevdi.Ben onu beklerken kaç yaşına geldim yahu:(
5)Çocukken sevdiğin çizgi filimler?
Pinokyo,haidi,şeker kız candy,marko,simbad,vikingler,jetgiller,taş devri,değiş tonton,arı maya vs.
6)Blogger'e ne zaman kayıt oldun,kim vesile oldu,nereden duydun?
Mart 2009 dan beri bloggerdeyim.TASARIM MEKANI (Medinem) ve Mosquiiito vesile oldu sağolsunlar.
7)Çok paran olsa ne yapardın?
Bilmem!leylen ömrü laklanan geçermiş::))Olmayan birşey için çenemi yoramam.Bir insan varlığı ve yokluğu mutlaka bilmeli diye düşünüyorum.Ne yani daha çok param olupta uzaya çıkıp bizim mahalle bakkalına sepet salıp dondurmamı isteyeceğim.Para bir araç ,rahat edeceğin kadar olsun yeter.

Evet arkadaşlar ben biraz abartarak hepinizi sobeliyorum.
Kolay gele!
Sevgiyle kalın:)

8 yorum:

  1. Sevgili Gönülçelen, hoşgeldiniz, harika fotagraf nasılda poz vermiş :) bayıldım.

    Sevgiyle kalın.....

    YanıtlaSil
  2. tatlım cıvıl cıvıl neşeli yazılarını okudum mim cevaplarında anthony aşkına çok güldüm ama inan dalga geçmek için değil ona aşık pekçok kişiyi hatırlıyorum o yıllardan :))))))))))))))
    aramızda epeyce yaş farkımız var ama bizde aynı çizgileri izleyerek büyüdük.
    ben hala bayılırım çizgifimlere ve animasyonlara bazen benim polis oğluşla oturur izleriz:)))

    heranın keyifli geçsin. evlenecek çiftimize sonsuz mutluluklar diliyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tatlım 4. soruya verdiğin cevaba bayıldımmm :) Ben de aşıktım Anthony'e. Bu arada fotoğraf muhteşem :)

    YanıtlaSil
  4. Olá, amiga!
    Voltei para uma visitinha...
    Bom domingo!
    Boa semana, cheia de alegrias, paz e saúde.
    Beijinhos.
    Itabira
    Brasil

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı çıkmış:))
    aynı çizgifilmleri seviyoruz. gerçi ben hala izlerim.
    iyi pazarlar:)

    YanıtlaSil
  6. Evimin İncileri Belgin
    Hoşbuldum canım.Foto bana ait değil ama bende bayıldım.Bu yumaklara bayılınmayacak gibi değil.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Canım benim seni güldürebildiysem ne mutlu bana.Aşık olmamak mümkünmü şöyle saçları yandan yandan üfür üfür::::::))))))Animasyonları alır izler sonrada çocuklara veririm.Güzel dileğin için teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    Canım sende mi?
    2 kişi tamamda 3. kişiye katlanamam bilesin::))Sen bir şöyle dur::))
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá amigos
    Obrigado pela visita.
    Favor entrar em saudável de cada dia.
    Eu te amo.
    Sua

    mehtap
    Teşekkürler canım.İzlemeye devam.Bende izliyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Şanslı !
    Eh ben bu resimdeki ne yapmam ?. Severimde severim bir de saklanbaç oynarım. Nerden buldunuz bilmiyorum ama sevimli ötesi.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ali İkizkaya
    Sevginizi ne güzel dile getirmişsiniz.Şimdi elimde olsada sevsem dedirtiriyor insana.Size katılıyorum çok sevimli:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)