Pages

10 Temmuz 2011 Pazar

ALIN GÖTÜRÜN BENİ UZAKLARA AMA BU KADAR UZAĞA DEĞİL:(


Eveeeeeeeet!Ordu'ya gitme zamanı geldi.Çok erteledim.Bütün aile beni bekledi...Onlarada bu kadar işkence olmaz diyerek,haydi gidelim dedim.Bu ne zırvalıyor kedi kendine diyenler olacaktır aranızda mutlaka.Ben yalnızca şimdi zırvalamıyorum ki!bir sendir zırvalıyorum.Bu sene Ordu'ya hiç gidesim yok.2 3 ay kalma meselesi beni sıkıyor...Biri beni kolumdan çeke çeke götürüyor...Sırtımada bir yumruk atıyor...Bu gün ablamlara dedim ki!ölecekmiyim ne?bu ne iştahsızlık:(O zaman niye gidiyorsun?gidiyorum işte:(Uzun bir yol...Kazası,belası var...Salı sabahı,yaş günümde çıkıyoruz yola...Her zamanki gibi Şanslıda benimle beraber...Allah Ordu ya gitmeyi kısmet ederse,yazmaya devam...Hakkınızı helal edin.Benden helal olsun...Ordu'dan merhaba demek ümidiyle...

Sevgiyle kalın:)

15 yorum:

  1. Bitanem sağlıkla git gel inş. yolların açık olsun. şimdiden doğum gününü kutluyorum. İngilteredeki kız kardeşimin ve arkadaşımın torununun da doğum günleri o gün:)))
    kucak dolusu sevgiler sen ve sevdiklerin En Güzele emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim canım.Sende en güzele emanet ol.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Canımm bu ne kötümser bir yazı böyle cık cık cık hiç yakıştıramadım sana. Allah emanet olun güle güle gidin gelin. Ordu'dan bana güzel manzaralar göster. Bekliyorummmm. Şimdiden doğum günün kutlu olsun tatlım. Birlikte nice yaşlarını kutlamak dileğiyle iyi ki doğdun Şanslı'nın güzel annesi :)

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller,koy ver gitsin..

    YanıtlaSil
  5. hayırlısıyla kazasız belasız gidip gelirsin inşallah.olumsuz şeyler düşünme..şimdiden doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara :))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle git, güle güle gel. Umarım orada da iyi vakit geçirirsin. Yaşgününü de şimdiden kutlarım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. güle güle:))ordudan da takipteyiz seni şekerim

    YanıtlaSil
  8. ჱܓ
    。°✿
    Passei para dizer boa noite.
    Parabéns pelo seu aniversário!!!
    Felicidades! Tudo de bom!!!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿•˚。
    ° 。✿ °° 。
    ●/✿
    /▌
    / \ 。 ✿

    YanıtlaSil
  9. karadenize bende çok gitmek istiyorum şimdi yaylalar ne güzeldir demi serin serin eser ohh

    YanıtlaSil
  10. İyi yolculuklar canım,yolun açık olsun:)

    YanıtlaSil
  11. aman canım ne diyorsun:(( ağzını hayra aç ki hayır olsun... su gibi git gel emi 2-3 ay dediğin ne ki topu topu 90 güncük:) bizi habersiz bırakma ama ses ver arada:)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Gönülçelen
    Sağ salim su gibi esenlik içinde..
    Mutlu, sağlıklı ve güzel yıllar diliyorum..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Selametle git gel canım:)herkese benden selam..Şanslı sana can yoldaşı olur..Doğum gününü de en içten dileklerimle kutlarım ♥..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Yeşim
    Evet ya!bende kendime yakıştıramadım:(Teşekkür ederim...
    Sevgiler:)

    reyhane
    :))Teşekkürler canım.Öyle olacak sanırım...
    Sevgiler:)

    uğurböceği
    Teşekkür ederim canım...Olumsuzluklar bitti...
    Sevgiler:)

    çeşnici Handan
    Teşekkür ederim canım.Olumsuz düşünmem genelde ama bu sefer böyle oldu.
    Sevgiler:)

    asosh
    :)Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Minha querida, muito obrigado.
    Sua:)

    Dürr-i Yekta
    Güzelliğe gelince,böyle güzellik yok.İste seninde olur:))
    Sevgiler:)

    ***tasanart***
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    Teşekkür ederim canım...Ses vermeye çalışacağım inşallah.
    Sevgiler:)

    Ali İkizkaya
    Çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Çok teşekkür ediyorum canım.Şanslım yanımda...Haklısın:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. bazen insan aslında hiç bir sebep ve neden yokken bir hüzün bulutunun içinde buluveririr kendini.anlamsızdır herşey karmakarışık duygularla çevreler kendini..sag salim git gel canm benimmm

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)