Pages

23 Temmuz 2011 Cumartesi

ORGANİK KASE DA!!!


Her imkanda yaşamayı biliriz biz...Tabi Allah gördüğümüzden geri koymasın,o başkaaaa...Biraz bahçeleri dolanalum dedük da...Burada ki bahçeler şehirdekiler gibi değil.Bir tane kapının önünde var da...Diğerlerini sorma...Allah her birini nereye dağıtmış belli değil:))Biri tam zirvede...Oraya çıkıp kilo veremiyorum diyorsan,sorun sende demektir.Kiraz yanı derler oraya!Kirazı pek bolmuş zamanında.Bahçeleri dolaniyduk de mi?Biz elimiz kolumuz boş gitmişiz bu sefer.Bir dolanmaya gidersin.Bir çok şeye rastlarsın.Yukarıda gördüğünüz gibi.Birbirimize bakıpda git evden kase al demedük.Kedi kasemizi kendimiz yapduk:))Bu kaseyi finduk yaprandan yapduk da...Bir kaçtane içine başka yaprak da karışmış ama olsun.İçindekini soracak olursaz...Şunu diyecaum...Amma soru soruysuz:))Madem sorduz söylim...Bu bir mantar...Ona buralarda,tavuk kirmidi diyular.Niye diyular?biliyusam arap olim:))Mutlaka tavuklarla bir geçmişi vardır...Diğeri yabani böğürtlen...Pek bir yabani:))Çok zor buluni da:))Kase nasıl olmuş?onu deyin ba:))


 ORDU'dan sevgiler:)

7 yorum:

  1. Kase de , içindekiler de, toplayan da çooook şeker:)

    YanıtlaSil
  2. ama ama gözüm kaldı benimmmmmm:))

    YanıtlaSil
  3. oyyy ayol çorba bile içilir çok güzel olmuş mantarlar da çok ilginç Yüce yaradan neler yaratmış savurmuş etrafa bakalım kim bulacak diye.

    seni karedenuzli dilinu sevsunler:))

    YanıtlaSil
  4. Uyyyy ne orjinal bir düşünce organik tabağınız..Ya acep başka bir bloga mı girdim dedum..Ne güzelleşmiş..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Gönül Çelen !
    Ne hoş bir kase olmuş, çok da güzel gözüküyor. Zannediyorum yenilebilen mantarlardan, öyleyse pek lezzetli olmalılar. Fakat dikkat etmek lazım içlerinden şirinler falan çıkmasın..
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Elif'in Terazisi
    Amanııın!pek bir mutlu oldum.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Gök
    :))Biliyorum:))
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    GÜLÜN TAKI EVİ
    Oy kıyamam arkadaşıma:(
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    :))İçilir değil mi?ama.Sevsunlar canum sevsunlar:))
    Sevgülar da:))

    reyhane
    :))Teşekkür ederim canım.Biraz değişiklik yaptım blogumda...Puantiyeyi çok seviyorum.Biraz böyle gitsin bakalım.
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Teşekkür ederim...Evet,yenilebien mantarlardan.Kültür mantarlarına hiç benzemiyor.İnanılmaz bir lezzet.Ben kendimi bildim bileli bu mantarlardan yiyoruz.Şirinler ayırt edilebiliniyor...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)