Pages

4 Temmuz 2010 Pazar

NİKAH KOMBİNİ


Evet kaç gündür nikah nikah en sonunda kıyıldı kuzenimin nikahı.Daha önceden yazmıştım.Gelinimiz TASARIM MEKANI(Medinem)çok güzel bir gelin oldu.Blog açmama vesile olanlardan biridir Medinem.Gelin nerede dediğinizi duyar gibiyim ama artık kendi resimlerini kendi yayınlasın isterse.Böyle günlerde biraraya gelmek çok güzel.Uzun süredir görmediğin akrabalarını ve dostlarınıda görüyorsun böyle günlerde.Düğün ,bayram,cenaze insansız olmuyor.


Bu resimler evden çıkmak üzereyken çekildi.Yaz mevsiminde siyah çok nadir giyerim aslında.Bugünde nadir günlerden birisiydi.Hiç abartılı bir giyim tarzım yoktur.Benim için çanta ve ayakkabı çok önemlidir.Diğerlerini nereden aldığımı bile unuturum.Burada kulağımda küpe bile yok.İnce zinir ucunda kalpli bir kolye,kolumda 2 tane bileklik,sade bir yüzük, bu.Kıyafetim siyah olduğu için bordo ayakkabı ve çanta kullandım.


Blogların rüküşümü seçildim yoksa:(

Sevgiyle kalın:)

19 yorum:

  1. Çok şık olmuşsun canım :) Yeni evli çiftimize de mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuşuz..siyahın asaleti başka.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne rüküşü bence süper olmuşsun =) vallahi harikasın canım, medineye bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. aman da aman arkadaşım pek şık olmuş amaaaaa resimde bir eksik varrrrr..hanimiş benim şanslımmmm:)

    YanıtlaSil
  5. Gayet şık canım.Nikah içinse hayırlısı olsun.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuşsun şeker,fıstık gibisin. yuvarlak yaka kesimli bende dikmiştim kendime böyle siyah bir elbise.
    her hanımın dolabında bulunması gerekir. çok kullanışlı.
    yenievlilere mutluklar tekrar. öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Şanslının Annesisi !
    Yine göslelinisden ışıklal çıkıyoo. Bu sefer kıyafetten herhalde. Gözlerimizin kamaşması gayet normal artık.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. harikasın canım :) sade ve şık..

    YanıtlaSil
  9. woaaaaaaaavvvvvv....fıstık ..çok hoş ve şıksın ..elbisene bayıldım ..ben seni biraz daha yaşlıca tahmin ediyordum ..çok zarif ..

    YanıtlaSil
  10. Sade ve çok şık olmuşsun:)Nikah için güzel seçim.

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle,kuzeninize bir ömür boyu mutluluklar temenni ediyorum.Hani ne derler "Bir yastıkta kocasınlar":)
    Allah,mesut etsin.
    Sen,çok zarif ve ince gözüküyorsun.Bence,"Blogların rüküşü" değil,olsa,olsa güzeli olursun...:)Hep sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  12. Sayın Şanslı,
    Yeğeninize sağlık, huzur ve mutluluk dileklerimizi iletiyoruz. Bir yastıkta kocasınlar..
    Güzel bayan, bakımlı olan bayandır.
    Sade ve güzel kıyafetle adeta zerafet dersi verir gibisiniz.
    Çok hoşsunuz.
    Sevgi ve saygılarımla

    YanıtlaSil
  13. Yeşim
    Çok teşekkür ederim canım.Dileğine katılıyorum.
    Sevgiler:)

    Sibel
    Çok teşekkür ederim canım benim.Renk içinde evet öyle derler.
    Sevgiler:)

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan
    Çok teşekkürler canım.Dileğine cani gönülden katılıyorum.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Aslında bu elbise değil etek buluz.Güzel sözlerin için teşekkürler.Evliler için söylediğin dileklere katılıyorum.Bende seni ve Badem'i öptüm.
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Efendim:)
    ::))Biraz havaya girdim sanırım.
    Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    NiLaY
    Çok teşekkür ederim canım benim.
    Sevgiler:)

    *kelebek*-*
    Canım bayanın yaşlısımı olurmuş?
    Benim yaşlanmaya hiç niyetim yok::))Güzel sözlerin için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜELİ !
    Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    emin k.
    Dileklerinize bende katılıyor.amiiin diyorum.Güzel sözleriniz içinde teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    haykırış
    Dileklerinize katılıyor,amiiin diyorum.Ayrıca güzel bayan bakımılı olan bayandır sözünüzede katılıyorum.Bakım erkek içinde bayan içinde önemli.Güzel sözleriniz için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Gönül Çelen, çok şık ve zarif olmuşsunuz.Yeni evlilere mutluluklar diliyorum. Sizin de güzel haberlerinizi duyarız yakında inşallah.Herşey gönlünüzce olsun sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  15. Gönül çelenim çok şık, çok yalın, çok zarif ve çok narin :)

    YanıtlaSil
  16. Evimin İncileri Belgin
    Canım benim güzel sözlerin ve dileklern için çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler:)

    Gülen Tezer Üstün
    Güler yüzlü Gülen'im çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. çok hoş ve şık görünüyorsunuz:=) sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. ayakkabılarda gözüm benim ama keşke daha yakından çekseydiniz çok güzel gözüküyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Fotoğrafların boyutunu dikkate alacağım...
      Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)