Pages

5 Temmuz 2010 Pazartesi

MAKROME ÖRGÜSÜNDEN BİLEKLİKLER

Çok uzun yıllar önce öğrendiğim makrome örgüsünü kullandım bu iki bileklikte.Çok zevkli bir çalışma oldu benim için.Kedi figürlü cam boncuk ise şirin durdu bilekliğin ortasında.Başka örgü desenleride kullanmak istiyorum.Örgü derken bağlama yöntemiyle örülen bir örgü.

Bu bilekliği 5 bağlayarak, bir boncuk koyarak tamamladım.Dönük olması değişik bir görüntü verdi bilekliğe.

Hepinize sağlık,mutluluk,bol kazançlı hafta diliyorum.

Sevgiyle kalın:)

7 yorum:

  1. Hay yaşayasın. Ben de uğraşıyorum bu ara bu işle. İpler mi düğüm oluyor, ben mi orası belli değil:))) Sen yap ben de fikir alayım Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım. Her ikiside çok güzel,kedi ve uğrböceğide çok şirin .
    bende iki çeşit bağlama öğrenmiştim ilerletmedim netten epeyce bir şema(bağlama şekilleri ile ilgili) topladım bu konuda ama öylece kaldı:)))birde çin düğümü denilen bir çeşidi var oda aksesuarlar için süper oluyor, görmüşsündür mutlaka.

    şanslıyı ve anneciğini öpüyorum ,siz biryerlere gidince kim bakıyor şanslıya?

    YanıtlaSil
  3. Canım bileklikler çok hoş olmuş ellerine sağlık..Biz de kızımla
    böyle bileklik yapıyorduk..ama düzünü..yazlık yerlerde satışı güzel oluyor..SEVGİYLE KAL..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. neduk
    Canım benim çok alçak gönllüsün.Ben senden fikir alabilirim.Harika bağlama örgüleri yapıyorsun.
    Sevgiler:)

    n. ışıl karagöz
    Teşekkür ederim.
    Bloguma hoşgeldiniz.
    Her zaman beklerim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Çin tekniğini hiç duymadım,görmedimde.Bir bakmam lazım bağlama tekniklerine.Canım benim bu sene hiç bir yere bırakmadım.Geçen sene Şanslıyı götürdüğüm veterinere bırakmıştım.Ona çok güveniyorum.
    Bu sene veterinere bırakmadım daha.Yanımda olunca çok mutlu oluyorum.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    cansudere
    Teşekürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuşlar ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)