Pages

24 Temmuz 2011 Pazar

Butik Partim


mosquiito benim kuzenim olur.Yukarıdaki ürünlerin yapımı ona ait.Çalışmaları özel günler için.Yaş günü,yıl sonu partisi,bekarlığa veda vs.Adı üzerinde bütün partileri kapsıyor.Geçen postlarımda,Defne bebe ğe yaptığı görsel şölenden bahsetmiştim size...Burada ve burada...Kuzenim yeni bir blog açtı.Bu blogda kendi yaptığı ürünleri paylaşacak.Dahası,Parti Bannerleri ( ücretsiz şablonlarını),kutu,duvar süsü gibi vs.kendiniz evlerinizde yazıcıdan çıktısını alıp yapabileceksiniz.Dün açtı blogunu ve birkaç tane parti süslerine ait öneride bulunmuş.Blogu burada

Hayırlı olsun inşallah.

Sevgiler:)

12 yorum:

  1. Kuzenn,şaşırdım kendimi görüncee:))Benimle ilgili yazdığın güzel şeyler için çok teşekkürler.Umarım seninki gibi başarılı bir blogum olur:)Çok öpüyorum..

    Butikpartim (Mosquito)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hayırlı olsun diyip hemen oraya zıplayayım:)

    YanıtlaSil
  3. hemen gidiyorum ziyarete. bide yakından göreyim bu güzellikleri:)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. hayırlı uğurlu olsun kuzeniniz için:)hemen ışınlanıp alıyorum takibe:)sewgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kuzenin yeni blogu hayırlı nolsun hemen bakalımmmmmmmm....
    neler varmışşşş.......

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    İnsanın blog dünyasında da yakınları ile birlikte olması kadar güzel bir şey olamaz! Kuzeninizin çalışmaları da çok güzel olmuş. Bloğunun hayırlı olmasını ve başarılı bir blog çalışması dilerim.

    Selam ve dualarımla, en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  7. yorumumu gönderemedim tekrar deneyeceğim. Hayırlı olsun kuzene

    YanıtlaSil
  8. hayırlı uğurlu olsun, izlemeye başladım bile, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. ♥•˚。˚
    Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Ficou lindo, criativo e alegre.
    Amei mesmo!!!
    Beijinhos.
    Brasil
    (¯`v´¯)
    `•.¸.•´
    ●/ ♥•˚。˚
    /▌
    / \ 。˚。♥

    YanıtlaSil
  10. Butikpartim
    :)Kuzenim bu blog çok güzel olacak.Buna inanıyorum.Yaptığın çalışmalar bir kere çok başarılı.Ayrıca paylaştığın süslemelerde herkesin çok işine yarayacak.Kolay gelsin diyor,bende seni öpüyorum:)

    sezobigo
    Teşekkür ederim canım...Dur bir yerini inciltme:))
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teiekkür ederim canım...buyrun...Bir tık ileriye:))
    Sevgiler:)

    bir tutam kekik
    Merhaba!
    Bloguma hoş geldiniz.Çok teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Yıldız
    Teşekkür ederim Yıldız'cım.
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Merhaba!
    Çok teşekkür ederim.
    Sizde en güzele emanet olun.
    Saygılar...

    Çınar
    Teşekkür ederim canım...
    Sevgiler:)

    miss kokulu defnem
    Çok teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Muito obrigado.
    Estou feliz que você gosta.
    Sua:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Gönül çelen kuzenine gittim hayırlı olsuna fakat yorum birtürlü gitmiyor.Sana kolay gitti ama oraya ulaşamadım.Çok güzel fikir çoçuklar için güzel bir organizasyon bence.Hoşca kal.

    YanıtlaSil
  12. sibeltunay
    Bloguma hoşgeldin.Bana ve kuzenime yaptığın ziyaret için teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)