Pages

16 Temmuz 2011 Cumartesi

ORDUDAN MERHABA!!!


Eveeeeeet!yolculuk başladı...Uzun bir yolculuk...Zaman 12 Temmuz...Arka koltuk kaplandı...Şanslı'nın tüyleri yapışmasın diye...Gerçi Şanslı'yı arabada salmıyorum.O hataya bir kere düştüm.Arabaların seslerinden acayip korkuyor...Taşıma kutusunun içinde kalmayı tercih ediyor kendileri...Ben çocuklu olduğum için oğlumla beraber arkada yolculuk yapıyoruz:))
İşte burada!Arabada klimayıda çalıştırıca,rahat yolculuk yapıyoruz.Hiç bir zaman beni üzmediği gibi,yolculukta da üzmedi kuzum...Arasıra beni arıyor gözü...Bana bakıp bir mırk etmesi ona da yetiyor bana da...

Şanslı'nın kum sepetini çöp poşetiyle kaplayıp ayağımın altına yerleştirdim.Bu yalnızca uzun yolculun verdiği can sıkıntısından çekilmiş bir resim.Düşman ayağa bakarmış ama sorun değil düşman olarak kendimi seçmişim sanırım...İyi bir dost iyi bir düşmansın tatlım:))
Osmancık Ulusoy tesislerinde mola...Biz çayımızı yudumlarken Şanslı dolaşıp bol bol ot yedi.Yolculukta tek şikayetim.Şöyle oturup da bir şeyler yiyeceğin yer yok.Varda temizi yok...Çayı bile zor yudumladım...İllaki termosuma çay doldurup tamı çıkayım yola?:(Hadi çayı doldurduk.WC ne olacak?Ulusoy un adına güvenip mola veriyoruz...Berbat ya!Bedava değil ya!Temizleyin işte...Gerçi insanlarada geçmiyor...Su bol.Çekin şu sifonu.İnsan kendi pisliğini başkasına temizletir mi?İnsan utanır ar eder.Ulusoy WC yi işletmek için başkasına vermiş ama olsun.Kontrol et...WC lerin kirlendiği gibi adında kirleniyor haberin olsun.Dönüşte birde Varan tesislerine uğrayacağım.Oda olmazsa başka arayışlar içine gireceğim.
Dile bak...Senin bu kadar dilin varmıydı?
Yorulduk...Yattık çimenlerin üzerine...Şanslı Ulusoy tesislerinden memnun kaldı... 
Türkiye'nin en uzun tüneli.Nefise Akçelik tüneli.Ordu'da 3 bin 800 metre uzunluğu olan bir tünel.Bu tünelden ilk geçtiğimde heyecanlanmış ve boğulmuştum.Artık alıştım...Bu tünelin yapılması çok iyi oldu.42 kilometrelik yolu 15 kilometreye düşürerek bizim anamıza daha çabuk ulaşmamızı sağlıyor.Düşünenden,yapandan,işçisinden bütün emekçilerden Allah razı olsun.Tünele girerken radyonuzu açın uyarısı yapılıyor.Radyodan gereken bilgiler size aktarılıyor.Tünelde yolculuk yapmak istiyorsanız buyrun
Eveeet eve geldik.Anneyle kucaklaştık.Annem hemen Şanslı'yı sal dedi.Biraz endişeli olarak saldım.Tanıdı hemen akıllı oğlum.Şanslı'yı tek saldığım yer.Yoldan araba geçince sesinden korkarak kendini bu yeşilliklerin arasına attı.Ne güzel çıkmış ama:)
Bu ahududuyu ve
babamın diktiği üzümleri görünce bütün yorgunluğumuz geçti gitti:)
Ordu'dan yazmaya devam...


ORDU'dan Sevgiler:)

14 yorum:

  1. canım anne kokusu alınmış yüzler daha bir gülmüştür.
    ŞANSLI mın otlarda yatışına bayıldım. hele o yapraklar arsındaki sinmiş duruşu(gözlerde yapraklarla bütünleşmiş) oyyyy oy ben yerim onu.
    Anneyede sizlerede kucak dolusu sevgiler sağlık ve güzellikler sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel:) sevindim sizin adınıza. Oralar ne güzeldir şimdi kim bilir. Şanslı da oynar bol bol bahçede.

    YanıtlaSil
  3. Zor yine de kediyle yolculuk. İnsana ona çok eziyet ediyormuşum gibi geliyor. Biz de kaybolan kedimiz Recep'le Marmaris-ankara gidiş dönüş yapmıştık. Perişan oldu tatlım. Hem korktu, hem kustu. Sonunda uyuyup kaldı.
    Anneye kavuşmak ne mutluluk:)))

    YanıtlaSil
  4. bende istiyorumm karadenize gitmekk iyi eğlencelerr

    YanıtlaSil
  5. yaaa şanslıyı görünce behlül e acıdım:( nasıl saldın çimlere öyle.babam bana behlülü bahçeye indir diyo ama ben kaçar diye korkuyorum.ne yapsam bilemedim.sana ve şanslıya iyi tatiller dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Salimen gitmişsiniz çok şükür :) şanslı'ya bayıldım yavrum benim ne kadar da uslu görünüyor. Miya mümkün değil durmaz böyle. Veterinere giderken bile canıma okuyor arabada. Ahududu ve üzüm müthiş görünüyor :) tadını çıkar temiz havanın tatlım.

    YanıtlaSil
  7. Sanslıya bol bol karadeniz havası ve sızlere de keyıfler dılıyorum Ordu da. Bız herhalde gelemeyecegız ama sızı okuyunca gıtmıs gıbı tat aldım valla. Zeynep halaya da kocamennnn sevgıler ellerınden operım. Minik de su an iyi ve Istanbulun hararetını bastırmak ıcın bol bol bana cay ıctırıyor. MEDINEM

    YanıtlaSil
  8. uy yerim ben şanslıyı.adı gibi şanslı kedicik:)
    minnoş da kafesinde yolculuk yapıyor ama bizimki 2 saatlik bir yol.ama sesi çıkmaz.kafese girene kadar evin altını üstüne getiririz ama.
    hepinize iyi tatiller.doya doya hasret giderirsin artık annenlerle

    YanıtlaSil
  9. canım sağ sağlim varmışız:)
    Mutluluğunuz her halinizden belli..şanslının da keyfi yerinde maşallah..herkese selam..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ÖRGÜÇANTAM
    Evet özlemiştik annemizi...Kendikendime diyorum ki!her sene Şanslı için gelmeliyim Ordu'ya.İnanılmaz özgür,mutlu...Şanslı tatilde yani.
    Aileme sevgilerimi ilettim canım.Onlarında sana selamı var...
    Bademle seni öptüm...

    Begonvilli Ev
    Çok güzel gerçekten...Şanslı için çok iyi oldu.
    Sevgiler:)

    Nedret
    Nedret'cim gerçekten çok kolay oldu Şanslıyla yolculuk.Şanslı ile ilk yaptığım yolculuk zor olmuştu.Arabanın içinde saldım onu çok korkmuştu.Daha sonra kutusunda yolculuğa başladık.Çıkmak dahi istemiyor.Kendini kutusunda güvende hissediyor.Anneye kavuşmak tabiki güzel.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Dürr-i Yekta
    Bekleriz:)Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    GÜLÜN TAKI EVİ
    Canım Darıcada hiç salmıyorum.Yolculukta verdiğimiz molada ise tasmayla salıyorum çimenlere.Bizim köye gelince tamamen hür...Etrafımızdaki evler bize uzak.Bahçenin dışına hiç çıkmıyor.Olabildiğince her yer çimen...Şehirde salma bence.En iyisini yapıyorsun.
    Kediler tek başına yaşayabilen tek canlılarmış.Acınacak bir şey yok.Behlül çok şanslı.Senin gibi bir annesi olduğu için.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    Yeşim
    Çok şükür canım...Şanslı yaramaz bir kedi değil...Yolculuğa alıştı.Kutunun içinde gitmesi ise kendi tercihi.Kendini güvende hissediyor orada...Araba durduğu an oda inmek istiyor o zaman...Tasmayı takıp çıkarıyorum onuda...Severken hırçın ama...O isterse seveceksin...Bazende hak veriyorum...Zorla kim kimi sevebilir ki!kişiliği oturmuş bir kedi.Ne istediğini biliyor ve akıllı...Miya'ya ve sana mucux
    Sevgiler:)

    tasarım mekani
    Teşekkür ederim canıııım:)Selamlar yerine iletildi.Miniğime iyi bak annesi...
    Sevgiler:)

    ebrulikedi
    Evet bende Şanslıyı kutuya sokana kadar baya bir uğraşıyorum.Bu sefer yolda daha kutudan çıkmak istemiyor.Kendini orada güvende hissediyor.
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Çok şükür...Bizdende sevgiler selamlar.
    Teşekkkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. oh sağ salim varmışsınız ...Anne kokusunu bol bol çekin içinize...

    YanıtlaSil
  12. Küdükle yolculuk tam bir eziyet. Yol boyu bağırır ,kusar ,taşıma çantasına tuvaletini yapar. Yolculuk dediysek evden yazlığa 45 dakika hepsi bu . Başka yere gittiği yok ama hiç akıllanmadı. Bahçeye bile yanında ben olmadan güvenip bırakamam. Yan komşunun- ki hiç hayvan sevmez -bahçesine kaçar öylece bakar. Sevmek dersen çok severim o başka. İyi ki varlar... Öptük sizi mırr mırr!!!

    YanıtlaSil
  13. asosh
    Çok şükür...Çekim çekim çektik canım:))Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    colette
    Bloguma hoş geldin.Sefalar getirdin.Nedret hanımda aynı şeyi söylemiş.Ben şükrediyorum.Yanımızda varmıydı yokmuydu anlamadım.Taşıma kabından çıkmak istemiyor.Beni yanında görmesi,taşıma kabının içinde olması,ona güven veriyor.Dediğin gibi iyiki varlar.Her şeyleriyle seviyoruz onları:)

    Mır mır:)

    YanıtlaSil
  14. temzilik olayında insanlar evlerindede böyle yapıyorlar herhalde.şanslı oyy canm kıyamam ya ikinizide öpyorumm

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)