Pages

18 Temmuz 2011 Pazartesi

FIKRA GİBİ AMA DEĞİL:))

Daha okula bile başlamamıştım...Annemle beraber Ordudan İstanbul a gezmeye gittik.Teyzemler deyiz.Teyzem devamlı evin içinde enişteme takılıyor...Eniştem alışmış artık hiç tepki göstermeden bir oraya bir buraya dolaşıp duruyor.Bende devamlı gözlemliyorum.Teyzeeee dedim...Eniştem senin neyin oluyor?:))))Teyzem kocaman bir kahkaha attı...Tabi ki şaşkınlık ifadesi daha çok büyüdü yüzümde:))

Sağlıklı,mutlu,bol kazançlı bir hafta olsun...
ORDU'dan sevgiler:)


8 yorum:

  1. *-* ......sizede güzel bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  2. :D sen çok yaşa kuzum :)

    YanıtlaSil
  3. :)))))))) bakıyom anılar canlandı yuvaya gidince.
    çok şeker bir soru olmuş:))

    YanıtlaSil
  4. Çocuk olmak böyle bişey işte:))

    YanıtlaSil
  5. Yegeblerimin anne ve babasina" biz niye sizin dügünde yoktuk!" deyip aglamalari gibi olmus,teyzenede bayildim dorusu,enisteyi kafaya almak:) herkese nasip olmaz!

    YanıtlaSil
  6. Çok zeki bir kızmışsınız, ne demeli ? böyle zeka ve nükte taşan soruya ... :)))))))))
    Sevgiyle....

    YanıtlaSil
  7. *kelebekana*-*
    :)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Yeşim
    :))Amiiiin canım.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    :))Bende ne anılar var...Ailem bile şaşırıyor anlatıkça...Şimdiki çocuklar gibi doğduğumuz an görmedik TV yi ...Bilgisayarı iki yaşında kullanmaya başlıyorlar bebeler...Şimdiki çocuklar benim sorduğum soruyu asla sormaz.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    MARİFETANE
    :)Doğal...Aklına geldiği gibi...
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Bir Terazi Kizi...
    Ay canım ya!kıyamam:(Evet teyzem çok takılırdı enişteme:))Teyzemi enişteme hep kızıyor olarak görüyorum ya!bu adamın bu evde iş ne?:)))gibilerinden...
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    :)))Teşekkür ederim:))Teyzem kocam diyemedi:(
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. hahay:))) benim ablamın kızıda en küçüğü okula gitmiyordu ufuga fundanın damadı diyordu :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)