Pages

28 Temmuz 2010 Çarşamba

YEDİRDİĞİM İÇİRDİĞİM BOŞA GİTMEMİŞ:):)

MAŞALLAH ÇOCUĞUMA:)


Şanslı'nın iri olması Mudanya halkını şaşırttı biraz...Tüylü,iri pençeli(iri patili),uzun bacaklı,kilo ağırlığı 7kg anlayacağınız aslanın küçüğü...
Şanslı'nın aldığı tepkiler...


Aaaaaa kediye bak!bu kedi değil aslan parçası
Aaaaaa kediye bak! ne kadar iri
Aaaaaa kediye bak! ne kadar güzel
72 yaşındayım ilk defa tasmayla gezdirilen bir kedi gördüm.
Tüyleri ne güzel yumşacık
İlk günler Şanslı'ya süt koyan bile olmuş.Şanslı yüzüne bile bakmamış.(Açlık nedir bimiyor tabiki)
SORULAN SORANLAR
1)Ne kadar güzel ve iri bir kedi(Ne ile besliyorsunuz?
2)Bakarmısınız?Burada bir kedi varmış bakabilirmiyiz?
3)Adı nedir?
Şanslı!
Gerçekten Şanslıymış!
4)Bu kedi kaç para:::))))
Satılık değil!
Hem bu kedi çok hırçın seni ısırır.
Isırmaz ya ben onu bir yere bağlarım.
Bunu 14-15 yaşlarında bir çocuk sordu.
5)Sevebilirmiyiz?Isırırmı?
6)Niye sevdirmiyor kendini bize?
7)Niye tasma takıyorsunuz?
Biz burada misafiriz.Kaybederiz diye korkuyoruz.
8)Şanslı ne yapıyorsun?
9)Kedi mi?Köpek mi?
10)Neden ismini Garfield koymadınız?

Dolayısıyla Şanslı buradada 4 ayağının üzerine düştü:)

Daha neler neler aklıma gelenler şimdililk bu kadar.

Sevgiyle kalın:)

15 yorum:

  1. Gerçekten adı gibi şanslı olan Şanslı. Çok güzel ve çok bakımlı Paylaşımınız için teşekkürler.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Çoook tatlı maaşallah. Bakımlı kediler diğerlerine hep fark atarlar zaten. Şanslı da onlardan biri. Adı gibi şansı hep güzel olsun yavrucağın.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah maşallah:)))
    Sarışın kedileri ayrı bir severim zaten bayıldım :)))))))
    Yahu benim köpek 8 kilo :))))))))))

    Sevgiler (şanslı'yada tabi:)

    YanıtlaSil
  4. yerim o şanslıyı ben ben ben.maaşallah canım benim ya..
    sevgiler nudanyaya

    YanıtlaSil
  5. oyyyy oyy kurban olurum yaradana nasıl güzel çıkmış şu hale bak ilgi alakayı gördükçe atmıştır havasını paşam:)))
    BADEM le aynı kilodalar. ama beyaz oğluşum biraz verdi bu aralar sıcaktan kendini nereye atacağını bilmiyor yavrum.

    ŞANS'lıya ve sana öpücükler ,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. şanslının yanına benim 8,5 kiloluk,uzun tüylü güdük bacaklı salep oğlumu da koyalım da mudanya halkı ikisine bakıp bakıp küçük dilini yutsun... çok güzel bir kedi maşallah bu arada... =D

    YanıtlaSil
  7. Maşşşşşşşşşşallahhhhhhhhh:)

    YanıtlaSil
  8. çok şirin bir kedi .. :)
    kilosuda iyiymiş maşalah :)

    YanıtlaSil
  9. Bizdende bir kocaman Masaallah Sansli'ya...

    YanıtlaSil
  10. Canım benim :)maşallah ona..
    Yarasın yedikleri tosunuma:D

    YanıtlaSil
  11. kuzucuma nazar değdirecekler maşallah desinler önce yaw:))

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten çok hoş bir kedi,Şanslı ile iyi günler dilerim.Sevgilerrrr...

    YanıtlaSil
  13. sevildiğini bilen kediler çok özgüvenli oluyorlar..öyle seviliyim,mıncıklanıyım istemiyolar minnoşlar..sevgiye,ilgiye,yemeğe,oyuna doymuş olduklarından heralde:)

    YanıtlaSil
  14. kurban olurum sana ben güzelimmmmm..maşallah sana maşallah

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)